4½ vuotta yhdessä, mies sanoo rakastavansa, MUTTA
ei ole seksuaalisessa mielessä kiinnostunut Minusta.
Meillä oli ensimmäiset 2½vuotta intohimoista ja kiihkeää aikaa. Nykyään seksiä on sillloin kun, miehen kiinnostus minuun on äärimmäisen vähäistä, kuitenkin sanoo rakastavansa. Minulle seksi on aina ollut sellainen parisuhteen liima ja se on ollut tärkeää. Nyt olen itsekin huonolla päällä, en koe itseäni haluttavaksi enää, enkä jaksa itsekään tehdä aloitetta.
Mies sanoo että haluttomuus johtuu riitelystä, mutta en huomaa eroa vaikkei riideltäisikään. Olen miestä 14vuotta nuorempi, naisellinen, normaalipainoinen, ihan hyväkroppainen ja huolehdin ulkonäöstäni.
Olen pidempään epäillyt, että miehellä on joku toinen tai toisia. Ehdotin liitettä avioehtoon, jos toinen pettää niin koko omaisuus menee puoliksi. Miehelläni on isohko omaisuus toisin kuin minulla. Liitteen tekeminen sopi hänelle, joten en jaksa uskoa että pettääkään? Tai sitten luottaa naiseen ettei jää kiinni.
Olen surullisessa tilanteessa, kun olen tavallaan onnellinen, rakastan miestäni, lapsiani, meillä on ihana koti ja minun ei tarvitse huolehtia kuin lapsista, kodista ja tehdä töitä silloin kun teen. Mutta parisuhde.. Mieheni silittelee minua kun katsomme televisiota eli sellaista läheisyyttä on, mutta mitään seksuaalista ei.
Ei uskoisi, että meillä oli joskus mahtava seksielämä.
Mitä voin tehdä? Vai kannattaako vaan totutella tilanteeseen, koska kaikkea ei voi saada :( Älkää vain ehdottako salasuhdetta, seksisuhdetta tms. sillä elän yhden suhteen kerrallaan. Ja puhumistakin on yritetty, yleensä mies vaan sanoo, että hän on tyytyväinen ja kaikki ok tai sitten meille tulee riita.
HUOH...
Kommentit (36)
Vaihda miestä nuorempaan !! Taatusti saat ja jokapäivä.
En vaihda, ei ihmiset ja ihmissuhteet ole sellaisia että kun yksi asia mättää, niin vaihdetaan seuraavaan. Tai jos se on noin helppoa, niin on kaiketi väärän ihmisen kanssa? Ihminen on ainutlaatuinen ja siksi rakastan juuri omaa miestäni.
Viikko on edellisestä. Juttelin miehen kanssa asiasta sähköposteilla hän suhtautui asiaan mahtavasti ja meillä on ollut seksiä kk aikana 12kertaa, ei 12.päivänä. Mieheni myönsi, että onhan meidän seksielämässä parannettavaa, se on arkista.
Kyllä hyvä seksi on hyvän parisuhteen suola, ei se oikein ilman sitä toimi. Itse uskon siihen että kun sen oikean kumppanin löytää niin rakkaus ja intohimo säilyy! Olen itse siitä hyvä esimerkki, tapasimme parikymppisinä, avioiduimme, saatiin kaksi lasta ja hankittiin koira ja talo, niin tavallista. Seksiä on ollut aina ja usein..edelleen vaikka lapsetkin jo aikuisia, intohimo on säilynyt molemmin puolin! Ainoat tauot oli synnytysten jälkeen, nekin aika lyhyet. Jos noin nuoressa suhteessa seksi väljähtyy ja molemmat terveitä niin ennenpitkää toinen lähtee muille markkinoille, seksi on niin tärkeä osa hyvää parisuhdetta. Olen tämän huomannut omassa tuttavapiirissäni, jutellut ihmisten kanssa ja kertoneet että väljähtynyt seksielämä lopulta sai lähtemään. En ihmettele, kuka tyytyy kaverisuhteeseen kun toisinkin voisi olla. Onhan se aika kauheaa naiselle jos mies työntää pois, onneksi ei ole itselle niin käynyt, tsemppiä sinne!
Valitat aloituksessa ETTEI OLE SEKSIÄ ??!! 12 kertaa kuukauden aikana ?? Taidat olla joku nymfomaani tai muuten vaan poikkeava. Näin 18 avioliittovuoden jälkeen voi sanoa että mistähän sinä oikeasti valitat ?? Meillä on ollut seksiä noin 1-2 kertaa kuukaudessa ja hyvin ollaan tyytyväisiä. Ei auta kuin ihmetellä näitä ihmisiä ja ainaisia valittajia !! t. mamma
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:48"]
En vaihda, ei ihmiset ja ihmissuhteet ole sellaisia että kun yksi asia mättää, niin vaihdetaan seuraavaan. Tai jos se on noin helppoa, niin on kaiketi väärän ihmisen kanssa? Ihminen on ainutlaatuinen ja siksi rakastan juuri omaa miestäni.
Viikko on edellisestä. Juttelin miehen kanssa asiasta sähköposteilla hän suhtautui asiaan mahtavasti ja meillä on ollut seksiä kk aikana 12kertaa, ei 12.päivänä. Mieheni myönsi, että onhan meidän seksielämässä parannettavaa, se on arkista.
[/quote]
Viikko!! Saanko nyt hieman nauraa? Ja seksiä vain 12 kertaa kuussa. Ei sulla ole mitään todellista ongelmaa, ei todellakaan.
Seksiä 12 kertaa kuussa ja kehtaat valittaa? Meillä on ollut välillä parinkin vuoden tauko ja sitäkin ennen seksiä oli ehkä neljä kertaa vuodessa. Nyt vähän suhteellisuudentajua, tunnut vaativan mieheltä ihan mahdottomia!
Kuinka usein 22 sitten harrastaa seksiä miehensä kanssa ? Olen kyllä kanssasi samaa mieltä että jos seksi ei ole tyydyttävää molemmille osapuolille niin ero siitä tulee tai sitten vieras sänky.
Viikko! Voi jumalauta että on huono seksielämä!
27 :)))) Juuri mietin samaa. Taitaa tämä neito olla itsensä kanssa hukassa ja hakee nyt väljähtyneille haluilleen/tunteilleen selitystä miehestään ja todella surkeilla perusteluilla. HAH !!
unelmamies
Ap..
Kaipaan sitä rivoa, ronskiutta ja sellaista intohimoista seksiä, jossa näkee että toinen haluaa minua. Sellaista meillä oli seksi, ihan uskomatonta. Ja aina odotin oikein että mieheni tulee työmatkalta ja päästään rietastelemaan.
Kuten kirjoitin 12kertaa ei kahtenatoista päivänä. Nämä on mieheni laskelmia, itse en muista kuin viimeisen kerran, joka oli viikko sitten keskiviikkona.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:05"]
Ap..
Kaipaan sitä rivoa, ronskiutta ja sellaista intohimoista seksiä, jossa näkee että toinen haluaa minua. Sellaista meillä oli seksi, ihan uskomatonta. Ja aina odotin oikein että mieheni tulee työmatkalta ja päästään rietastelemaan.
Kuten kirjoitin 12kertaa ei kahtenatoista päivänä. Nämä on mieheni laskelmia, itse en muista kuin viimeisen kerran, joka oli viikko sitten keskiviikkona.
[/quote]
Tunnetta ei voi pakottaa.
istu ja pala, kun mikään ei riitä....
Miehen haluttomuuden syyt:
1. testosteronin lasku
2. psykkiset syyt: stressi, masennus ja niihin verrattavat
3. sosiaaliset syyt (liian alhainen sosiaalinen status tms. syy, jonka vuoksi mies tuntee olevansa liia alhaisessa asemassa ja arvoton)
Jos mikään noista ei ole syy, niin syy on sinussa.
Koska olet miestäsi huomattavasti nuorempi (btw, luuseri; kuka nuori nainen näinä aikoina enää alentuu huomattavasti itseään vanhemman miehen rei'äksi?!), niin ainoa sinussa oleva syy on se, että olet lihonut muodottomaksi säkiksi.
Paljonko on vuosien myötä tullut lisäkiloja? Ole rehellinen itsellesi.
Jos olet edelleen normimitoissa etkä ole muutenkaan ryhtynyt susirumaksi tai esim. ilmiömäisen löysä vaginastasi, niin katso uudelleen ylläolevaa listaa. Syy on siellä. Testosteroni on helppo mitata ja hoitaa kohdilleen.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:35"]
Miehen haluttomuuden syyt:
1. testosteronin lasku
2. psykkiset syyt: stressi, masennus ja niihin verrattavat
3. sosiaaliset syyt (liian alhainen sosiaalinen status tms. syy, jonka vuoksi mies tuntee olevansa liia alhaisessa asemassa ja arvoton)
Jos mikään noista ei ole syy, niin syy on sinussa.
Koska olet miestäsi huomattavasti nuorempi (btw, luuseri; kuka nuori nainen näinä aikoina enää alentuu huomattavasti itseään vanhemman miehen rei'äksi?!), niin ainoa sinussa oleva syy on se, että olet lihonut muodottomaksi säkiksi.
Paljonko on vuosien myötä tullut lisäkiloja? Ole rehellinen itsellesi.
Jos olet edelleen normimitoissa etkä ole muutenkaan ryhtynyt susirumaksi tai esim. ilmiömäisen löysä vaginastasi, niin katso uudelleen ylläolevaa listaa. Syy on siellä. Testosteroni on helppo mitata ja hoitaa kohdilleen.
[/quote]
Jos kuukaudessa saa 12 kertaa niin miehessä EI ole mitään vikaa. Vika on naisen korvien välissä.
Heyyyyy, oletko vieläkin ilman ? Täällä olis nuori/viriili/isokaluinen mies valmiina päästämään sut puutteesta.
BigMan
Kuinka kauan teillä on viimeisestä seksikerrasta ? Viikkoja, kuukausia ? Miksi et itse tee aloitetta ? Vastaavalla tavalla miehesi voi ajatella ja ongelma vaan kasvaa koska kumpikaan ei tee yhtään mitään. N39