Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

repsahdus laihdutuksessa..

Vierailija
27.08.2014 |

Huoh ja voi kettu. Painojunnannut samassa parisen viikkoa; ennen sitä laski 4kg kuukaudessa. Tänään sitten sorruin kun turhauduin. Leipää monta siivua oltermann-putlermannilla, kaalikeittoa ja viiniä sekä siideriä. Miten tästä ylös?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta! Yritän nyt sinnikkäästi jatkaa huomenna kun koittaa uusi päivä. Ap

Vierailija
2/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo mikään repsahdus ollut, ihan kunnon ruokaahan tuo on, paitsi tuo siideri. Olit varmaan syönyt liian vähän ja iski nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junnaaminen turhauttaa, mutta kuuluu asiaan. Mä olen tiputtanut vuoden alusta melkein 20 kiloa, suurin osa normaalipainon sisällä, ja mulla on jo pitemmän aikaa mennyt niin, että kolmeen viikkoon ei putoa gramman grammaa, sitten yhtäkkiä putoaa viikon sisällä kilo tai enemmänkin. Kroppa on vaan päättänyt toimia näin.

Olen kyllä jo varsin hoikka ja pienillä kalorimäärillä operoin, eikä enää tarvitsisi pudottaakaan.

Muutamalla juustovoileivällä tuskin olet saanut laihdutustasi kuralle, voi tehdä ihan hyvää vaan!

Vierailija
4/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi mitään haittaa, huomenna on uusi päivä

Vierailija
5/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vain huomenna ihan entiseen tyyliin niin kuin repsahdusta ei olisi ollutkaan. Missään tapauksessa et yritä pitää mitään paastopäivää tai kitukuuria "korjataksesi" repsahduksen, koska siitä tulee kierre. Mieti myös mitä voisit tehdä estääksesi repsahdukset tulevaisuudessa. Onko dieettisi ollut liian tiukka?

Vierailija
6/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:41"]Jatkat vain huomenna ihan entiseen tyyliin niin kuin repsahdusta ei olisi ollutkaan. Missään tapauksessa et yritä pitää mitään paastopäivää tai kitukuuria "korjataksesi" repsahduksen, koska siitä tulee kierre. Mieti myös mitä voisit tehdä estääksesi repsahdukset tulevaisuudessa. Onko dieettisi ollut liian tiukka?
[/quote]

en tiedä mistä johtui. Säästöliekki vai edelleen liikaa kaloreita. Kyllä tässä usko menee :(

Vierailija
7/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun laihdutin jonkun aikaa sitten niin huomasin että kaikista tehokkainta mulla oli juuri että kerran viikossa pidin herkuttelupäivän ja loput viikosta kovin niukasti söin. Ei mene elimistö ns. säästökuurille jolloin paino ei laske vaikka ei syö juuri mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan