Ihan kamala tunne kun toinen vaan lakkaa rakastamasta
Siihen meidän kuuden vuoden suhde päättyi. Mä olin ja olen ihan korvia myöten rakastunut mieheen, mutta hänellä se rakkaus kuulemma vain loppui. Ei kai siihen mikään auta. Ei toista voi saada rakastumaan itseensä. Mä voin itkeä ja raivota tai yrittää olla mieliksi, mutta kun mikään ei auta. Ja tulee vain niin epätoivoinen olo. Useimmat ongelmat parisuhteessa kuitenkin pystyy edes jotenkin korjaamaan, tälle ei voi tehdä mitään.
Kommentit (24)
Aito rakkaus ei kuole. Olitko aina enemmän kiinnostunut miehestä kuin hän sinusta?
Aito rakkaus ei kuole. Olitko aina enemmän kiinnostunut miehestä kuin hän sinusta?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 01:03"]
[/quote]
En halua kuulostaa kyyniseltä, mutta "aito rakkaus ei kuole" kuulostaa aika naiivilta. Kyllä mun mielestäni meidän suhteessa oli rakkautta yhtä paljon molemmin puolin, mutta tässä viimeiset puoli vuotta meni sitten vähän alamäkeen kun kumpikin oltiin älyttömän kiireisiä ja elettiin ihan omia elämiämme, etäännyttiin. Melko varmasti joku tulee vielä tähän keskusteluun sanomaan, että mies luultavasti on pettänyt ja/tai löytänyt jonkun toisen.
:(
Sure ja mene eteenpäin.