Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun miehesi, se joka lähettelee minulle jatkuvasti viestejä?

Vierailija
28.08.2014 |

Mies on johtavassa asemassa ja vähän väliä tulee viesti, yksin mökillä, tuu saunomaan. Tai että missä meet jne. Olen nätisti vastannut että perheen kanssa uimassa tai töissä jne. En tiedä enää miten nätisti tälle sanoisi, että en haluaisi viestejä häneltä. Välillä olen vastannut tosi ilkeästikin, mutta mikään ei auta. Mies on valitettavasti siinä asemassa, etten viitsi kauheaa sotaa välillemme hankkia, sillä saan varmasti tuntea sen sitten nahoissani. Olen hänen kanssaan pari kertaa julkisessa tilaisuudessa jutellut niitä näitä kuten kaikkien muidenkin, mutta nyt jo toista vuotta näitä viestejä tippuu tasaiseen tahtiin. Joskus on viikon parin tauko, sitten saattaa tulla 5 viestiä päivässä.

Eli jos miehesi nimi on E-alkuinen ja teillä on 5 ja 7v pojat, niin olepa kiltti ja kerro miehellesi, että jättäisi muut naiset rauhaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin tuota työpaikka-ahdisteluna ja puhuisin asiasta oman esimieheni ja henkilöstöosaston kanssa. Sullahan on tekstiviestit todisteena.. ja lakkaa vastaamasta sille ääliölle yhtään mitään. Ja juu en oo kohde, meillä on kolme lasta ja miehen nimi ei ala E.llä.

Vierailija
2/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. ei ole työpaikasta kyse. On toki työpaikkojemme välillä ollut yhteisiä tilauksia jne, mutta työn takia emme ole kuin max kerran vuodessa tekemisissä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda numero:) salaiseksi!

Vierailija
4/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. ei työnumeroa niin vain vaihdeta salaiseksi!

ap

Vierailija
5/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vastaaminen.

Vierailija
6/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vastaaminen tai pyydä miestäsi soittamaan tälle ukolle.

Vierailija
7/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorka! Auttaa varmaan av:lle itkeminen. Ota itseäsi niskasta kiinni ja sano miehelle suoraan että lopettaa.

Vierailija
8/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä lopetat vastaamisen! Ja toivottavasti tuon miehen vaimo ei ole palstailija, mitä luulet, kuin sun käy, jos tahtosi toteutuu ja vaimo sanoo, ettei saa enää lähetellä ko viestejä???

Vierailija
9/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut etten halua viestejä,olen ollut vastaamatta jne, mutta siitä huolimatta viestejä tulee....tyyliin tuu täne, lähetä alastonkuva jne...

Jospa naiset pitäisi miehistään parempaa huolta niin ei tarttis muita häiriköidä ja ruinata. Kyseessä viisikymppienn mies.

ap

Vierailija
10/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olet pilluva antanut ja nyt kaduttaa.

Vierailija
11/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:13"]

Jospa naiset pitäisi miehistään parempaa huolta niin ei tarttis muita häiriköidä ja ruinata. Kyseessä viisikymppienn mies.

ap

[/quote]

Kun et itse kykene, niin voisko sun miehes auttaa sua?

Vierailija
12/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit antamaan ? Pikkujouluissa ?

Vierailija
13/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tämä kääntyy täällä näin. Miehen on tietoinen viesteistä ja mielestäni olen kaiken tehnyt minkä voin, ilman että tämä viestejä lähettelevä mies kostaa asian minulle jotenkin. Ehkä se on sitten mentävä poliisilaitokselle juttelemaan viesteistä, jos se reitti auttaisi. Toivottavasti ei tule vaimolle yllätyksenä sitten sekään.

ap

Vierailija
14/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:13"]

Olen sanonut etten halua viestejä,olen ollut vastaamatta jne, mutta siitä huolimatta viestejä tulee....tyyliin tuu täne, lähetä alastonkuva jne...

ap

[/quote]

NAINEN on AINA syyllinen! Jos ukolla on toinen muija niin sehän on sen muijan vika kun vokottelee viatonta ukkoparkaa. Jos sua joku ällö äijä lähentelee niin se on ällön äijän muijan vika kun ei pidä ällöukkoaan kurissa tai tarpeeks hyvänä ettei sen tarttis vokotella muita.

Vierailija
15/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13. olet mielestäsi tosi hauska, mutta minusta tämä ei ole ollenkaan hauskaa. En ole koskaan ollut 1,5m metriä lähempänä miestä ja heti kaikki on naisen syytä! On täällä aika erityistä sakkia.

ap

Vierailija
16/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin tai näin, se kostaa sulle.

Vierailija
17/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehiä haukutaan lassukoiksi. Eipä anna tämäkään hyvää kuvaa naisista. eI KYKENE SAAMAAN LOPPUUN VIESTITTELYÄ. tÄLLAISELLE VIESTITTELYLLE ON MONTA KEINOA  SAADA SE LOPPUMAAN

Vierailija
18/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puhelimeen saa numeroestoa?

Vierailija
19/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmarra ? Mikä ongelma jos ei samassa työpaikassa ? Soita tai näytä sen viestit miehen vaimolle. 

M39

Vierailija
20/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. tuo oli tietoisesti provositu, koskapa täällä kaikki näyttää aina kääntyvän naisen syyksi. Niin kuin nyt tämäkin; ihan tietämättäni aloin samaan viestejä ja ei auta edes kiellot ja sitten saan vielä vastauksen, että mitäs menit antamaan. Ei tällaisella palstalla kyllä kukaan fiksu viihdy!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä