9-vuotias ampui kuoliaaksi konepistoolilla Bullets & Burgers-lomapaikassa
Kommentit (53)
Oletteko ampuneet edes haulikolla tai kiväärillä? Onhan siinä yllättävän kova rekyyli, pitää olla käsissä voimaa ja oikea asento ( muuten on ainakin valtava mustelma olassa). Sama jos kokemattoman käteen annettais palokunnan vesijohto.
Ase tappoi ja siihen ne on tarkoitettu
Suomessakin voisi olla "Ravintola pizzaa ja pimppiä".
Ampui kuoliaaksi. . Eikai nyt eläväksikään??
No kai ampumisesta voi jäädä eloo.. haloo... että ihan hyvä kertoa. Turha uutinen, pilaa aseharrastajien maineen.
Sai kyllä kuollut ihan ansionsa mukaan. Toivottavasti pomonsa saavat myös rangaistuksen, ja tuollaiset koko perheen huvitelukeskukset kiellettäisiin.
Tosi kamalaa lapselle, ja totta kai kuolleen omaisille. Mutta en ihan rehellisesti osaa nyt olla pahoillani, mun mielestä tossa asetelmassa oli jo alusta alkaen kaikki pielessä. Voiskohan ensi kerralla aikuiset leikkiä kuninkaita uzeillaan ihan keskenänsä, ja perheet kokeilla vaikka huvipuistoa? Eihän liukumäki tai kummituslinna tietenkään oo yhtä bondaavaa ja päräyttävää yhteistoimintaa kuin ammuskelu.
Eniten oon pahoillani tuon lapsiparan puolesta. Varmasti hirveää nähdä ja tiedostaa, että on tappanut ihmisen.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 21:53"]
Bullets & Burgers... "suosittu turistien keskuudessa".
Jos en olisi sanaton, ihmettelisin, kenelle tulee edes mieleen mennä lomalla koko perheen voimin nautiskelemaan konepistooleilla ampumisesta. Mutta koska olen sanaton, en sano mitään. Nyökkäilen vain, koska USA.
[/quote]
Miksipäs ei?
Täällä saatanan holhousvaltiosa kaikki tuollainenhan on kiellettyä.
9-vuotias ja UZI eivät kyllä tietenkään kuulu yhteen M.O.T.
[/quote]
Mikä oli todistettavana?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 00:24"]
Vituttaa kun tälläisestä tapauksesta uutisoidaan Suomessa. Tämä jos mikä lisää asevastaisuutta, vaikka tässäkään ei ollut vika aseessa, vaan huonossa ohjauksessa.
[/quote]
Asevastaisuus on ihan positiivinen ilmiö. Metsästys on ihan ok, mutta tuo USAn asehihhulointi ei liity metsästykseen yhtään mitenkään.
Kyllä täällä suomessakin on aseita ihailevaa kulttuuria. Eräs kaverini juuri esitteli kuvia joissa hänen alle kouluikäinen lapsensa oli osallistunut metsästykseen. Jotkut oli että onpa suloista, minä olin että järkyttävää.
Joillekin on tärkeintä että heti kun lapsi pystyy istumaan niin oppii samantien ajamaan moottorikelkalla, mönkijällä ja traktorilla ja kun kädessä pysyy ase niin tappamaan vaan, mahtavaa, eipä sitä muita taitoja elämässä tarvitakaan.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:06"]
"Nyökkäilen vain, koska USA."
Mitä ***vettiä "koska USA" tarkoittaa? Koska mitä? Koska sinä tyhmä?
[/quote]
Tuo "koska jotain" on nykypäivän teinix-kieltä.
Ei koske suomalaisia mitenkään, suomessa ei tavis pysty sarjatuliasetta saamaan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 00:24"]
Vituttaa kun tälläisestä tapauksesta uutisoidaan Suomessa. Tämä jos mikä lisää asevastaisuutta, vaikka tässäkään ei ollut vika aseessa, vaan huonossa ohjauksessa.
[/quote]
Väärin. Noin nuori lapsi ei ole kykenevä käyttämään vastuullisesti ja turvallisesti tuollaisia aseita, ei edes kunnon ohjauksella.