Edessäni on hesen iso mega-ateria :)
Kommentit (40)
Hyvä huomenna sulla on ripuli kun syöt sitä ULKOMAALAISTA namia antibioottilihaa, hahaa!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:49"]Hyvä huomenna sulla on ripuli kun syöt sitä ULKOMAALAISTA namia antibioottilihaa, hahaa!
[/quote]taidat olla kateellinen(;
Mä söin just Kariniemen kanapihvin ja salaattia. Muu perhe itse tehtyä makaronilaatikkoa.
Alkoi tekemään mieli Hesen juustoateriaa kurkkudipillä.
meidän lapset söivät ennen muutaman kerran vuodessa pikaruokaa. tunnin kuluttua paska lentää.
onneks pieninkin on jo 11 v, eikä kukaan halua sitä paskaa enää syödä
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:49"]
Hyvä huomenna sulla on ripuli kun syöt sitä ULKOMAALAISTA namia antibioottilihaa, hahaa!
[/quote] Ehei. :) ap
Joskus harvoin kun syö niin paska tosiaan lentää ja persläpi palaa karrelle.
Minkälaiset vatsat teillä oikein on, jos Hesen ruuasta paska lentää tunnin päästä?
Nälkä, minäkin haluan Hese-ruokaa. Ei haittaa lihan alkuperä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:54"]
Ootko Pipsa?
[/quote] Pipsa vaan maistelis mutta mä aion syödä koko aterian :) ap
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:53"]
meidän lapset söivät ennen muutaman kerran vuodessa pikaruokaa. tunnin kuluttua paska lentää.
[/quote]Luetko sä yhtään, mitä sä kirjoitat?
Kiva sulle. En ole sitten teini-iän pystynyt syömään mega-ateriaa kokonaan. Eikä tee kyllä mielikään.
ilmeiseti tää on sukupolvea, joka on koko ikänsä syönyt paskaa ja vatsa on eineksiin yms tottunut
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:53"]
[/quote]
Mitä se haittaa että lentää? Mulla lentää myös itsetehdyistä pastaruoista.
Oikeesti nyt. Hesen ateria toisinaan ei ole kenellekään haitaksi. Kunhan normaalisti syöt lautasmallin mukaan, niin kaikki on hyvin.
Tietenkin allergian kanssa tietenkin pitää olla tarkka.
Ruokanatsit on ärsyttäviä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:30"]
Oikeesti nyt. Hesen ateria toisinaan ei ole kenellekään haitaksi. Kunhan normaalisti syöt lautasmallin mukaan, niin kaikki on hyvin. Tietenkin allergian kanssa tietenkin pitää olla tarkka. Ruokanatsit on ärsyttäviä.
[/quote] No niimpä! Oon ollu tässä pari kk ilman herkkuja (ennen söin päivittäin) joten kyllä teki terää! Ap
Itse huonovatsaisena syön viikoittain Hesen megahampurilaisen. Liha on 100%:sta naudanlihaa ja kotimaista. Namm, vatsa toimii hyvin, ikää 51-vuotta,että näillä jaksaa.
Mulla kinkkukiusaus ja koululäksyt. :)