Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan jäänyt sinuun roikkumaan? Pääsitkö eroon?

Vierailija
26.08.2014 |

Ei ole mitenkään vaarallinen, väkivaltainen tms. Mutta jaksaa tietyin väliajoin soitella, pistää viestiä, kuinka kaipaa minua ja saattaa lähetellä niitä viestejä 10 peräkkäin puolen tunnin aikana... Yleensä jätän ihan vastaamatta ja tein kerran sen virheen, että vastasin fiksulta kuulostavaan "mitä kuuluu" -viestiin. Mies on ihan mukava ja voisinkin kaverina pitää, mutta hänellä on niitä tunteita ja minä en ole hänestä kiinnostunut siinä mielessä. Olen asiasta sanonut asiallisesti ja asiattomasti, mutta ei auta.

Nyt on 3 kk tauon jälkeen taas se aika, kun viestiä pukkaa ja ryvetään itsesäälissä... Enkä viitsi numeroa vaihtaa sen takia, että joskus vaan tulee soittoa ja viestiä. Esto on varmaan ainut ratkaisu, mutta hän kyllä hakeutuu sitten seuraani esim. Baarissa ja käy ystäväni läpi, että mikä on.

Mitä te olette tehneet tuollaisessa tilanteessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eräs roikkui viitisen vuotta, nyt näyttää jättäneen rauhaan, mutta siihen voin vastata vasta vuoden päästä ihan rehellisesti.

Vierailija
2/9 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Siis sun pitää sanoa sille tyypille että et halua että hän viesteilee ja soittelee sulle. Inhottavaa tuollainen että jättää vaan vastaamatta viesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:54"]Joo, eräs roikkui viitisen vuotta, nyt näyttää jättäneen rauhaan, mutta siihen voin vastata vasta vuoden päästä ihan rehellisesti.
[/quote]

Heh, mulla sama ongelma :D rasittava kun peräpukama. Eiku hitto, niistäki pääsee helpommin eroon..

Vierailija
4/9 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:54"]

Joo, eräs roikkui viitisen vuotta, nyt näyttää jättäneen rauhaan, mutta siihen voin vastata vasta vuoden päästä ihan rehellisesti.

[/quote]

Oletko pyytänyt että jättää sinut rauhaan?

Vierailija
5/9 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/9 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen monta kertaa sanonut miten asian laita on. Ei uppoa millään. En jaksa enää vastata ko. henkilön yhteydenottoihin.

T. 4

Vierailija
7/9 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:54"]

[/quote]

Oletko pyytänyt että jättää sinut rauhaan?

[/quote]

Tietenkin, jopa aika vihaisestikin. Valitettavasti on ihmisiä, jotka ns heti omii itselleen tapaamansa ihmisen, mielessään kuvittelevat vaikka ja mitä. Juu, ei ne ihan terveitä ole.

Vierailija
8/9 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputtomien vaatimusten ja tunteja kestäneiden asioidenselvittämispuhelinkeskustelujen jälkeen sanoin lopulta, etten jaksa enää, en halua enää soitella enkä lähettää viestejä. Sen jälkeen tuli yksi sähköposti, johon vastasin, eikä hänestä ole sen jälkeen kuulunut. Aikaa tuosta ystävyyden loppumisesta kulunut nyt melkein vuosi.

Vierailija
9/9 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysi ignooraus auttaa. Ensimmäinen viisi vuotta tuli yhteydottoja satunnaisesti, nyt viimeiset viisi vuotta olen kuullut vain tuttavien kautta kyselyitä. Yli kymmeneen vuoteen en ole kyseistä henkilö nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi