Onko sinun miehesi, se joka lähettelee minulle jatkuvasti viestejä?
Mies on johtavassa asemassa ja vähän väliä tulee viesti, yksin mökillä, tuu saunomaan. Tai että missä meet jne. Olen nätisti vastannut että perheen kanssa uimassa tai töissä jne. En tiedä enää miten nätisti tälle sanoisi, että en haluaisi viestejä häneltä. Välillä olen vastannut tosi ilkeästikin, mutta mikään ei auta. Mies on valitettavasti siinä asemassa, etten viitsi kauheaa sotaa välillemme hankkia, sillä saan varmasti tuntea sen sitten nahoissani. Olen hänen kanssaan pari kertaa julkisessa tilaisuudessa jutellut niitä näitä kuten kaikkien muidenkin, mutta nyt jo toista vuotta näitä viestejä tippuu tasaiseen tahtiin. Joskus on viikon parin tauko, sitten saattaa tulla 5 viestiä päivässä.
Eli jos miehesi nimi on E-alkuinen ja teillä on 5 ja 7v pojat, niin olepa kiltti ja kerro miehellesi, että jättäisi muut naiset rauhaan.
Kommentit (27)
No, kauanko olet malttanut olla hänelle viestejä laittamatta, kun olet ns. ollut vastaamatta? Ei siihen riitä päivä tai pari!
Toinen, sanot tälle ukolle et nyt loppu viestittely, seuraavasta soitto sen vaimolle.
Voi hyvänen aika jos ei aikuinen ihminen saa tollasta hoidettua!
No jos puolituttu mies alkaisi puhelimitse ehdottelemaan ja alastonkuvia kärttämään, niin ekana epäilisin että viestit on tullu väärälle naiselle. Soittaisin miehelle ja sanoisin, että nyt olet erehtynyt ihmisestä, minulla ei ole mitään intressejä kohtaasi, ja sanoisin että parempi lopettaa ehdottelu heti alkuunsa. Jos ei lopettaisi, laittaisin viestin, että lopeta, tai teen rikosilmoituksen häirinnästä.
En tietenkään sotkisi vaimoa tähän mitenkään, koska en haluaisi tehdä itse mitään typerää, vaan käyttäytyisin mahdollisimman korrektisti.
aika erikoista että mies alkaa ehdottelemaan ilman mitään syytä, ja vielä erikoisempaa ettei lopeta vaikka olet käskenyt lopettaa... Kai tällaisiakin metsästäjiä sitten on olemassa, ehkä se kuvittelee että vain esität vaikeasti tavoiteltavaa?!
2:nen jatkaa: joo en kyllä ymmärrä nyt tätä ongelmaa minäkään. Jos ei ole samassa työpaikassa, laitat viestit tiedoksi ko. äijän esimiehelle (ja omallesi ihan varuiksi) ja heidän henkilöstöosastolleen ja samalla ilmoitat asian tälle ukolle ja kerrot, että jos viestittely jatkuu, lähdet poliisilaitokselle JA soitat vaimolle. Työttämänä, eronneena ja asunnottomana on vaikea kostaa yhtään mitenkään... Mä oisin tehnyt tuon ekan viestin jälkeen, jos siis tosiaan itsellä olisi ihan putipuhtaat jauhot pussissa,
25. kaikki ei ole noin yksinkertaista. Tämä kaupunki on sen kokoinen ja molemmat olemme siinä asemassa, ettei meillä ole varaa sotkea asioitamme näin. Tai miehellä kenties on kun tuollaiseen on ryhtynyt, mutta tiedän varmuudella että asia kääntyy äijäseurassa aivan joksikin muuksi. Ja toki tunnen myös miehen esimiehen ja sille ukolle ei tulisi mieleenkään mennä kertomaan viestistä. Eli ihan aina kaikki ei ole niin helppoa ja yksinkertaista kuin luulisi. Ja kyllä, olen ollut vkoja vastaamatta viesteihin ja jos olen seuraavan kerran vastanut viesti on ollut tyyliin anna olla tai lopeta jo runkkari tuio ruinaaminen jne. Hänestä tällainen pikku kiusanteko tuntuu vain olevan ilmeisen hauskaa. Minusta ei.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:13"]Olen sanonut etten halua viestejä,olen ollut vastaamatta jne, mutta siitä huolimatta viestejä tulee....tyyliin tuu täne, lähetä alastonkuva jne...
Jospa naiset pitäisi miehistään parempaa huolta niin ei tarttis muita häiriköidä ja ruinata. Kyseessä viisikymppienn mies.
ap
[/quote]
Jotkut miehet nyt vaan on tollasia vaik olis millasessa pidossa.
Älä vastaa viesteihin, milloinkaan. Jos välillä vastaat niin se saa taas uutta toivoa.
Sama ongelma..usean naimisissa olevan miehen kanssa. Kyllästyneenä parisuhteeseensa lähettelevät viestejä sinkkunaisille jospa jostain tärppäis. Ihan saakelin rasittavaa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:22"]15. tuo oli tietoisesti provositu, koskapa täällä kaikki näyttää aina kääntyvän naisen syyksi. Niin kuin nyt tämäkin; ihan tietämättäni aloin samaan viestejä ja ei auta edes kiellot ja sitten saan vielä vastauksen, että mitäs menit antamaan. Ei tällaisella palstalla kyllä kukaan fiksu viihdy!
ap
[/quote]
Mitä oikein odotit? Että ensimmäisenä vastaajana olisi ollut kyseinen nainen, joka olisi viestissään luvannut puuttua miehensä viestittelyyn.
Fiksusti ajateltu.