Härskiä flirttiä varatulle miehelle
Minua on vaivannut jonkin aikaa yhden kesäisen illanvieton tapahtumat. Paikalla oli monen ikäistä väkeä, aina eläkeläisistä pieniin lapsiin. Ja viina virtasi iloisesti koko illan. Kävi siinä illan mittaan niin, että tietysti porukka alkoi humaltua ja pahasti, itse olin selvin päin raskauteni vuoksi. Yksi nainen, joka on oikea ilolintu ja täynnä omaa parhauttaan, itsekin perheellinen, alkoi roikkua tiiviisti miehessäni ja pitää mm. päätään hänen rinnallaan. Hymyili vielä vittumaisesti minun suuntaa, kun istuin siinä metrin päässä samalla terassilla. Oli kovasti mukavaa istua siinä mieheni kainalossa. Oma mieheni käyttäytyi todella ääliömäisesti myös, eli ei torjunut tämän eukon lähentelyjä. Toki oli ääliökännissä, mutta ihan en sitäkään puolustukseksi sulata. Ei siinä nyt mitään kummempaa tapahtunut,mutta mieleeni jäi kaihertamaan tuo selvä vittuilu mun suuntaan. Myös oma mieheni unohti läsnäoloni kokonaan. Tätä kesti kuitenkin jonkin aikaa ja yhdessä hakivat aina lisää juomaan ja supisivat siinä. Parasta tässä on, että nainen on tehtävässä, jossa jakaa vakaumuksellisia elämänohjeita muille, mutta itse tuntuu unohtavan perusasiat, kuten toisten parisuhteen kunnioittaminen, muiden ihmisten huomioiminen ja arvostaminen. En aio mennä samoihin tapahtumiin vähään aikaan, mutta edelleen tuo harmittaa. Tuntui, että loukkaamiseni oli hänen puoleltaan hyvinkin tarkoituksellista. Miten saisin tämän pois mielestäni?
Älkää menkö miehen kansaa enää tapahtumiin, joissa juodaan kun ei nähtävästi osaa käyttää kännissä aivojaan. Simple as that.