Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesjulkkiksilla on enemmän faneja kuin naisjulkkiksilla?

Vierailija
26.08.2014 |

Otsikko on ehkä hieman yleistystä, mutta miks esimerkiksi Justin Bieberillä ja One Directionilla on enemmän kirkuvia faneja kuin esimerkiksi Keshalla? Ja yleensäkin mieslaulajat on aina parempia! Arghhh

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hysteerisempiä.

Vierailija
2/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:43"]Naiset ovat hysteerisempiä.
[/quote]D:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurimme suosii avointa tunteiden näyttämistä naisille.

Kyllähän miehetkin fanittavat urheilun saralla.

Vierailija
4/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ne naisjulkkikset luulisi itsestään liikoja.

Vierailija
6/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on siinä että naiset fanittavat romanttisesti ja näkyvästi, miehet fanittavat vetämällä tumppuun kotona yksin. Tokihan joku naislaulaja voi pitää suljetun konsertin johon miesfanit voivat mennä naamari kasvoillaan vetämään tumppuun laulajan ketkutellessa lavalla. Jostain kumman syystä kirkuvat naisfanit yleisössä on paljon hyväksyttävämpää kuin tumputtavat miesfanit, mistä lie johtuu.

Vierailija
7/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pojat eivät haaveile (samalla tavalla) naisjulkkiksista kuten tytöt miesjulkkiksista. Pojat eivät kirjoittele rakkauskirjeitä tai muutenkaan ole "rakastuneita" julkkisnaisiin.

Pojille ei myöskään naisten kuuluisuus merkitse (paljon) mitään. Useat miehet (enemmistö?) suorastaan kammoavat ajatusta että naisystävä olisi julkisuuden henkilö.

Esimerkiksi itse en ole pätkääkään kiinnostunut yhdestäkään julkisuudessa esillä olevasta naisesta, tai siis yhtään enempää kuin mitä olisin identtisestä, täysin tuntemattomasta naisesta, naisen ulkonäön perusteella.

Olen poikana muistaakseni katsellut hyvinkin kiinnostuneesti jonkun Samantha Foxin kuvaa tai ihaillut Melanie C:tä (never be the same again) videolla... mutta heidän julkisuutensa ei merkinnyt mitään, he vain olivat naisia jotka sattuivat olemaan, kiinnostivat vain seksuaalisesti/esteettisesti tai ääni oli mielyttävä. Olin silti vähintään yhtä kiinnostunut todellisista nuorista naisista joita näin koulussa etc.

Naisten julkisuus romuttaa kaikki haaveilut, joten vaikka joku Miley Cyrus niminen tähti olisi ihan viehkeä nainen, niin hän on minulle yhtä saavuttamaton (=merkityksetön) kuin joku avaruuden tähti. M40

Vierailija
8/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin väittää, että Gagalla on melkoinen määrä faneja. Tai Britneyllä. Ehkä jokin tyttöbändikin muodostetaan, kun poikabändien kierrätystäkin on jatkettu. Spaissarit olivat aika suosittuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi