Merkityksetön olo kun ei ole ihastunut
Onko muilla samaa? Nyt kun edelliset säädöt ovat loppuneet ja sen mukana tunteet niihin miehiin, tulee tyhjiö kun ei ole ihastunut. Haluaisin taas jonkun uuden, jonka viestejä ja näkemistä odottaa. Tiedän, että en tule koskaan saamaan parisuhdetta joten ihmissuhteiden ilot täytyy hakea ihastumisen ja väliaikaisen huuman kautta.
Kommentit (8)
Ihastuminen on raastavaa. En haluais olla.
Ei ole. Nautin elämästä ilman ihastumisia ja turhia tunnesäätöjä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:30"]
Ei ole. Nautin elämästä ilman ihastumisia ja turhia tunnesäätöjä.
[/quote]
Mikä on turha tunnesäätö?
Mulla on täysin sama. Vaikka no, ihastunut olen, mutta jutusta ei tule mitään, turhaan haaveilen. Haluaisin ihastua ihmiseen, jolta saisin vastakaikua, jota näkisin... Äääähh.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:35"]
Mulla on täysin sama. Vaikka no, ihastunut olen, mutta jutusta ei tule mitään, turhaan haaveilen. Haluaisin ihastua ihmiseen, jolta saisin vastakaikua, jota näkisin... Äääähh.
[/quote]
Se on vaan maailman ihanin tunne kun on ihastunut ja toinen tuntee samoin...
Heh, ymmärrän tosi hyvin. Mutta varovaisesti nyt, ettet kehitä palavaa ihastusta johonkin väärään tyyppiin lähimaastossasi ja sotke kuvioitasi aiheuttaen itsellesi lisäahdistusta. Nimim. tehkää kuten sanon, älkääkä kuten teen... Ihastusaddiktin on helppo tahtomattaan kusta koulu-, työ- ja kaveripiiridynamiikat.
Jos on hyvä mielikuvitus, voi tietyy yrittää kanavoida ihastusfiilistelyt salaa fiktiivisiin hahmoihin ja fanitukseen kuten teininä, vaikka se onkin laiha lohtu. Tää ei tietty ole kaikkien juttu, mutta parhaimmillaan esim. Dr. House on varjellut mua kuvittelemasta vaikka työkavereita sillä silmällä.
Ei. Pidän väliajoistakin,koska on enemmän energiaa käytössä vain itseensä.