Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet silmälasit sinulla on jatkuvassa käytössä?

Vierailija
26.08.2014 |

Ostin juuri kahdet, mutta haluaisin lisääkin, kun en noihin malleihin ole ihan 100 % tyytyväinen. Kai jotain Specsaversin halpiksia saa samalla reseptillä (eri puljun siis)? Jos ostaisi parit vielä...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:04"]

Yhdet tottakai, ne kun maksaa mun kuukausitulojen verran,

[/quote]

Tienaat neljäkymmentä euroa kuussa?

[/quote]En ole edellinen, mutta esim. minulla pelkät linssit maksavat tonnin. Eivät ole varastovahvuuksisia, joten tajoukset eivät niitä ikinä koske. 

-2

[/quote]

Kuka hullu ostaa lasit kivijalkaliikkeestä?

Vierailija
22/27 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko jotenkin pöljä? Jos hingut eri vaateparsiin sopivia kehyksiä "näön vuoksi", niin sen kun käyt ostamas vaikka kuinka monta, eihän ne maksa kuin 25 euroo kipale, mainosten mukaan. Kyllähän ne oikeat lasit vahvuuksilla + ohennuksilla + pinnoituksilla maksaa aika paljon enemmän. Just ostin SpecSaversilta. Olen silti tosi tyytyväinen, sillä säästin varmaan parisataa euroa verrattuna edellisiin muutaman vuoden takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:04"]

Yhdet tottakai, ne kun maksaa mun kuukausitulojen verran,

[/quote]

Tienaat neljäkymmentä euroa kuussa?

[/quote]En ole edellinen, mutta esim. minulla pelkät linssit maksavat tonnin. Eivät ole varastovahvuuksisia, joten tajoukset eivät niitä ikinä koske. 

-2

[/quote]

Kuka hullu ostaa lasit kivijalkaliikkeestä?

[/quote]Vaikkapa sellainen hullu, jolla on paljon hajataittoa ja muita näköongelmia, jotka vaativat tarkan ja ammattimaisen sovittamisen. Ja sellainenkin hullu, jonka linssispekseillä ei halpakaupoista edes saa laseja.

Vierailija
24/27 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä taas vastailee semmoset ihmiset, jotka on ostanut viime lasinsa Tiimarista.  Jos on hajataittoa ja paljon vahvuutta, pelkät linssit maksaa monta sataa.  Itsellä vielä vakava silmäsairaus takana, linsseiltä vaaditaan todella paljon ja myös niiden myyjältä.

Vierailija
25/27 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:30"]

Mun optikko sanoi, että liki kaikki kehykset tehdään Kiinassa. Tosin sanoi, että siellä tietotaito on nykyään tosi hyvä. Mun lasit on käsintehty Ranskassa....( siis kehykset)

[/quote]

Optikkosi halusi ehkä kuitenkin myydä sinulle ne Ranskassa käsintehdyt kehyksen. Muistaakseni olen nimittäin joskus kuullut tämän saman myyntipuheen sovittaessani kehyksiä. ;-) Tosi asia kuitenkin on, että merkkikehysten lisenssit ovat käytännössä italialaisten Luxottican ja Safilòn käsissä. Kummankin päämajat ja logistiikkakeskukset ovat Italiassa, ja heillä on edelleenkin merkittävää valmistustoimintaa Euroopassa. Esimerkiksi näiden tunnettujen merkkien metallikehykset tehdään käsittääkseni edelleen käytännössä parissa tehtaassa Bellunon provinssissa Italiassa. 

Vierailija
26/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenswayltä olen tilannut noin kymmenet lasit, mutta mieluiten käytän piilareita.

Vierailija
27/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssitkin tehdään nykyisin Kiinassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä