Millainen on tuntemasi Teemu?
Kommentit (78)
Hullu narsisti joka lyö naista. Hoitoon joutaisi.
Ainoa Teemu, jonka mä tunnen on mun raiskaajani. Seurusteleva (tai oli ainakin tapauksen aikoihin) ja huumeisiin menevä kusipää, joka raiskasi mut kun olin sammunut.
Pitää itseään komeampana kuin muut, ainakun mahdollisuus peilailee itseään, tarkka vaatteistaan, naismainen sisin, lapsellinen, ei kovin älykäs, ei koskaan tarjoa baarissa, ns. selkäänpuukottaja.
Kaikki Teemut mitä tiedän ovat vähän raukkoja ja töhöjä. Eräällä mm. on hiveästi lävistyksiä, itse ja kaverin tekemiä tatuointeja, jotka ovat todella huonosti tehty, haisee aina hielle ja sekoilee kännissä.
Kusipää pettäjä, joka tuhlas mun elämästä vuoden ja romutti mut hetkellisesti valheittensa takia.
Sä olit mun ensirakkaus ja mä olin niin sinisilmäinen et uskoin kaiken mitä sä vaan keksit mulle valehdella. Tajuutko sä mitä sä teit mun itsetunnolle? Toivottavasti sä kärsit sun teoista koko loppuelämän. Mä en toivo sulle Teemu mitään hyvää, pelkkää pahaa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:16"]
Kusipää pettäjä, joka tuhlas mun elämästä vuoden ja romutti mut hetkellisesti valheittensa takia. Sä olit mun ensirakkaus ja mä olin niin sinisilmäinen et uskoin kaiken mitä sä vaan keksit mulle valehdella. Tajuutko sä mitä sä teit mun itsetunnolle? Toivottavasti sä kärsit sun teoista koko loppuelämän. Mä en toivo sulle Teemu mitään hyvää, pelkkää pahaa.
[/quote]
Tuskimpa oli pelkässä teemussa vikaa. mietipä nyt ite millä tavalla käyttäydyit..
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:16"]
Kusipää pettäjä, joka tuhlas mun elämästä vuoden ja romutti mut hetkellisesti valheittensa takia. Sä olit mun ensirakkaus ja mä olin niin sinisilmäinen et uskoin kaiken mitä sä vaan keksit mulle valehdella. Tajuutko sä mitä sä teit mun itsetunnolle? Toivottavasti sä kärsit sun teoista koko loppuelämän. Mä en toivo sulle Teemu mitään hyvää, pelkkää pahaa.
[/quote]
Tuskimpa oli pelkässä teemussa vikaa. mietipä nyt ite millä tavalla käyttäydyit..
[/quote]
No kuule se ei todellakaan ole mun syy jos toisen on pakko työnnellä sitä vehjettään kaikkeen liikkuvaan!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:16"] Kusipää pettäjä, joka tuhlas mun elämästä vuoden ja romutti mut hetkellisesti valheittensa takia. Sä olit mun ensirakkaus ja mä olin niin sinisilmäinen et uskoin kaiken mitä sä vaan keksit mulle valehdella. Tajuutko sä mitä sä teit mun itsetunnolle? Toivottavasti sä kärsit sun teoista koko loppuelämän. Mä en toivo sulle Teemu mitään hyvää, pelkkää pahaa. [/quote] Tuskimpa oli pelkässä teemussa vikaa. mietipä nyt ite millä tavalla käyttäydyit.. [/quote] No kuule se ei todellakaan ole mun syy jos toisen on pakko työnnellä sitä vehjettään kaikkeen liikkuvaan!
[/quote]
Jätä se sika!
Tahdon lisää tietoa!!!!! Samalla up.
Teemu 1: Pitkä, ok näköinen, ystävällinen ja mukava. Kännissä tosi limainen! Yrittää iskeä kaikkia naisia! Kädet kamalassa kunnossa!
Teemu 2: Tanakka, alle 30-v perheenisä. Petti vaimoaan jo pari viikkoa häiden jälkeen ihan järjestelmällisesti salasuhteessa. Puhuu epäselvästi ja kuvittelee itsestään liikoja. Ei kovinkaan komea. Kuulemma sängyssä ok.
Teemu 3: Perseennuolija. Syyttä ylimielinen - hänellä ei ole oikeesti mitään mistä olla muka niin ylpeä. Turha. Ok näköinen, mutta tosi lyhyt ja se asenne romuttaa lopun.
Tuntemani Teemu on melkein 2 metrinen ja täyttää pian 18. Pääosin kiltti, mutta (nykyään) kova valehtelemaan ja hyvin hajamielinen... No, on hän kuitenkin ainoa pikkuveljeni :)
Oma veli, yliopiston käyny nörtti ja omistaa harvinaisen ison pippelin.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:54"]Tanakka ja hanakka homo.
[/quote]
Me taidetaan tuntea sama Teemu. Hyvä tyyppi. :)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:54"]Tanakka ja hanakka homo.
[/quote]
Me taidetaan tuntea sama Teemu. Hyvä tyyppi. :)
[/quote]
Enpä ihmettelisi, vaikka puhuisitte minunkin tuntemastani Teemusta. :)
Parantumaton emmin kiusaaja, ja jäätävä juoppo
Tykkää tietokoneista
omaa oudon pienen pippelin
Mukava, ei aina ymmärrä mun huumoria. Rauhallinen. Polttaa paljon tupakkaa. Töissä IT-alalla. Harrastaa pleikan peluuta (Diabloa pelaa tälläkin hetkellä) ja moottoripyöräilyä. Kalju, parrakas ja silmälasipäinen.