miksi av ei toimi enää kännykällä!
Ihmettelen. Eilen ja toissa päivänä av kyllä auleai kännykällä, mutta korjoittamani ei lähtenyt mihinkään. Nyt sitten ei avaudu ollenkaan se kännykkään tarkoitettu. Onko teillä auennut?
Normaaliversio aukeaa kännykällä kyllä ja sillä kirkoitankin nut. Hankala käyttää kännykällä.
Kommentit (10)
Eilen ei toiminut ollenkaan ja nyt toimii huonosti. Saa nähdä miten tän vastauksen kanssa käy, kun vastaan kännykällä. Tylsää...
sama ongelma täällä!!! ja ilmottaa että suojavarmenteen kanssa ongelmia :(
Koittakaa selaimen välimuistin tyhjentämistä. Minulla alkoi toimia tuon jälkeen.
Sama homma, viime aikoina koko ajan jotain häikkää. Ehkä voisin viimein lopettaa näiden typerien juttujen lukemisen.
Vai, että muilöakin on ollut vikaa.
Miten selaimen välimuisti tyhjennetään?
ap
Mulla Windows Phone ja toimii viestien lähetys, mutta selatessa tuolla yläreunassa tuo Aihe vapaa -pudotusvalikko hyppii silmille miten sattuu.
"Lähetys epäonistui, yritä uudelleen" lukee minulla. Näyttää siihen asti muka siltä kuin toimisi normaalisti. Näin ollut koko viikon.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 07:54"]
"Lähetys epäonistui, yritä uudelleen" lukee minulla. Näyttää siihen asti muka siltä kuin toimisi normaalisti. Näin ollut koko viikon.
[/quote]iPadilla sama juttu!
Mulla alkoi toimia luurilla kunnolla heti kun klikkasin tuota oikeassa yläkulmassa olevaa nuolikiemuraa :D Eli päivitys tms.
Ihmeellistä. Minulla ei ole missään vaiheessa ollut mitään ongelmia mobiilin kanssa. Nytkin mobiililla...