Mietitkö koskaan katseleeko miehesi päiväkodin hoitajaa silläsilmällä?
Otsikko.
Nim. Lh opiskelija joka järkyttyi harjoittelujaksolla kahvihuonekeskusteluista, joissa esillä oli lasten isien komeus
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:22"]
Ite oon nuori lastenhoitaja päiväkodissa ja myönnän että välillä katselen isiä "sillä silmällä" IKINÄ en kuitenkaan mitään sen kummempaa tekisi. Toki joidenkin isien kanssa voi vähän rennommin jutella ja vitsailla, esim eräs isä aina huumorimielessä kertoo minulle jos vaimo on ollut vähän pahalla tuulella ja kyselee että pitäisiköhän sille leipoa jotain tai ostaa kukkasia. Toisten isien kanssa taas ei meinaa saada minkäänlaista kontaktia.
[/quote]
Ite oon kans parikymppinen tarhatäti ja 2 isää on sellasia että selkeästi kattovat päästä varpaisiin (muutkin on huomannu) ja heittävät läppää, mutta toinen näistä on joskus ihan suoraan ehdotellut kun tuli vikana hakemaan lapsiaan ja minä olin viimeisenä paikalla :/
[/quote]
Mulla samanlaiset kokemukset...
[/quote]
Ja nää oli lapsen äidin (tai muuten varattuja) kanssa asuvia isejäkö?
Itse ollin myös hoitajana 4-vuotta ja kyl jotkut katseli aika paljonki. Tai jos toinen hoitaja oli jo kertonut lapsen päivästä silti piti jotain sanomista keksiä mistä tulla sanomaan. Yks isä jopa oli ottanut puh.num selville ja laitto viestiä :/ itse en kuitenkaan koskaan oo katsonu isiä sillä silmällä, jotenkin en vain osaa edes ajatella sillai jos tiedän et on perheellinen, oli kuinka komea tahansa. Ja itselle riittää oma mies, joten ei tarvetta flirttailla muille :)
En mieti katseleeko mieheni, vilkaista nyt voi, mutta ei tuhlaa aikaa tyhjänpäiväiseen tuijotteluun. Ehkä, jos olisi minua vaihtoon tunkemassa voisi katsoa pidempään. Eikä lapset todellakaan antaisi paljon jäädä jutulle:) Niin innoissaan ovat aina, kun isä hakee. Tädit kyllä katsovat miestäni kovin usein. Eikä mieskään siitä kulu.
No eihän pelkkä hymy voi olla flirttailua!!! Vitsit että ärsyttää! Minä katselen ja ihailen miehiä ja naisia. Saatanpa joskus hymyilläkin jos oon hyvällä tuulella.
Katselkoot mies tarhatätejä. Minäki katselen niitä.
En ole miettinyt mutta itse olen katsellut. Ei ole ollut hoitajissa sellaista joka saa meidän molempien pään kääntymään niin ei ole tullut asiasta puhetta.
Tarkoitatko "perseensilmällä" vaiko jotain muuta kun silläsilmällä?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:22"]
Ite oon nuori lastenhoitaja päiväkodissa ja myönnän että välillä katselen isiä "sillä silmällä" IKINÄ en kuitenkaan mitään sen kummempaa tekisi. Toki joidenkin isien kanssa voi vähän rennommin jutella ja vitsailla, esim eräs isä aina huumorimielessä kertoo minulle jos vaimo on ollut vähän pahalla tuulella ja kyselee että pitäisiköhän sille leipoa jotain tai ostaa kukkasia. Toisten isien kanssa taas ei meinaa saada minkäänlaista kontaktia.
[/quote]
Ite oon kans parikymppinen tarhatäti ja 2 isää on sellasia että selkeästi kattovat päästä varpaisiin (muutkin on huomannu) ja heittävät läppää, mutta toinen näistä on joskus ihan suoraan ehdotellut kun tuli vikana hakemaan lapsiaan ja minä olin viimeisenä paikalla :/
[/quote]
Mulla samanlaiset kokemukset...
[/quote]
Ja nää oli lapsen äidin (tai muuten varattuja) kanssa asuvia isejäkö?
[/quote]
Sillä joka ehdotteli oli oma liitto aika surkeassa jamassa, lapset selittivät että vanhemmat vain tappelee ja äiti aina valitti miehestään ja mies oli masentuneen oloinen.
Se jota 2 katteli ja toinen ehdotteli
Mä ainakin kattelen koko ajan ihmisiä, miehiä ja naisia ja kyllä mietin onpa kaunis tai komea, kiva tyyli yms missä vaan.