Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua, av-mammat, miesjutussa!

Vierailija
26.08.2014 |

Olen ollut panopuu eräälle miehelle ja täten myös pyrkinyt nostattamaan itsetuntoani ("kelpaan ainakin jollekin"). Samalla se on raastanut minua entisestään, mies vastaa juuri silloin kuin huvittaa ja saattaa olla parikin viikkoa vastaamatta viestiini ja sitten kuin tyhjästä, aiempaan noteeraamatta laittaa esim "voisin tulla käymään? ;)".
Nyt on mitta täynnä, mutta silti tulee tosi paha mieli ja huono omatunto (miksi!!!) kun kieltäydyn miehen ehdotuksista.
Mä en jaksa olla nyt enää sellainen hätävara, jolle voi laittaa viestiä oletuksella "kyllä siltä ainakin saa". Mutta samalla tekee mieli nähdä miestä saadakseni seksiä ja samalla sen säälittävän tunteen että joku haluaa minua. Argh!
Tsempatkaa, että pysyn nyt kovana enkä enää näe häntä. Harmittaa, mutta hitto mä olen sille vaan arvoton reikä, vika vaihtoehto. Miksei se harmita??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pane ja lopeta sureminen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkin tämän jo, mutta lienet hätävävara ja panopuu. Helppo nainen jota se mies tuskin edes arvostaa. Arvosta sinä itseäsi vähän korkeammalle ja lopeta seksisuhde. Jätä ensi kerralla vastaamatta miehelle äläkä soita takaisin ja älä itse ota yhteyttä mieheen.

Mulla on ollut samantyyppinen tilanne (tosin olemme myös jonkin asteiset kaverit, teemme asioita ja käymme kahvilla ja meillä on yhteisiä ystäviä, seurustelimme myös vähän aikaa joskus ajat sitten). Eron jälkeen meillä oli pitkän aikaa seksisuhde, jossa vaan loppueleissä rikoin itseäni, ja minun oli pakko lopettaa se. Parempi näin.

Vierailija
4/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se mies ainakin kerjäämään jos et pysty kokonaan lopettamaan suhdetta. Eli älä aina vastaa takaisin, äläkä aina päästä sitä luoksesi kun on tulossa.  Ja sitten ajan kanssa huomaat ettet välillä todellakaan halua sitä tyyppiä luoksesi, mutta siihen asti kolmosen neuvoilla; pane ja lopeta sureminen.

Vierailija
5/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, olet täysin oikeassa. Tiedän sen, etten ole muuta kuin se surullisenkuuluisa hätävara ja nimenomaan helppo panopuu, mutta olen sallinut sen hyvillä mielin koska sain siitä aina sitä hyvää fiilistä (kertonee jotain itsetuntoni laadusta...) kun tunsin olevani haluttu edes sen puoli tuntia. Olen ujohko ja niin epävarma, enkä tässä tilanteessa juuri tapaa miehiä joten itsellenikin tämä on ollut helppo tilanne saada seksiä ja hetken iloa.

Silti tuntuu niin vaikealta olla vastaamatta viesteihin, vaikka nyt jo oikeasti vituttaa se että kelpaan vain kun hänelle käy, viis siitä jos itseäni haluttaa. Siksi kai olen aina valmiina, koska muuten olen ilman - seksiä ja sitä vähäistäkin huomiota.

Tapaisinpa jonkun kunnon tyypin, olisi niin paljon fiksumpaa saada hyvä olo aidosti eikä vain pillua antamalla :( -aloittaja

Vierailija
6/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et itse ole kamalan rakastunut ja siten vaarassa rikkoa sydäntäsi niin mikset tosiaan pane menemään jos ei parempaakaan ole tarjolla? Mutta ehdottele tapasmisia silloin kun sinulle sopii äläkä mene vain miehen halujen mukaan.

Vierailija
7/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kappalejaot ei toimi vaikka klikkailen enteriä useampaankin väliin, sori siis pötkössä tuleva teksti. -aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan