Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko introverteillä naisilla yhden yön juttuja?

Vierailija
12.10.2014 |

Mietin että onkohan tuollaisilla naisilla vähemmän seksikumppaneita? Tai ovatko sitten passiivisempia sängyssä? Eli toisin sanoen, onkohan kovaäänisillä ja kaverilaumassa viihtyvillä naisilla korkeampi seksivietti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole. Uusiin ihmisiin tutustuminen on hyvin vaikeaa, joten miksipä se olisi kovin helppoa päätyä sänkyynkään kenenkään kanssa.

Seksiviettiin ei introverttiudella ole vaikutusta.

Vierailija
2/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, mutta kännissä ekstrovertti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä sen luokan päätelmä että en tiedä mitä pitäisi sanoa..

Vierailija
5/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samalla tavalla kuin muillakin, ei seksiin vaadita ekstroverttiyttä. Introverttiys ei ole myöskään sama asia kuin ujous.

Vierailija
6/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisella ja varautuneella ihmisellä saattaa olla vilkas mielikuvitus ja rikas sisäinen elämä. Päättele siitä, millainen hän on sängyssä.

Vierailija
7/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi? Itse olen introvertti ja yhden yön suhteita on ollut kolmisenkymmentä. (Ennen kuin kivitys alkaa, mainittakoon että kun asetun aloilleni, sitoudun 100% suhteeseen.)

Vierailija
8/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on hyväkin asia, ekstrovertistä näkee päällepäin mitä saa, introvertistä ei näe koska hänellä ei ole sitä tarvetta kaikille kuuluttaa. Introvertin kanssa voi kehkeytyä ihan mitä vaan.

Vierailija
9/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että introverteillä on todella vähemmän yhdenyön suhteita, koska introverteillä on yleensä vähemmän ystävyyssuhteita, mutta ystävyyssuhteet ovat syvempiä ja kestävämpiä kuin ekstroverteillä.

Olen itse introvertti, joskus olen päätynyt yhdenyön suhteisiin, ja vain muutaman kerran ovat yhdenyönsuhteet olleet onnistuneita ja onnellisia. En pidä suurta määrää yhdenyönsuhteita tavoittelemisen arvoisena.

Vierailija
10/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhäna lukuiset yhden illan suhteet ole enemmän "ekstroverttien" juttu, kun yleensä niitä kerätään silloin ku mennään kaveriporukalla viihteel :). 

Vierailija
11/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:24"]

Voi olla, että introverteillä on todella vähemmän yhdenyön suhteita, koska introverteillä on yleensä vähemmän ystävyyssuhteita, mutta ystävyyssuhteet ovat syvempiä ja kestävämpiä kuin ekstroverteillä.

Olen itse introvertti, joskus olen päätynyt yhdenyön suhteisiin, ja vain muutaman kerran ovat yhdenyönsuhteet olleet onnistuneita ja onnellisia. En pidä suurta määrää yhdenyönsuhteita tavoittelemisen arvoisena.

[/quote]Mutta tuo "sängyssä lahna" introverttien ominaisuutena..

Vierailija
12/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan mitenkään olla yksilöllistä?

Onkohan kaikilla sinisiä farkkuja käyttävillä miehillä pienempi penis kuin mustia farkkuja käyttävillä?...

Vierailija
13/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ajatus toikin on, että ekstrovertit käy viihteellä kaveriporukalla? Monta ekstroverttiä naista tunnen, jotka eivät käy viihteellä ikinä. Eivät myöskään harrasta parisuhteen ulkopuolisia suhteita. Vai oliko tässä nyt kysymys vain sinkuista ekstroverteistä?

Vierailija
14/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:56"]Voisikohan mitenkään olla yksilöllistä?

Onkohan kaikilla sinisiä farkkuja käyttävillä miehillä pienempi penis kuin mustia farkkuja käyttävillä?...
[/quote]

Niinpä. Taas leimataan ihmiset jonkun ominaisuuden takia samaan läjään.

Vierailija
15/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi seksivietti olla korkea vaikka ei yhdenyönjuttuja harrastaisikaan.

Vierailija
16/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaverilaumassa kovaääninen mutta introvertti, en siis koe tarvitsevani muita ihmisiä kovin paljon.

Nuorena en täysin tajunnut olevani introvertti, veikkaan että siinä oli biologisella kellolla paljon tekemistä. Yritin kovasti löytää Sitä Oikeaa, ja siinä sivussa tuli eteen muutama yhden illan juttukin. Olin varsin aktiivinen bilettäjä ja muutenkin aktiivinen sosiaalisesti, koska olin niin haku päällä.

Nyt kun lapset on tehty ja biologinen kello siis hiljentynyt, olen lähes kokonaan menettänyt kiinnostukseni miehiä ja seksiä kohtaan. Jos joskus eroan (ja varmaan eroankin), olen luultavasti koko loppuelämäni ilman, asun vain tyytyväisenä itsekseni.

Vierailija
17/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuosta passiviisuudesta tai matalammasta seksvietistä en kyllä puhuisi, koska hyvin onnistuu vakituisen kumppanin kanssa. Yhden yön juttuja en kyllä harrastaisi ikinä. (olen siis introvertti)

Vierailija
18/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:16"]No tuosta passiviisuudesta tai matalammasta seksvietistä en kyllä puhuisi, koska hyvin onnistuu vakituisen kumppanin kanssa. Yhden yön juttuja en kyllä harrastaisi ikinä. (olen siis introvertti)
[/quote]

mä oon tätä mieltä kans, sikäli, et on YLEENSÄ se tietty räväkämpi naistyyppi, joka tykkää haalia tarkoituksella kokemuksia eri miehistä, ja et hissukammat yleensä hakee jtn pysyvämpää, eikä prioriteettina oo yhden illan juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi