Mies kehuu jatkuvasti sängyssä!
En ole ennen tällaiseen tapaukseen törmännyt. Seksiä ollaan harrastettu useamman kerran ja mies kehuu ihan jatkuvasti. Kehuu miten kireä olen, miten hyvä asiassa x, miten suuret rinnat minulla on, miten kuuma olen, miten olen paras pano ikinä jne.
En oikein tiedä, miten noihin kehuihin pitäisi suhtautua. Ymmärrän jos kerran sanoisi nuo asiat, mutta ihan jokaikinen kerta kun harrastetaan seksiä.
Oletteko törmänneet vastaavaan? Onko vain miehen omalaatuinen tapa? En enää edes osa ottaa kehuja kehuina, koska ne on toistettu niin moneen kertaan..
Kommentit (45)
Ihanko tosissas oot tyypin kanssa, joka kehuu sua aktin aikana parhaaksi panokseen?
No, meitä on moneen junaan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:21"]
Ihanko tosissas oot tyypin kanssa, joka kehuu sua aktin aikana parhaaksi panokseen?
No, meitä on moneen junaan.
[/quote]
En mä kyseisen tyypin kanssa seurustelekaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:59"]Mulla on kokemus tuollaisesta kehujasta, suorastaan ylistäjästä. Osoittautui sitten persoonaltaan häiriintyneeksi. Näillä usein on alussa tapana nostaa "uhri" korkealle ja upealle jalustamalla juuri kertomalla miten MAHTAVA ja PARAS ja TÄYDELLISIN uusi tuttavuus on. Luodaan koukkua tehokkaasti ja varmasti. Odota vaann. Toivon olevani väärässä.
[/quote]
Sama kokemus. Kyseessä oli nainen.
Hän kiihottuu siitä enemmän ja toivoo että sinäkin kiihotut. Kokeilepa kehua miestä vastavuoroisesti. Siitä voi kehittyä huikeaa seksiä välillenne. Kehuminen kannustaa parempaan ja vapautuneempaan seksiin.
Jätä se sika!