Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies manipuloi vastaamattomuudella

Vierailija
27.08.2014 |

Mä luulen, että oon tapaillut jotain narsistia tai muuten vaan mulkkua. Oon päälle parikymppinen nainen ja puolen vuoden ajan oon tapaillut yhtä miestä. Ollaan tapailtu melko harvakseltaan ja useimmiten seksin merkeissä miehen toiveesta, yllätys. Kun näämme, mies on ihana, kehuu mua ja puhuu seuraavasta näkemisestä. Hän ottaa itse harvoin yhteyttä, ja aluksi esitin itsekin vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt viimeaikoina oon kuitenkin itse alkanut tekstaamaan/soitella miehelle enemmän. Jos laitan hänelle viestiä, hän saattaa esim sanoa "olisi kiva nähdä tällä viikolla" ja kun vastaan normaalisti ja kysyn esim päivää joka hänelle käy, ei vastausta kuulu. Hän saattaa vastata parin päivän/viikon päästä jotain että sori olin siellä tai täällä, mutta mitä kuuluu. Mitä mieltä ootte tälläisesta? Voi olla ettei miestä yksinkertaisesti kiinnosta, mutta musta tuntuu että hän saattais myös yrittää manipuloida mua tykkäämään hänestä entistä enemmän. Jos näin on, niin tää ainakin toimii. Vastaamattomuus on raastavaa......

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joku toinenkin pyörityksessä, tai on nyt sitten tyydyttänyt jo tarpeensa, kun sai jo sinulta sitä itseään. Olettaisin että mies ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä tarpeeksi. T.m32

Vierailija
2/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan yritä manipuloida tykkäämään entistä enemmän. Olen itsekin käyttäytynyt noin miehenä. Silloin kiinnostus naiseen lopahti, kun oli viehättävämpi kiikarissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollainen suhde, ansaitset parempaa tai rauhaa nauttia elämästäsi yksin.

Vierailija
4/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte varmaan oikeassa. Onko mulla mitään mahdollisuutta saada miestä taas kiinnostumaan itsestäni? AP

Vierailija
5/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 00:08"]

Ootte varmaan oikeassa. Onko mulla mitään mahdollisuutta saada miestä taas kiinnostumaan itsestäni? AP

[/quote]kyllä on. Seksin merkeissä taas, kun pidät hetken taukoa yhteydenotossa. Kyllä ne seksuaalista tarpeet taas tulee tälle miehelle, kun on hetken aikaa käynyt höyläämässä muualla ja tulee pieni tauko, niin hän ottaa epätoivoissaan yhteyttä silloin

Vierailija
6/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 00:04"]

Ei todellakaan yritä manipuloida tykkäämään entistä enemmän. Olen itsekin käyttäytynyt noin miehenä. Silloin kiinnostus naiseen lopahti, kun oli viehättävämpi kiikarissa

[/quote]

Kerroithan tästä suoraan? :)

Vierailija
7/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pidä sua tärkeänä.

Vierailija
8/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies ymmärtää, että vastaamattomuus lisää mitenkään naisen kiinnostusta. Ainoastaan jotkut pelimiehet ja tyypit, jotka ovat lukeneet pick up artist -kirjoja. Heitä on kuitenkin häviävän pieni osa miehistä. Toki jos mies on selvästi sieltä karismaattisemmasta päästä eikä todellakaan mikään perustallaaja, on mahdollista että hän yrittää manipuloida. Muussa tapauksessa äärimmäisen todennäköistä, pikemminkin niin päin, että laittaa paljon viestiä jos yrittää saada sut kiinnostumaan.

Vierailija
9/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*muussa tapauksessa äärimmäisen epätodennäköistä.

T. nro 9, joka on lukenut kaikki mahdolliset pelimiesoppaat ja "tuntee skenen"

Vierailija
10/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 01:15"]

Harva mies ymmärtää, että vastaamattomuus lisää mitenkään naisen kiinnostusta. Ainoastaan jotkut pelimiehet ja tyypit, jotka ovat lukeneet pick up artist -kirjoja. Heitä on kuitenkin häviävän pieni osa miehistä. Toki jos mies on selvästi sieltä karismaattisemmasta päästä eikä todellakaan mikään perustallaaja, on mahdollista että hän yrittää manipuloida. Muussa tapauksessa äärimmäisen todennäköistä, pikemminkin niin päin, että laittaa paljon viestiä jos yrittää saada sut kiinnostumaan.

[/quote]

Kiitos vastauksesta, oon samaa mieltä. Tää vastaamattomuus on kyllä niin hemmetin vaikeeta. Kokoajan keksin mielessäni tekosyitä sille, miksei hän muka ole vastannut. Olis vaan niin paljon helpompaa jos hän suoraan sanoisi, ettei kiinnosta. Tää mies on kyllä muutenkin tosi merkillinen, niin pistää kyllä miettimään. Mutta todellakin ansaitsisin edes jonkunlaisia vastauksia. :( AP

Vierailija
11/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies manipuloi sinut olemaan tyhmä aasi joka hyväksyy kaiken, käyttää kontrollivälineenä tuota vaikenemista! eli jos miehellä ei ole aikaa, hän ei vastaa sinulle. Jos miestä ei miellytä jokin, hän ei vastaa. Jos miehellä on toinen, hän ei vastaa. Jos mies haluaa päättää itse yksin kaikesta, hän ei vastaa. Jos mies on pleijeri, hän ei vastaa, koska suhde on hänelle vain suuri valtapeli jota hän kontrolloi. Olet vain onnettoman pelin pleijerin uhri, siltä vaikuttaa

Vierailija
12/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 01:15"]

[/quote]

Kyllä näitä miehiä riittää! lähes jokainen exäni on ollut tuollainen ja vähintään joka toinen tapaamistani miehistä myös, siis etteivät vastaa/koe tarpeelliseksi vaivautua vastaamaan eri syiden takia. Yksi exä luki kaikkia noita pelimiesvinkkejä ja mainosti myöhemmin palstoilla että naiset tykkää kun on ensin etäinen eikä vastaa heti, noh itse en näihin piirteisiin ihastunut mutta tulipa tämäkin selväksi. Tuo on sellaista valtapeliä ja kontrollointia, katsotaan kuinka kauan nainen sietää toista ja esitetään viileää tavoittelemisen arvoista miestä, jolla on niin paljon tehtävää ettei "ehdi" vastata tai mitä näitä muita syitä nyt keksiikään. Oikeasti mies nauttii siitä saamastaan huomiosta, mutta kuvittelee pitävänsä kiinnostuksen yllä käyttäytymällä noin törkeästi ja olemalla kylmän etäinen. Oikeasti kiinnostunut mies pitää yhteyttä ja on oma-aloitteinen myös silloin, kun olet kauempana.

Vierailija
13/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankohan tapailtu samaa miestä. :D

Vierailija
14/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tämä tyyppi js etsi uusi,joka tykkää susta. Sellaiset laittaa sut tärkeysjärjestyksessä korkeammalle

Vierailija
15/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet säälittävä

Vierailija
16/53 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa, jätä tollanen surkimus. Sillä ei ole munaa sanoa suoraan ettei ole kunnolla kiinnostunut (vaan pelkästä seksistä) joten tee niin että et vastaa sille enää mitään lainkaan.

Ja yleistähän tollanen ikävä kyllä on.

Vierailija
17/53 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/53 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:05"]

AP täällä.. nostan tän ketjun koska tänään on aika huono päivä. Ihania kommentteja tullut, kiitos kaikille jotka on jaksaneet tsempata. Arvostan! 

Nyt on kulunut 1,5 viikkoa siitä, kun viimeksi juttelin tän miehen kanssa. On niin vaikeeta joka päivä tajuta, ettei hänestä ole taaskaan kuulunut. Meidän viimeisin keskustelu päättyi juuri siihen ettei mies vastannut. Tyhmäkin tajuaa, että tollanen luuseri pitäisi unohtaa saman tien, mutta tää on vaikeeta. Niin vaikeeta. Vastaamattomuus luo pahan koukun ja se tepsii muhun. Mieshestä tulee jotenkin "arvoituksellinen" ja kiinnostava. Sitä vaan miettii että mitä hän on puuhaillut ja miksei vastaa. Niin turhaa, mutta jatkuvasti mielessä. Pakko kirjoittaa johonkin tästä, koska ei ole ketään jolle puhua. Kaipaisin vertaistukea, neuvoja tai ymmärrystä... :(

[/quote]

Käännä tilanne toisinpäin. Nyt otat rauhallisesti, keskityt itseesi ja odotat sitä makeaa hetkeä kun mies lähettää viestiä, etkä enää vastaakaan sille :)

Vierailija
19/53 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 53, kivasti sanottu! En todellakaan aio vastata miehelle, jos/kun hän taas ottaa yhteyttä. Sitä odotellessa :) AP

Vierailija
20/53 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä.. nostan tän ketjun koska tänään on aika huono päivä. Ihania kommentteja tullut, kiitos kaikille jotka on jaksaneet tsempata. Arvostan! 

Nyt on kulunut 1,5 viikkoa siitä, kun viimeksi juttelin tän miehen kanssa. On niin vaikeeta joka päivä tajuta, ettei hänestä ole taaskaan kuulunut. Meidän viimeisin keskustelu päättyi juuri siihen ettei mies vastannut. Tyhmäkin tajuaa, että tollanen luuseri pitäisi unohtaa saman tien, mutta tää on vaikeeta. Niin vaikeeta. Vastaamattomuus luo pahan koukun ja se tepsii muhun. Mieshestä tulee jotenkin "arvoituksellinen" ja kiinnostava. Sitä vaan miettii että mitä hän on puuhaillut ja miksei vastaa. Niin turhaa, mutta jatkuvasti mielessä. Pakko kirjoittaa johonkin tästä, koska ei ole ketään jolle puhua. Kaipaisin vertaistukea, neuvoja tai ymmärrystä... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi