Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

True Bloodin loppuratkaisu -masennus. Vertaistukea?

Vierailija
27.08.2014 |

En millään pääse yli Billin kohtalosta, olisin toivonut toisenlaista loppuratkaisua. Itkin muutenkin koko viimeisen jakson ajan. Ja olen 39-v. perheenäiti. Ihan oikeesti, on mullakin ongelmat :D (Sanoin sen itse ennen kuin joku muu ehtii.)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 07:46"]Mua ei jäänyt häiritsemään loppuratkaisun suhde kuviot mitenkään, olen aina halunnut, että Alcide ja Sookie olisi yhdessä.

Mua jäi todella häiritsemään miten sarja ihan oikeasti loppui. Siis se kun ne v-hepatiitin kantaja vampyyrit lähesty niitten baarin pihalla olevia juhlia.
[/quote]

Näiden tapatumien jälkeen on tullut yksi kausi vielä...

Vierailija
22/31 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono viime kausi. No eipä tuu ikävä. Tulee MagicMike2 pian ja kaikilla näyttelijöillä on uusia proggiksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, mitä jään TB:ista kaipaamaan on Eric ja Pam. Billin cat anus facea en olisi voinut tuijottaa jaksoakaan kauemmin.

Vierailija
24/31 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän siinä oo mitään järkee palata johonkin Shreveportiin kun voi mennä minne vaan :) (Eric siis). Varsinkin kun sen kellarin turvatoimet ei ollu mitenkään huippuluokkaa :) Ja se, että Eric ois oikeesti uskonu sen Billin darkness/light -puheenvuoron ei todellakaan mee mulle läpi. Tää vika kausi oli kyl kokonaisuudessaankin aika surkee. 

Vierailija
25/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
26/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasarjassa Sookie päätyi muuten yhteen Samin kanssa :) Vaikka eipä tuolla tv-sarjalla ollut kirjojen kanssa yhteistä paljon muuta kuin henkilöt. Ap

Vierailija
27/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:54"]Ja siitä viulun vingutuksesta tietynlaisissa kohtauksissa tuli jo klisee..
[/quote]

Se on sello.

Vierailija
28/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eric ja Pam olivat sarjan todelliset päähahmot. Inhosin Sookieta ja Anna Paquinia heti, ja odotin, milloin Anna oppisi näyttelemään muutenkin kuin tekohymyilemällä takakireästi kohtauksesta toiseen.
Billiin meni maku Billith-kuvion myötä. Hänestäkin tuli yhden ilmeen henkilö.

Ihan loogista, että nää kaksi näyttelijää ovat yhdessä tosielämässäkin.

Vierailija
29/31 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:18"]

Et tykkää tisseistä ja perseistä?

[/quote]

Idiootti.
[/quote]

Ollaanpas sitä asiallisia keskustelijoita.

Vierailija
30/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/31 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eric ja Pam olivat sarjan todelliset päähahmot. Inhosin Sookieta ja Anna Paquinia heti, ja odotin, milloin Anna oppisi näyttelemään muutenkin kuin tekohymyilemällä takakireästi kohtauksesta toiseen.

Billiin meni maku Billith-kuvion myötä. Hänestäkin tuli yhden ilmeen henkilö.

Ihan loogista, että nää kaksi näyttelijää ovat yhdessä tosielämässäkin.

---------

Niinpä. En myöskään yhtään tykännyt Sookie -näyttelijästä. En tiedä oisko se toinen Anna, Sarah Newlin -näyttelijä, ollut parempi Sookie.

Mutta ärsyttävä tosiaan.