Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen epäonnistunut parisuhteessani, työssäni,

Vierailija
26.08.2014 |

lapsen kasvatuksessa,  ja nyt viimeksi laihduttamisessa.

Miksi mikään ei suju :( Epäreilua että joillekin vaan suodaan onnea roppakaupalla ja jotkut on syntyneet onnettomien tähtösten alla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt sataprosenttisen varma, että olet tehnyt KAIKKESI parisuhteesi, urasi, lastesi ja laihduttamisen eteen? Lapsia ei kasvateta onnella, eikä myöskään laihduttaminen tapahdu löytämällä neliapilan. Urakehityksessä ja parisuhteessa onnella on osansa, mutta niidenki osalta suurin merkitys on omassa tekemisessä.

Vierailija
2/4 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt tekemään KAIKKEENI, mutta HYVIN PALJON kuitenkin. Kummasti ne onnensirpaleet ropisevat tuttaville sormia koukistamatta. Olisin minäkin kaivannut tähän elämään jotain onnistumisen arvoista. Ja kyllä. Olen katkera vanha ämmä, tiedän. En vaan jaksa enää yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset... Vituttaa kympillä... Toisaalta pitäisi itse itsensä täältä suosta noustaa, mutta ei sekään aivan yksinkertaista... Kyllä se on niin että, kun asiat sujuvat, niin on paljon helpompi vain pitää huolta, että ne sujuvat jatkossakin. Kun puolestaan on kaikki riekaleina -- mulla ainakin lähes kaikki elämän osa-alueet -- niin on vaikea löytää sitä mieltä nousta sieltä...

Vierailija
4/4 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen ei voi epäonnistua kun on sitkeä eikä lasten kasvatuskaan anna niittää ennenkuin he ovat aikuisia joten varmasti olet onnistunut siihen mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi