Uusi ryhmä 5-10 kg pudottajille?!
HEI
Arki taas alkanut lomien jälkeen ja haasteena painon pysyminen ja mielellään pudottaminen. Olisiko halukkaita uuteen tsemppiryhmään? Itselläni on tuo 5 kg taas tavoiteena sitten joskus toiset viisi kg. Aloitetaan ensi maanantaina 4.9. ihan vain aloitus punnituksena ja kuulumisien vaihtamisella. Voisimme toki esitellä itsemme jotta osaamme paremmin kuvitella toisemme ja voisimme keksiä räväkkään nimen. SIIS KAIKKI MUKAAN!
Kommentit (29)
HEI
Mukaan on ilmoittautunut nyt 10. Eiköhän me, joka viikko, tällä porukalla saada porinata aikaiseksi...
TILANNE 5.9.06
nyt (väli)tavoite
Germit 64 62
Paprika 63 58
Pehmomamma 79,6 72
pointzi06 92,4 77
talinka 67,3 62
kukka 68 60
Manna 61 n.58
Tabby 72 67
Pikku-nuppu ?
Marsha ?
KOKONAISPUDOTUS n. 52 kg
Perjantaina kuka ensiksi kerkeää voisi aloittaa uuden pinon. Onko nimi ehdotuksia?
Ei oikein onnistunut tuo äskeinen viesti. Eli nimimerkin jälkeinen luku on nykyinen paino ja jälkimmäinen luku (väli)tavoite.
olin aikaisemmin toisessa ryhmässä, joka näyttää kuolleen pois ja en jaksanu enää 3 viikkoa yksin sinne kirjoitella, tosi harmi :(
joten pitäis löytää uusi ryhmä....
paini on tällä hetkellä 79kg ja pudotusta on jo -19kg. vielä pitäis saada toi 9kg pois niin olisin tyytyväinen niin ja siis maaliskuun loppuun mennessä koska sillon me lähdetään lomalle etelään ja olis kiva olla kunnossa.
laihdutan muuten paikkareissa ja olen vähentäny hiilareita ja toi resepti on toiminu mulle ihan hyvin...
mutta siis toivottavasti vielä pääsis mukkan :)
M
eiköhän mukaan mahdu. Kun on paljon porukkaa niin jokaiselle löytyy joku samanhenkinen tsemppaaja jonka kanssa juttu luistaa ja voi vaihtaa vinkkejä.
Mahtuisko tähän ryhmään viel uus tulokas? Eli oon 21 vuotias äippä Pirkanmaalta. Mul on 5 kuukauden ikänen poika ja tosiaan painoo hieman tuli odotusaikana. No ne raskauskilot lähti aluks menee mut sit ne tuli takas. Ku olen hieman perso makeelle. Ja varsinkin illalla telkkaria kattellessa tulee syöpöteltyy ihan liikaa. No tossa kolmisen viikko sitten alotin painovartioitten pisteilyn. Sillon paino oli 74,5. Nyt paino on 71,5. Pituutta meikäläisellä on 168. Ja tavote paino olis 63,0.
Olen 37-vuotias äiti Pirkanmaalta. Lapset 5v ja 2,5v. Pudotustarve ei ole suuri, mutta sitäkin tiukemmassa. Mieheni on lähes aina illat töissä, joten säännöllinen liikuntaharrastus on tällä hetkellä vain unelmaa. Yritän panostaa enemmän hyötyliikuntaan ja tietysti katsoa, mitä suuhuni pistän.
Paino nyt 62kg
Tavoite 54kg
Olen 35-vuotias 8-kuukautisen pojan äiti. Raskauden aikana herkuttelin hyvillä mielin, vaikka Painonvartijat-kurssin käyneenä tiesin kiloja sillä menolla kertyvän. Nyt on 7 ylimääräistä. Koska joka päivä tuskailen kilojani, on aika ryhdistäytyä. En malta odottaa ilmoittautumiseni kanssa edes huomiseen.
Olen 168 senttiä pitkä. Juuri punnittuna painoni on 70 kiloa. Tavoite on 63 kiloa. Meillä on mina21:n kanssa siis samat mitat tähtäimessä. Pisteiden laskemisen olen todennut sopivan itselleni, joten turvaudun siihen. Imetän vielä, joten etenen lisäpisteiden turvin. Vuodenvaihteessa haluaisin olla oman itseni kokoinen :).
Pituus 168 cm
Paino 70 kg
Tavoite 63 kg
Terveisin Napos
Tämä ryhmä sopii juuri minulle, joka haluan laihtua viisi kiloa.
Olen 36-vuotias kahden lapsen (3- ja 6-vuotiaat) äiti.
Painon heittely se on merkillistä. Kaksi vuotta sitten, kahdeksan kuukauden imetyksen jälkeen olin rutikuiva, 52-kiloinen tikku. Pituutta minulla on 167 cm. Myt, kahta vuotta myöhemmin painan 61 kiloa. Tiedän, ettei minulla ole varsinaista ylipainoa, mutta olen hyvin siroluinen, ts. kaikki paino näkyy makkaroina, ei lihaksina. Hyvän olon paino minulla olisi 56 kiloa, ei yhtään vähemmän.
Siis nyt alkaa laihdutus, kiitos että tämä ryhmä on:)
Puntaroidaan huomenna!
Elikkäs olen 23v viisikuukautta vanhan tytön äiti. Äitiyslomalla siis ja makea maistuu liikaa. ylimääräisiä kiloja vielä 5-6 jäljellä. Imetän vielä kerran aamulla ja kerran illalla, muuten tyttö saa korviketta ja soseita. Ongelmana tosiaan tuo älytön makean himo, joka ollut aina, mutta raskauden ja imettämisen myötä pahentunut entisestään. Harrastan thainyrkkeilyä, jumpalle pääsen n. kerran viikossa. Enemmän pitäisi tehdä kävelylenkkejä, mutta olen niin huono lähtemään.
Nyt tavoitteena kaikki turha mässäily pois ja liikuntaa!!
paino 1.9 67,3kg (162cm)
tavoite 31.12 62kg