Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihamaalla yksi poika esittelee tytöille pippeliään ja persettään.

Vierailija
28.08.2014 |

Lapset eka-toka -luokkalaisia.

Yksi pojista esittelee liukumäen kopissa pippeliään tytöille ja pyllistelee. Muutaman kerran olen nähnyt, kun tuo liukumäki on suoraan parvekkeeni edessä.

En tiedä kenen poika on, enkä missä asuu. Tässä on kuusi isoa kerrostaloa. Puuttuisitteko asiaan?

Itse eilen huusin pojalle, etteivät tytöt taida tykätä sun touhuistasi ja että voisi lopettaa sen. Poika huusi vastaan, että "haista paska".

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä varmaan puuttuisi asiaan ellei sitten ihan keskellä pihaa vehkeitään esittelisi. Olen itsekin äiti eskari-ikäiselle pojalle, jolla on kova halu näytellä vehkeitään muille. Tästä ollaan puhuttu, että se ei ole sopivaa eikä missään nimessä ikinä ja koskaan saa pyytää tai pakottaa ketään muuta näyttämään omia sukupuolielimiään ja että ne on yksityistä aluetta.

Saattaahan olla, että jossain pihaleikeissä esittelee kalleuksiaan naapurin lapsille tästä huolimatta. Kuuluu varmaan ikään. Itse ainakin muistan lapsena, että naapureiden pojilla oli silloin tällöin tapana vilautella ja meitä tyttöjä hihitytti. Eli niin kauan kuin pysyy pelkässä näyttämisessä, en mitenkään hirveän vakavasti ottaisi.

Vierailija
2/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Ei ole mun mielestä kovin normaalia käytöstä. Hankala tilanne :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poikahan heti seksuaalirikollisrekisteriin ja vankilaan.

Vierailija
4/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies

Vierailija
5/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt katsoo suu auki vai kuinka? Eikö tytöt voisi katsoa muualle ja mennä muualle leikkimään?

Vierailija
6/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä menisin pihalle kun ko. poika on siellä esittelemässä sukukalleuksiaan. Ja topakasti jatkuvasti kieltäisin ko. puuhat. Tuo vastaus minussa kyllä ihmetytti - ei taida pojalla olla kunnon rajoja kun ei ole kielletty kiroilemasta.

Oli sitten normaalia tai ei, niin varmasti kaikki on jo nämä vehkeet nähnyt ja lopettaminen voisi olla paikallaan.

Vierailija
7/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 12:20"]

Tytöt katsoo suu auki vai kuinka? Eikö tytöt voisi katsoa muualle ja mennä muualle leikkimään?

[/quote]

Just noin! Tyttöjen vikahan se on, että näkee kun toinen esittelee itseään!

Kyllä mä puuttuisin. Siis silleen asiallisesti, toista nolaamatta. Selkeästi ja provosoitumatta. Ihan siitä huolimatta, vaikka saisi epäasiallista käytöstä vastineeksi - mun homma on olla aikuinen ja sanoa asiasta. Kyllä ne yleensä ottaa opikseen, vaikka esittäisivätkin muuta.

Vierailija
8/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika normaalia. omatkin samanikäiset pojat esittelevät, tosin kavereilleen. Ja toisinpäin. Olen kyllä kieltänyt mutta tekevät sitä jos en juuri vahdi. Eivät tosin haistattele saati vieraille.

Voit toki kieltää mutta tuskin siitä juuri apua on. Ei ne tytöt siitä varmaan kuitenkaan rikki mene, käskeköön pojan lopettaa jos häiritsee.

Vierailija
9/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän entisessä talossa lapsemme kaveri hoki "annan mää pimppiä" ja teki kaikenmaailman seksuaalisia eleitä. Tässä perheessä rouva harrasti päiväleikkeijä ns. pelimiesten kanssa. Lapset olivat aivan heitteillä - mies oli päivät töissä ja elätti perhettä. Koko talo tiesi rouvan puuhista, mutta me suomalaisethan olemme rehtiä porukkaa emmekä puutu muiden asioihin...

Vierailija
10/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kumminkin kysyä asiantuntijoilta (sitähän varten he ovat) että kuinka normaali itsensä esittely on (jos jatkuu pitkään). Luulisi, että tuo kehitysvaihe ei pitkään voi/saa jatkua.

Vierailija
11/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa perse haista pahalle, koppi lienee muistuttaa juutalaisten kaasukammiota kun pikkupertti vetää housut kinttuun ja löyhkä valtaa ilmatilan, hyh hyh!

Vierailija
12/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaa seksuaaliseen hyväksikäyttöön tai siihen, että lasta pahoinpidellään ja kohdellaan kaltoin kotonaan. Häiriintynyt seksuaalinen käytös tuossa mittakaavaassa (asia erikseen on jossain omalla pihamaalla tapahtuva perinteinen pippelin venyttely) on hätähuuto lapselta :/

Vierailija
13/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä luulen että saatoit arvioida iän väärin koska oon ite kolmosel ja mul ei ole pokkaa huutaa kenellekkään huutaa "haista paska" nii en uskaltais nii ja sen vehkeiden näyttö varmaan kuuluu johki ikään

Vierailija
14/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti-ikäiselle normaalia. Mutta jatkuvana toimintana vanhempana herättää kysymyksiä.

Vierailija
15/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tytöt ei tietysti esittele omiaan? Epistä.

Vierailija
16/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ne tytöt ovat koko aamun kirjoitelleet tuohon ihanin kyrpä-ketjuun arvioitaan.