Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paras aika kesälomasta pitää pilata reppumainoksilla?!?

Vierailija
29.07.2014 |

Kesäloma on täydessä käynnissä ja saisi rentoutua täysillä. Sitten alkaa postiluukusta kolista reppumainoksia, "TAKAISIN KOULUUN, TAKAISIN KOULUUN, TAKAISIN KOULUUN"

Ja täällä palstallakin niitä mainoksia näkyy olevan.

Antakaa nyt hyvät kauppiaat minun lomailla rauhassa. En halua suoda vielä yhtään ajatusta koululle enkä syksylle. UGH!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti, laita EI MAINOKSIA-lappu postiluukkuun! Hyvää lomaa ;)

Vierailija
2/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se koulu ihan kohta alkaa, ap. Tykk's teitsi tai ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:33"]

No kun se koulu ihan kohta alkaa, ap. Tykk's teitsi tai ei

[/quote]

*tykkäs

Vierailija
4/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saneeraa itsesi, ap-ope.

Tällöin voit nauttia ikuisesta lomasta, työttömän tapaan.

Vierailija
5/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan pienestä menee jollain loma pilalle :)

Vierailija
6/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsilla muka ala koulu, miten se loma vielä on niin pahasti kesken?

Vierailija
7/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ärsyttänyt sama jutty jo ihan lapsesta asti. Samoin nykyisin ärsyttää vaatekauppohin ilmestyvät syysvaatteet jo heti juhannuksen jälkeen. Mainostajien ja kauppiaiden harrastama syksyn ennakkomainostus pilaa loma- ja kesäfiiliksen. Minulla ei ole lapsia, enkä opiskele, mutta silti nuo joka paikassa kaupungilla näkyvät "Back to school" -bannerit masentavat. :D

Vierailija
8/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista rasittavimmat ovat joulumainokset. Joulu aloitetaan jo monta kk aikaisemmin. Joutuu kestämään sitä helvetin pimputusta jokaisessa isommassa kaupassa. Vältän asioimista ostoskeskuksissa jo marraskuusta lähtien.

Vierailija
9/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomalaiset itse lyhennämme jo entisestään lyhyen kesämme aloittamalla koulu- ja syksyvouhotuksen heinäkuussa kesän ollessa parhaimmillaan. Elokuuta ei osaa ajatella täysin kesäkuukautena, vaikka se sitä on. 

Eli KYLLÄ; kouluvouhotus kesken kesän ärsyttää, vaikken itse enää koululainen olekaan. Ihan kuin kesä olisi ohi!

Vierailija
10/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Ja meillä on postilaatikossa mainoskielto, mutta kun niitä tulee jo telkkaristakin.

Vierailija
11/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tietenkin, kun koulut alkavat pian! Reppuja, penaaleja ym muuta kannattaa mainostaa nyt, eikä vasta koulujen alettua.

Suomalaisilla on sellainen käsitys, että kesää olisi vain koululaisten kesäloma. Monessa muussa Euroopan maassa lomaa on muutama viikko ja koulua käydään kesällä. Reppu ym ostokset tehdään tietysti sielläkin kesällä. Se on vain omasta päästä kiinni, jos ajattelee, että kesä loppuu, kun koulut alkaa (ja reppumainokset sitä kesän loppua julistavat). Näin ei tosiaankaan ole! Annetaan lasten ja opettajien palata kouluun ja töihin ja nautitaan me muut ihanista elokuun kesäpäivistä. ;)

Vierailija
12/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1st world problem

Vierailija
13/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Kyllä voi ihmisten elämä olla onnetonta ja tahmeaa, jos joku mainos pilaa loman. Päässä on vikaa jos tuollainen asia oikeasti vaikuttaa mielialaan. Käynti psykiatrilla voisi tehdä terää.

Vierailija
14/16 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on ihanaa, kun koulut alkavat. Olen keski-ikäinen ikuinen opiskelija (jatko-opiskelija), joka ostaa joka syksy yhtä innokkaana paperitavaraa, kansioita, kyniä yms. Tässä on nostalgiaa!

Vierailija
15/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/16 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaa olla heikkomielistä porukkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme