Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teidän perheessä on syysflunssaa?

Vierailija
26.08.2014 |

Meillä alkoi sunnuntai-iltana ja pahenee vain päivä päivältä. Miehellä alkoi eilen illalla, joten onneksi sairastetaan suht samaan aikaan tämä tauti.

Oireina alaselän kipu, pään tukkoisuus, kipeät keuhkot ja tukkoinen nenä kirkkaalla limalla.

Näin Espoossa, mites muilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tilanne muilla täällä pk-seudulla/muualla Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pikkuflunssaa koko perheellä. Muutenkin kuulostaa olevan paljon flunssaa liikenteessä.

paikkakunta Oulu

Vierailija
4/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska emme ole lapsiperhe.

Vierailija
5/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa. Pojan luokalla on jo monet olleet flunssan takia pois koulusta.

Meillä on ollut nuhaa ja kurkku kipeä...ei kuumetta.

Vierailija
6/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä? Onko sitten vielä talvi-, kevät- ja kesäflunssatkin? Flunssa perheessä ehkä kerran 2:ssa vuodessa ja yleensä silloin vain yhdellä kerrallaan.

Vierailija
7/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:51"]

[/quote]

En ymmärtänyt vastaustasi. Kysyin yleisesti perheiden tilanteista. Jos olisin vain lapsellisten tilanteista kiinnostunut, niin olisin sen kyllä otsikossa kertonut.

t.ap

Vierailija
8/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ollut sairaana jo eilisestä, ja minä sinnettelen vielä flunssaisena töissä. Syy on että kaksi muuta tiimistä poissa, flunssassa. Vantaa.

Vierailija
9/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastelut on vähentyneet merkittävästi kun alettiin syömään D-vitamiinia reilusti enemmän

Vierailija
10/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:56"]

Mikä? Onko sitten vielä talvi-, kevät- ja kesäflunssatkin? Flunssa perheessä ehkä kerran 2:ssa vuodessa ja yleensä silloin vain yhdellä kerrallaan.

[/quote]

No olen lukenut, että keskivertoisesti ihminen sairastaa flunssaa 2-4 kertaa vuodessa. Sairastumisajat painottuvat syksyyn, talveen ja kevääseen. Kyllä minä ihan yleisesti ottaen puhun kevät- ja syysflunssista. Ei asia varmaan ole kovinkaan tärkeä, eikä olennaisin juttu.

Haluaisin vain kartoittaa, että miten flunssa on jo Suomessa edennyt. Ilmeisesti on viikko-pari sitten alkanut...

Vierailija
11/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:51"]

[/quote]

Jännästi vaan meille kausiflunssat ovat tulleet aina töiden kautta, vaikka meillä tai lähimmillä työtovereillamme ei lapsia ole ollutkaan.  Nyt mieheni ja minä olemme flunssassa, 10 kk vanha vauva ei. Olisi varmasti jo flunssan saanut, jos olisi saadakseen, miehellä alkoivat oireet perjantaina ja minulla lauantaina. Että joskus näinkin päin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi