Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietitkö koskaan katseleeko miehesi päiväkodin hoitajaa silläsilmällä?

Vierailija
26.08.2014 |

Otsikko. 

Nim. Lh opiskelija joka järkyttyi harjoittelujaksolla kahvihuonekeskusteluista, joissa esillä oli lasten isien komeus

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että katselee, on kertonut. Ihan vapaasti saa katsella ja koskeakin mun puolesta.

Vierailija
2/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi isi katseli. Onhan se kivaa, vaikka molemmat varattuja. Katsoahan aina saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olisi aika hassua. Mies on alta kolmenkymmenen ja pk:n hoitajat siinä viidenkympin korvilla (ihana pk, kaikki hoitajat olleet alusta asti siellä töissä). Mutta ei siinä mitään jos katselisi, katselkoot rauhassa :D

Vierailija
4/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä Lh ihan avoimesti katseli miestäni, häntä ei hävettänyt yhtään...

Vierailija
5/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ja miehelläni olisi lapsia, ja lapsemme kävisi yhdessä tietyssä päiväkodissa, jossa on eräs tietty nuori nainen töissä, niin sitä naista mieheni saisi tuijottaa vaikka kuinka paljon. Syy on se, että olen itsekin ihan lätkässä siihen naiseen, joten ei haittaa jos miehenikin hänestä tykkäisi. :D

Vierailija
6/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

Vierailija
7/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
8/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katselee aina muita naisia, jos kyseessä on kaunis ja nuori nainen.

Vierailija
9/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa. Hymy piristää. Eihän suomessa uskalla hymyillä ollenkaan jos heti pitää pelätä parisuhteiden puolesta. Ei elämän tarvi olla niin vakavaa.
mua oikeastaan ärsyttää jos pienestäkin hymystä aletaan kehittelemään juoruja.

Vierailija
10/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Ei ne minusta ole niin erikoisia, että vaihtaisi minut heihin tai edes pettäisi heidän kanssaan.

Vierailija
11/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti menee, jos tuollaisia pitäis miettiä.

Vierailija
12/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mieti. Varmaan puhuvat että se järkky verkkareissa kulkeva xxxxx:n isä. Sitäpaitsi näin 4-kymppisenä jo ymmärtää, että akat nyt keskustelevat kaikenlaista. Tuskinpa niistä kukaan haluaisi meriitikseen jonkun tarhalapsen vanhempien avioeroa, eli tuumasta toimeen on aika pitkä matka.

Vierailija
13/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nuori lastenhoitaja päiväkodissa ja myönnän että välillä katselen isiä "sillä silmällä" IKINÄ en kuitenkaan mitään sen kummempaa tekisi. Toki joidenkin isien kanssa voi vähän rennommin jutella ja vitsailla, esim eräs isä aina huumorimielessä kertoo minulle jos vaimo on ollut vähän pahalla tuulella ja kyselee että pitäisiköhän sille leipoa jotain tai ostaa kukkasia. Toisten isien kanssa taas ei meinaa saada minkäänlaista kontaktia.

Vierailija
14/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mun mies ei tyytynyt vain katselemaan....

Vierailija
15/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus katsoo mun puolestani.

Vierailija
16/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsele. Sillä olen nuorekas ja hyvännäköinen ;) Vien voiton jopa muista äideistä. Saan kyllä itse vältellä muitten isien juttutuokioita... ;)

Vierailija
17/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:22"]

Ite oon nuori lastenhoitaja päiväkodissa ja myönnän että välillä katselen isiä "sillä silmällä" IKINÄ en kuitenkaan mitään sen kummempaa tekisi. Toki joidenkin isien kanssa voi vähän rennommin jutella ja vitsailla, esim eräs isä aina huumorimielessä kertoo minulle jos vaimo on ollut vähän pahalla tuulella ja kyselee että pitäisiköhän sille leipoa jotain tai ostaa kukkasia. Toisten isien kanssa taas ei meinaa saada minkäänlaista kontaktia.

[/quote]

Ite oon kans parikymppinen tarhatäti ja 2 isää on sellasia että selkeästi kattovat päästä varpaisiin (muutkin on huomannu) ja heittävät läppää, mutta toinen näistä on joskus ihan suoraan ehdotellut kun tuli vikana hakemaan lapsiaan ja minä olin viimeisenä paikalla :/

Vierailija
18/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin, että tämä aloitus on jonkun toiverikkaan hoitsun, koska tämäntyyppisiähän täällä aina välillä on. Että isit katselevat kuulemma sillä silmällä esim. lasten hoitajia. Taitaa kuulua miehenkipeiden naisvaltaisella alalla toimivien hoitajien päiväuniin tällaiset ajatukset, koska miehet usein näkevät hoitajia vain hetken silloin tällöin, mutta muita naisia pitkin päivää ja joka päivä. Ja vaimoaankin joka ilta ja aamu, ja yölläkin. Sama kuin nimeäisi erikseen, että useimmat isukit katselevat kaupan kassoja sillä silmällä. No joo, yhtä suurella todennäköisyydellä ja yhtä suurella intensiteetillä varmasti kuin muitakin ohi vilahtavia naisia.

Omat lapseni eivät ole pk:ssa ja vaikka olisivatkin, ei aihe kuuluisi ykköspohdintoihini

Vierailija
19/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mieti. :)

Vierailija
20/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:22"]

[/quote]

Ite oon kans parikymppinen tarhatäti ja 2 isää on sellasia että selkeästi kattovat päästä varpaisiin (muutkin on huomannu) ja heittävät läppää, mutta toinen näistä on joskus ihan suoraan ehdotellut kun tuli vikana hakemaan lapsiaan ja minä olin viimeisenä paikalla :/

[/quote]

Mulla samanlaiset kokemukset...