Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rakastatte miehiänne?

Vierailija
26.08.2014 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta.

Vierailija
2/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan koska mieheni on ystäväni, on mun puolella asioissa ja muutenkin puolustaa mua tässä kavalassa maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiltti, fiksu, tasa-arvoa kannattava, pitää samoista asioista kuin minä, miellyttää silmää, ei ole machoäijä, lämmittää jäisiä jalkojani, jos ei puhu niin ainakin pussaa.

Vierailija
4/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 00:11"]Mies ei koskaan osta ruusuja, hiero hartioitani tai osta lahjoja, mutta sillä on maailman parhaat kaksikymmentäsenttiä tarjolla vain minulle ja se rakastaa vain minua;)

[/quote]

Kyllä sinun pitäisi ainakin euro pyytää.

Vierailija
5/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta ihanasta piirteestä se rakkaus nousee, mutta tärkeinpiä taitavat olla ne, että hän saa minut todella nauramaan, tuntemaan itseni "huolehdituksi" ja tärkeäksi sekä on maailman paras isä lapsillemme. Myös maanläheisyys on rakastettava piirre. Ei ole haitannut jälkivuotojen siivoaminen sängystä eikä ulkomuotoni ole koskaan vaikuttanut seksielämään. Uskomattoman vapauttavaa, kun ei tarvitse miellyttää miestä muuta kuin rakastaa ja kohdella kivasti.

Vierailija
6/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:52"]

Turvallinen ja luotettava.

[/quote]

Tämä. Eikä todellakaan ole sellainen palstapappa, joihin täällä törmää. Huh, se vasta olisi kammottava ajatus!

Vierailija
7/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on välinpitämätön, epärehellinen, hänen huumorinsa on kiusantekoa ja hän ei koskaan tee vuokseni mitään ja on aikaansaamaton, silti rakastan, yritän ottaa etäisyyttä jottei tarvitsisi aina pettyä niin raskaasti häneen.

Vierailija
8/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras ystäväni ja luotettavin kumppani arjessa. Maailman turvallisin, kiltein ja kunnollisin mies, ajattelee aina ensin toisten parasta. Arvostettu työssään, mua aina hämmästyttää miten nopeasti omaksuu työssään uudet asiat.  Hänen älykkyytensä ja kiinnostuksensa kaikesta mahdollisesta innostaa minuakin.

Parasta kuitenkin on meilläkin se että saa nauramaan joka päivä vaikka mun mielestä maailma kaatuisi niskaan - hän näkee vielä jotain hyvää asioissa ja onnistuu aina kääntämään kurjan kivaksi.

18v yhdessä 

Vierailija
9/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Älkää käsittäkö väärin, miehessäni ei minun mielestäni  ole mitään isoa vikaa, mutta jonkun muun mielestä voisi hyvinkin olla. Kauneus, myös luonteen kauneus, on katsojan silmässä. En usko, että pelkästään rakastan häntä sen vuoksi, millainen hän on, vaan yhtä paljon näen hänet tietynlaisena siksi, että rakastan häntä. Tiedän, mistä ne puutteet tulevat, ja siksi ne eivät tunnu niin ärsyttäviltä, vaan hyväksyttäviltä. Tiedän, mitÄ iloa niistä hyvistä puolista voi oikeasti olla, ja siksi ne eivät tunnu niin pieniltä tai tavanomaisilta, vaan todi merkittäviltä. 

Joo, oli aika, jolloin rakastuin älykkyyteen, itseen kohdistuvaan huumorintajuun, mukavuuteen, vastuullisuuteen (tai no, öh aika suhteellinen käsite silloin kun oltiin parikymppisiä, mutta näin mikä potentiaali siinä oli) taiteellisuuteen, mielikuvitukseen, seikkailunhaluun jne. Pidin miestä joka suhteessa loistavana. Muutaman vuoden päästä rakastumisen tunne vähitellen suli pois, ja aloin nähdä myös ne miehen puutteet, kuten hänkin epäilemättäminun puutteeni. Se on ihan tavallinen ihmen, ei mikään jumalhahmo. Nykyään rakastan ihan tavallista miestä, en hyvien puolien takia enkä puutteista huolimatta, vaan koska vaan rakastan. 

Vierailija
10/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mun makuun se maailman komein, paras ystäväni. Kolmen lasteni isä, sponsorini. Jaamme samat kasvatus periaatteet, mikä on hyvin tärkeää suhteen toimivuuden takia. Nauramme yhdessä.

Ja mikä poikkeuksellista ja aivan mahtavaa; ei juo koskaan kotona kaljaa, ei edes sitä yhtä saunakaljaa, mikä on hyvin hyvin yleistä. Ihanaa kun ei tarvitse arkisin kattoa kaljan litkintää, eikä anna pojillemme sitä esimerkkiä.

Vierailija
11/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te ootte löytäneet noi miehet?? Hämmentyneenä luen tätä keskustelua kun en oo yhtä hyvän kuuloisiin miehiin koskaan tutustunut...:(

Vierailija
13/21 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on paras ystäväni, jonka kanssa tuntuu hyvältä olla ja elää. 

Siltä rakkaus tuntuu.

Vierailija
14/21 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tietää mistä tykkään, ja myös tekee sen. Välillä kun tulee töistä, tuo hän ruusuja ihan muuten vaan. Jos istutaan sohvalla yhdessä ja pyydän häntä hieromaan jalkojani, hän hieroo. Hän remontoi talomme ja on siinä kovin taitava. Voidaan välillä hassutella yhdessä, nauretaan samoille asioille. Meillä on samat periaatteet, samat tulevaisuuden suunnitelmat. Hän on hyvä ja rakastava isä lapsillemme. Hyvin miehinen mies hän on, tekee kaikki raskaat työt kotona, on ehdottomasti se perheen pää. Voin luottaa häneen, jos hän jotain lupaa, niin sen hän myös pitää. Kohta 7 vuotta yhdessä ja rakastan häntä ihan käsittämättömän paljon, ja joka päivä lisää.

T. Venäläisen vaimo

Vierailija
15/21 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen ja luotettava.

Vierailija
16/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aivan valtavan huomaavainen ja kiltti. Hän auttaa ihmisiä ympärillään ja puuttuu epäkohtiin. Hän on lapsilleen rakastava ja johdonmukainen isä. Minulle hän on luotettava kumppani ja upea rakastaja. Hän osoittaa tunteensa ja tekee arjestamme helppoa. Hän toisinaan hemmottelee minua kukilla ja hieroo aina kun pyydän, usein pyytämättäkin. Hän on sanansa mittainen mies ja hauskaa seuraa. Omalla tavallaan komeakin hän on. Kertakaikkisen hurmaava paketti!

Vierailija
17/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan osta ruusuja, hiero hartioitani tai osta lahjoja, mutta sillä on maailman parhaat kaksikymmentäsenttiä tarjolla vain minulle ja se rakastaa vain minua;)

Vierailija
18/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana mies johon aina voin luottaa vaikka erehdyksiäkin on tapahtunut. Hän jaksaa aina yllättää minut positiivisella tavalla. Hän tuo kukkia aina kun niitä tarvitsen. Rakastaa minua ja lapsiani ehdoitta. Nautin mieheni järjestämistä kynttiläillallisista viinilasillisella Sekä siitä että aina kun hän tulee kotiin halaa ja suutelee intohimoisesti kuin emme olisi koskaan erossa olleetkaan.:)

Vierailija
19/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas jotkut kateelliset alapeukuttelee.. ;)

Vierailija
20/21 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka välillä olen epäillyt rakkauttani miestä kohtaan (on stressiä, rahaongelmia ja kaikki kaatuu päälle), huomaan, että vaikka miten olisin pahalla päällä tai vihainen, ei miehen tarvitse kun hymyillä sillä ihmeen taianomaisella hymyllään ja maailma tuntuu paremmalta. En osaa olla vohainen sen jälkeen. Ei tuo kukkia, on laiska ja ajattelematon, mutta silti jollain ihmeen tavalla niin rakastettava. On sillä ne pehmeät kädetkin ja se kosketus, jota kukaan muu ei osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi