Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ajattelee, että mies on naisen yläpuolella?

Vierailija
27.08.2014 |

Siis nykyaikana.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne naiset, joiden mielestä ihihiiiii on ihanan romanttista ja miehekästä, kun mies päättää kaikesta. Ihihihihihiiii.

Vierailija
2/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies. Hän oli ihan vilpittömästi sitä mieltä, että mies on kaikessa naista ylempänä ja arvokkaampi. Esimerkiksi oli ok puhua naisten puheen päälle ja keskeyttää. Jos jotain naista oli lyöty, siihen oli aina syynsä. Aina oli joku syy naisten huonoon kohteluun ja se oli aina naisen oma vika. Koska miestä oli jotenkin loukattu tai mitä paskaa milloinkin. Naisen ei sopinut tehdä sitä sun tätä, mutta miehille oli ok tehdä ihan mitä sielu sieti.

Minua kohtaan kaikki tuo näyttäytyi räikeänä henkisenä väkivaltana. Eron jälkeen mies myönsi, että ei osaa arvostaa naisia.

Hyi helvetti että inhoan sitä ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mun mielestä on ihan ok. Tosin vaihtelun vuoksi on hyvä kokeilla muitakin asentoja välillä, esim. takaapäin jne. 

Vierailija
4/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän työpaikalla moni mies ajattelee noin.

Vierailija
5/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:16"]

Mun ex mies. Hän oli ihan vilpittömästi sitä mieltä, että mies on kaikessa naista ylempänä ja arvokkaampi. Esimerkiksi oli ok puhua naisten puheen päälle ja keskeyttää. Jos jotain naista oli lyöty, siihen oli aina syynsä. Aina oli joku syy naisten huonoon kohteluun ja se oli aina naisen oma vika. Koska miestä oli jotenkin loukattu tai mitä paskaa milloinkin. Naisen ei sopinut tehdä sitä sun tätä, mutta miehille oli ok tehdä ihan mitä sielu sieti.

Minua kohtaan kaikki tuo näyttäytyi räikeänä henkisenä väkivaltana. Eron jälkeen mies myönsi, että ei osaa arvostaa naisia.

Hyi helvetti että inhoan sitä ihmistä.

[/quote]

Onneksi pääsit moisesta eroon!

Vierailija
6/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ihminen.

Vierailija
7/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himouskikset, juntit ja ikäloput.

Vierailija
8/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeakatseinen ihminen.

Vierailija
9/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön. Kuinkakohan usein se miehen malli opitaan kotoa.

Vierailija
10/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkälainen kasvatus ja lapsuus tällaisella ihmisellä on?

Itse mietin, että todennäköisesti huono äitisuhde, ja lapsuuden perheessä isä on alistanut tai vähätellyt äitiä. Tai sitten äiti on palluttanut (mamman)poikansa piloille. Joka tapauksessa tuo malli on jollain tapaa lapsuuden kodista saatu.

Vierailija
11/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemäni perusteella sellaiset miehet, joilla on menestystä ja sängyssään hyvännäköisiä ja fiksuja naisia.

Vierailija
12/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:12"]

Kaikki ne naiset, joiden mielestä ihihiiiii on ihanan romanttista ja miehekästä, kun mies päättää kaikesta. Ihihihihihiiii.

[/quote]

Mitä pahaa tässä on? Jos pitää siitä, että mies huolehtii kaikesta.

Vierailija
13/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:42"]

[/quote]

[/quote] Niin, jotkut naiset saattavat kiihottua ajatuksesta, että mies on perheen pää ja naista ylempänä, ja että nainen on pikkutyttö, joka omenapiirakoillaan ja piparinantamisellaan pitää kuninkaan tyytyväisenä. :D Eihän sille mitään voi, jos sellainen kiihottaa. ;)

Vierailija
14/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:09"]

Millainen ihminen ajattelee, että mies on naisen yläpuolella?

Siis nykyaikana.

[/quote]

Sellainen mies, joka tietää munaskuissaan olevansa naista huonompi.

Vierailija
15/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:42"]

[/quote]

[/quote] Niin, jotkut naiset saattavat kiihottua ajatuksesta, että mies on perheen pää ja naista ylempänä, ja että nainen on pikkutyttö, joka omenapiirakoillaan ja piparinantamisellaan pitää kuninkaan tyytyväisenä. :D Eihän sille mitään voi, jos sellainen kiihottaa. ;)
[/quote]

Sellane ei oo kasvanu aikuiseksi.

Vierailija
16/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaismies

Vierailija
17/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein paljon parjatun keskustelun jossa mainitsin jotain sii, että minua kiihottaa kun mies on minua NS. "ylempänä" eli siis reippaasti vanhempi (enemmän elämänkokemusta ja fiksuutta toivon mukaan myös) ja että mies on tietyissä asioissa minua parempo. Sitten minua epäiltiin jo avuttomaksi bimboksi ja ties mitä. Pointti on vaan se, että minua henk.koht. kiihottaa ja viehättää se, että miehellä on tietyt asiat joista hän älyää minua paremmin ja päinvastoin. Eli jos se nyt yhtään vastasi kysymykseen. Ja moi fanit sieltä keskustelusta!

Vierailija
18/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:19"]Minä tein paljon parjatun keskustelun jossa mainitsin jotain sii, että minua kiihottaa kun mies on minua NS. "ylempänä" eli siis reippaasti vanhempi (enemmän elämänkokemusta ja fiksuutta toivon mukaan myös) ja että mies on tietyissä asioissa minua parempo. Sitten minua epäiltiin jo avuttomaksi bimboksi ja ties mitä. Pointti on vaan se, että minua henk.koht. kiihottaa ja viehättää se, että miehellä on tietyt asiat joista hän älyää minua paremmin ja päinvastoin. Eli jos se nyt yhtään vastasi kysymykseen. Ja moi fanit sieltä keskustelusta!
[/quote]
*siitä

Vierailija
19/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen (?) ajattelee , että nainen on miehen yläpuolella?

vastaus = miesvihaaja av-mamma

Vierailija
20/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:33"]

Sivistymätön. Kuinkakohan usein se miehen malli opitaan kotoa.

[/quote]

Jatkuvastihan te täällä palstalla kerrotte, kuinka naiset kasvattavat lapsensa, kun mies ei mitään osaa.

Huomaatko ristiriitaisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi