Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahalaukun tähystyksen hinta yksityisellä?

Vierailija
28.08.2014 |

Hei!

Haluaisin tiedustella paljonkohan mahalaukun tähystys suurinpiirtein maksaisi yksityisen kautta? Lääkäri on todennäköisesti laittamassa lähetettä, kun eivät lääkkeet auta. Huolettaa vaan ettei ole varaa maksaa, ei ole vakuutustakaan :/

Paljonkohan tuo tulisi maksamaan? Ilman nukutuksia ja puudutuksia olisin valmis ottamaan, kunhan vain saisi selvyydeen näihin jatkuviin vatsavaivoihin :/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän reilu 400 euroa..

Vierailija
2/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä menet yksityiselle jos et tarvii nukutusta? Kyllä yksityislääkäri laittaa lähetteen julkiselle puolellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittavatko muka julkisille puolelle tutkimuksiin? Juuri kävin rinnan ja kaulan ultraäänessä ja yksityiselle jouduin menemään ja maksamaan. Sama lääkäri kyseessä oli tuossakin, sanoi, että jos haluan asian hoitaa julkisella, tulisi itse mennä anomaan yleislääkäriltä tms.

Ja tosiaan, olen käynyt yleislääkärillä, eivätkä siellä ainakaan suostu laittamaan tutkimuksiin.

Onko tosiaan siis mahdollista, että saisi lähetteen yksityiseltä julkisille ja JOUTUISIVAT laittamaan tutkimuksiin?

Vierailija
4/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on vuosien vuosien takaa Jyväskylästä. Varasin lääkäriajan julkiselta puolelta, mutta sieltä minut ohjattiin yksityiselle koska julkisella puolella ei lääkäriä ollut. Tämä yksityinen laittoi sitten lähetteen gastroskopiaan, ja tosiaan julkiselle puolelle. Eihän se minun vikani ollut, että julkisella puolella oli/on lääkäripula.

Vierailija
5/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle tehty Gastropanel? Se kannattaisi tehdä, ettei tule turhia tähystyksiä. Tuo otetaan suoraan verikokeesta eikä maksa niin tolkuttomasti kuin tähystys. Tähystyksiä määrätään vähän liikaa, kun ei tiedetä mikä oikein on ja tähystellään varmuuden vuoksi.

Vierailija
6/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun työterveyslääkäri lähetti mut kunnalliseen sairaalaan tutkimuksiin. Työterveydessä otettiin verikokeita, todettiin huimat tulehdusarvot, tutkittiin myös helico ja sappi. Sairaalassa otettiin gastoskopia, suolistonröntgen sekä kolonoskopia. Enkä joutunut kauheasti odottamaan. Helsinki.

Vierailija
7/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänä keväänä kävin työterveyden kautta yksityisellä tähystyksessä, jossa otettiin myös koepalat. Hintaa työnantajalle tuosta keikasta tuli vähän yli 600 euroa.

Vierailija
8/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minkälaista vatsavaivaa sulla on? Närästystä? Refluksitauti? Mitä lääkkeitä olet kokeillut ja mitkä ei auta? 

Yksityisellä tosiaan n. 400 - 500€. Kunnalliselta todellakin täytyy laittaa lähete tähystykseen mutta olen kuullut myös monelta että saanut lähes ruinata/käydä useamman kerran. Itse sain tuon helposti, tosin osasin sitä vaatia. Sain lähetteen kunnalliselta puolelta myös ylävatsan ultraan mutta en jaksanut odottaa kun aika meni niin myöhään joten maksoin yksityiseillä. 

Vierailija
9/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gastroskopia eli mahalaukun tähystys tehtiin tänään 29.8.2016 terveysaseman (Vantaa Myyrmäki) toimenpideyksikössä. Tilanne mitä "mukavin" ilman pelkoa ja kipua. Osaava ja ystävällinen henkilökunta (3) koko ajan tilanteen tasalla, voisin mennä vaikka huomenna uudestaan. Pieni puudutus nieluun, ei oksentamista tai muutakaan vastaavaa. Olin syömättä ja juomatta ohjeen mukaan, suositustunnit ylittyi reilusti. Kaikkea hyvää teille Gastroskopia tutkimuksiin menijöille, kunnallinen tosi hyvä vaihtoehto ja kyllä sinne pääsee . .

Vierailija
10/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eilen ja tilanne oli aivan kammottava. Hoitajat ja lääkärit olivat hienoja ja kohtelivat hyvin, mutta jännitti niin kovasti että kyselin esilääkettä, en saanut ja jouduin paniikkiin, minua piteli kaksi hoitajaa kiinni enkä pystynyt liikkua. Olisin kiskonut letkun suusta, vaan ei onnistunut. Aivan karmea kokemus, ei koskaan enää. Ahdistaa jälkeenpäinkin ajatella. 😓

Minulla siis ahdistavia lääkäri- ja tutkimuskokemuksia aiemmastaan, jotka lisäävät ahdistusta tämän kaltaisissa tilanteissa.

Vierailija
11/12 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://medihub.org/fi/klinikat/186/sadama-medicum

Medicum on Tallinnan ainoa terveydenhuoltolaitos, joka ottaa avohoitopotilaita vastaan arkisin iltakahdeksaan asti.

Kaikki hinnat ovat ilman lisämaksuja.

Gastroenterologia, endoskopia, mahalaukun tähystys: alkaen 60€. 

Ajanvaraus: https://www.medicum.ee/fi/asiakaspalvelu/

PALVELURYHMÄT: Erikoislääkäri

Palvelut: Gastroenterologi

** Asiantuntijat: kenelle kannattaa mennä? 

- Remmel Triin

- Soomeri Evi

- Vassiljeva Tatjana

* Valtio: Finland

* Vierailun syy??? Vai pitäisikö soittaa sinne?

https://www.medicum.ee/fi/hinnat/

* Esofagogastroduodenoskopia (gastroskopia) 60€.

* Ensimmäinen vastaanotto gastroenterologilta Triin Remmeliltä: tarkastus, hoitosuunnitelman laatiminen (ei sisällä mahdollisia korvauksia tutkimuksista ja analyyseista)    60€

https://www.medicum.ee/fi/perearstikeskus/pak-hinnat/

D-vitamiinin    9.6€

----Herpesryhmä virukset: ---

Epstein-Barr -viruksen vasta-aine IgG, IgM    22.90€

Ihmisen herpesvirus 8 DNA    18.10€

Huuliherpesviruksen 1. ja 2. tyypin DNA    18.10€

Huuliherpesviruksen 1. ja 2. tyypin IgM    9.6€

Huuliherpesviruksen 1. tyypin IgG    9.6€

Huuliherpesviruksen 2. tyypin IgG    9.6€

Sytomegaloviruksen vasta-aine IgG    9.6€

Sytomegaloviruksen vasta-aine IgM

...

Kasvain antigeeni CA 125    9.6€

Kasvain antigeeni CA 15-3    9.6€

Kasvain antigeeni CA 19-9    9.6€

Kasvain antigeeni CA 72-4    9.6€

Kasvain antigeeni HE4    14.1€

Gardasil 9. Rokottaminen papilloomaviruksen tyyppejä 5, 6, 11, 16, 18, 31, 33, 45 ja 52 vastaan, rokote Gardasil (1 annos) NB! Rokote etukäteen (mistä ja miten?). Rokotteiden hinnat voivat vaihdella valmistajittain, lisää tietoa saat tartuntatautilääkärin vastaanottohuoneesta.    140€

Vierailija
12/12 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/toimenpiteet-ja-…

2019 marraskuun hinnat:

Helsinki 450e + koepala 85e.

Hämeenlinna ja Tampere 382e + koepala.

Onko TURKU peräreikäkaupungissa halpaa paikkaa? Hintoja lähes mahdoton löytää netistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi