Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä samana päivänä eri ihmisten kanssa?

SimoSisu
09.02.2019 |

Kysymys otsikossa.

Oletko harrastanut seksiä samana päivänä kahden eri ihmisen kanssa? Ryhmäseksi tai kimppakiva lasketaan "yhdeksi kerraksi".

👍 kyllä 👎 en

Tarinankin saa jakaa!
(Kun on muutenkin ilmeisen aulista sorttia)

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Laivalla harrastin 24 tunnin risteilyn aikana kolmen eri miehen kanssa eri kerroilla villiä seksiä. Kyllä oli värkki kipeenä seuraavalla viikolla. T. Rivoriitta

Vierailija
2/114 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti, päivällä ensin thaikkua ja illalla vaimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mutta rouva on...

Ja ei, kyseessä ei ollut mun toive tai muu vastaava aisurileikki

Vierailija
4/114 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt, muttei ole onnistunut samana päivänä. Vuorokauden sisällä kylläkin.

Vierailija
5/114 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus ollut sovittuna tapaaminen kahden eri fb:n kanssa samana päivänä.

Vierailija
6/114 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kasarilla jatkoilla saatettiin nussia viidenkin kimppaa.

Vierailija
7/114 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään baarin henkilökunnan pikkujouluissa kahta tarjoilijaa.

Ja k-kaupan henkilökunnan juhlissa.

Viimeksi R-kioskin kauppiaspäivillä viime kuussa.

Vierailija
8/114 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla on pariin otteeseen käynyt näin... 

Vierailija
9/114 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut kahden kanssa samana päivänä, tai edes samalla viikolla. Ja vähän ällöttää ajatuskin että joku mies jonka kanssa olisin sängyssä olisi samana päivänä ollut toisen kanssa tai heti minun jälkeen lähtisi toista panemaan.

Vierailija
10/114 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut kahden kanssa samana päivänä, tai edes samalla viikolla. Ja vähän ällöttää ajatuskin että joku mies jonka kanssa olisin sängyssä olisi samana päivänä ollut toisen kanssa tai heti minun jälkeen lähtisi toista panemaan.

Entäs toisinpäin? Yritäpä samaistua siihen, kun miehelle selviää myöhemmin että oman naisen sisällä on seksiä harrastaessa ollut toisen miehen spermat vielä sisällä, voin kokemuksesta kertoa että se vasta ällöttääkin.

Vierailija
11/114 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nykyistä parisuhdettani elelin aika railakasta ja seksin täyteistä elämää. Minulla oli 3 vakio kumppania joiden kanssa tavattiin sillon tällöin seksin merkeissä. Tottakai useamman miehen kanssa seksiä harrastaessa otimme huomioon taudit sun semmoset, kaikki kyllä testattuja sen suhteen.

Mutta tosiaan, ei seksistä pulaa ollut. Pari viestiä niin oli joku jo hakemassa ''ajelulle'', tarpeen tullen sen jälkeen vielä toisen luokse ''yksille''. Oli se hauskaa ja villiä, ja välillä sitä vapautta kaipailenkin. Silti en vaihtaisi nykyistä suhdettani mihinkään.

Vierailija
12/114 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran pidemmällä aikavälillä. Oli puhdas seksisuhde. Töiden jälkeen suoraan tai sitten lasten harkkaajalla ( 4h ) pelkkää seksiä. Illalla sitten kotona vaimon kanssa mikäli hänellä seksi sopi hänen aikatauluunsa. 1.5v kesti tämä kunnes päätimme suhteen kanssa molemmat saada kotiolot kuntoon. Siis vain pelkkää seksiä.

Vierailija
13/114 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kasarilla jatkoilla saatettiin nussia viidenkin kimppaa.

Oispa elänyt nuoruuden 60- tai 80-luvulla :D

Ei turhaa ja tylsistyttävää teknologiaa, menoa ja meininkiä vain!

Vierailija
14/114 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs toisinpäin? Yritäpä samaistua siihen, kun miehelle selviää myöhemmin että oman naisen sisällä on seksiä harrastaessa ollut toisen miehen spermat vielä sisällä, voin kokemuksesta kertoa että se vasta ällöttääkin.

On varmasti kuvottavaa miehenkin kannalta tuommoinen, en nuin hoksannu ajatella kun itse en suostu olemaan ilman kondomia miehen kanssa, en varmasti kyllä rupia mitään herbestä hankkimaan alapäähän, netistä luin että Suomessa on yli miljoona ihmistä joilla on alapään herbes viirus. Ja koen että on ylipäätänsä kunniatonta ja arvotonta touhua tuommoinen että toista ihmistä et sen vertaa ihmisenä arvosta, että samana päivänä menet jo uutta panemaan.

Vierailija
15/114 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään baarin henkilökunnan pikkujouluissa kahta tarjoilijaa.

Ja k-kaupan henkilökunnan juhlissa.

Viimeksi R-kioskin kauppiaspäivillä viime kuussa.

Suurin osa näistä on varmasti naisten vastauksia koska harvemmin mies saa peräjälkeen monelta tai se on jo tuuria. Miten nää tapahtu ja kenen aloitteesta? Samoissa pikkujouluissa siis peräkkäin? Eikö naiset tienny toisesta naisesta?

Vierailija
16/114 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen

aamulla naapurin vakio yh ta ja illalla sitten tyttöystävää, tosin painoin molempia myös kakkoseen samalla

Vierailija
17/114 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Aamulla työmatkalla rakastajatarta (hyvä suihinottaja, paska kyyti mutta varma saanti), töiden jälkeen exää (kaunis ja hyvät kyydit) ja illalla vielä silloista tyttöystävää.

Näistä kaksi ensimmäistä tiesi kyllä että illalla hoidan vielä "aviolliset velvollisuudet" ja ilkikurisesti kiusasivatkin että jaksanko enää illalla, mutta eivät tienneet toisistaan. Viimeisin ei luonnollisesti tiennyt kahdesta ensimmäisestä. Ja kaksi viimeisintä tapahtui samassa sängyssä.

Silloin oli nuori ja tyhmä. Ja jaksoi painaa "pitkää päivää". Nykyään enää luulee olevansa nuori, kerta päivään riittää ja jos toisen kerran vaaditaan, niin latausaika on pidempi kuin ennen. Noita vastaavia päiviä oli useampia silloin, eikä niillä julkisesti viitsi "leuhkia", täällä voi anonyymisti tunnustaa syntinsä.

Se on elettyä nuoruutta, tehty mikä tehty, eikä ole elettyä elämää ollut tapana katua. Nykyään silti "hiukan" erilaiset toimintamallit (uskolliset).

Vierailija
18/114 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vakio yh on muuttunut vakio naiseen muun pysyessä samana

Vierailija
19/114 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 3 naista.

Vierailija
20/114 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana Kuopiossa saatiin kämppiksen kanssa kesätöitä tarjoilijoina ravintolasta. Oli hiljainen ilta ja istuimme baarijakkaralla asiakkaita tarkkaillen. Yhdessä pöydässä oli pari hyvännäköistä poikaa joille vein juomia. Toinen pojista kysyi, että mitäs tytöt tekee töitten jälkeen. Yleensä tuollaiseen kysymykseen vastaan, että nukkumaan omaan kotiin. Kämppiksen kanssa oli ollut aika rauhallista poikarintamalla niin nyt vastasin, ettei ollut mitään suunnitteilla. Juttelimme poikien kanssa pitkin iltaa ja töiden jälkeen pojat odottivat meitä ravintolan ulkopuolella. Lähdimme taksilla leirintäalueelle jossa pojilla oli teltta. Teltassa harrastimme seksiä ja sen jälkeen kämppiksen kanssa vessaan. Takaisin teltalle tullessamme pojat olivatkin vaihtaneet paikkaa. No uusintakierroshan siitä seurasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi