Ex-vaimo ei anna tavata lapsia
Aiemmin oli vuoroviikot, mutta nyt ei anna lapsia mulle ollenkaan. Jos ja kun vien asian oikeuteen niin millaiset mahikset mulla on? Ittelläni on vaki työ ja ex on työtön. Minkä ikäsen mielipidettä asiaan kysytään?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:43"]
Et kerro miksi vuoroviikko systeemi on päättynyt, paha kommentoida. Ja turhaa sitä täältä kysyt, kysy lastenvalvojalta!
[/quote]
Ei vaan anna tavata, on työtön niin hakee vanhemman koulusta ja pienempi on kotihoidossa. Ei avaa ovea eikä vastaa puhelimeen, ainoa viesti minkä olen saanut on että hän on synnyttänyt lapset niin he ovat hänen eikä minun, eikä minulla täten ole mitään oikeuksia heihin. Hän otti myös vanhemmalta puhelimen pois jotta poika ei voisi soittaa minulle
[/quote]
Varaa aika lastenvalvojalle. Ette kumpikaan vaikuta kovin teräviltä tapauksilta...ja "vakityö" kirjoitetaan yhteen.
Ota yhteyttä mieheen nimeltä Mikael Wuorinen, hän on isä lasten asialla!
Jos on jo kerran oikeudessa sovittu yhteishuoltajuus, niin miksi et ole ottanut yhteyttä sossuun? Meillä oli vuoroviikot, joista äiti kieltäytyi yhtäkkiä ja yksi puhelinsoitto sossuun ratkaisi tilanteen. Lisäksi äidille määrättiin tapaamisen kieltämisestä uhkasakot. Säännöt / uhkasakkomenettely selvitetään jo siinä vaiheessa kun sopimus tehdään!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:52"]
Onko teillä tapaamisopimusta? Jos on, niin ex rikkoo sitä. Lapsilla oikeus isäänsä. Vie asia oikeuteen tai sossuille, jos akka ei usko.
[/quote]
Noi on ihan selkeitä juttuja niille joilla oikeasti on oikeuden vahvistama yhteishuoltajuussopimus. Mut jos tämä on lassukan provo, niin en ihmettele kun on käsitteet hukassa.
Tässä on taas vain toisen osapuolen suppea kertomus....
Miks se ei anna tavata? Minkä ikäiset lapse on?
Et kerro miksi vuoroviikko systeemi on päättynyt, paha kommentoida. Ja turhaa sitä täältä kysyt, kysy lastenvalvojalta!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:40"]
Miks se ei anna tavata? Minkä ikäiset lapse on?
[/quote]
Ilmoitti vaan että koska hän on synnyttänyt lapset niin he ovat hänen eikä minun, tarkempaa selvitystä en ole saanut. Lapset ovat 3 ja 7 vuotiaita
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:43"]
[/quote]
Ei vaan anna tavata, on työtön niin hakee vanhemman koulusta ja pienempi on kotihoidossa. Ei avaa ovea eikä vastaa puhelimeen, ainoa viesti minkä olen saanut on että hän on synnyttänyt lapset niin he ovat hänen eikä minun, eikä minulla täten ole mitään oikeuksia heihin. Hän otti myös vanhemmalta puhelimen pois jotta poika ei voisi soittaa minulle
Onko teillä tapaamisopimusta? Jos on, niin ex rikkoo sitä. Lapsilla oikeus isäänsä. Vie asia oikeuteen tai sossuille, jos akka ei usko.
Mee sossuu tai johki ja kerro tilanne.
Sun exä vaikuttaa aika kitkerältä lehmältä...
Onko 3v oikeasti joutunut elämään vuoroviikkoa??? Mun mielestä liian pieni sellaiseen...
Otat yhteyttä nyt lastenvalvojaan ja kysyt, mitä voit tehdä. Teillähän on kuitenkin kirjallinen sopimus tuosta vuoroviikosta, onhan?
Kannattaa puolustaa oikeuksiaan ja samalla myös lasten oikeuksia isään. Ota yhteyttä lastenvalvojaan, ja vaadi pikaisesti asian selvittämistä. Ja tuo puhelimen pois ottaminen lapselta on raukkamaista.
Kyllä nyt isänä vaadit nimen omaan LASTEN oikeuksia. Lapset ne kaikkein eniten tuossa pelleilyssä häviävät ja heidän etuaan tulee puolustaa henkeen ja vereen. Onko exäsi suomalainen? Ettei voi vedota rasismiin tmv.? Joson, sinun asemasi on erittäin hyvä. Voit vaatia lähivanhemmuuttakin mikäli työsi on päivätyötä.
Ehkäpä ap:lla on jokin teoria, miksi exä on yhtäkkiä katkaissut kaikki välit? Tunnusta vaan - olet sössinyt jotain oikein kunnolla: käyttäytynyt kuin idiootti, sanonut ja tehnyt jotain tyhmää, sekoillut kännissä. Mutta jos kuitenkin olet puhdas kuin pulmunen, et ole loukannut lastesi äitiä mitenkään tai käyttäytynyt hölmösti, (tehnyt ohareita krapulan vuoksi lapsille, unohtanut lasten tapaamisia yms.) ota yhteyttä lastenvalvojaa ja mahdollisesti lastensuojeluun.