Parisuhdemielessä miehiä kiinnostaa eniten seuraavanlaiset naiset:
Sopivan nätti (ei liian kaunis), normaalipainoinen, jokin koulutus (mielellään ei korkeampi kuin miehellä) ja työpaikka, hymyilevä, ystävällinen, pukeutuu nätisti (ei liian huomiota herättävästi), omaa mielipiteitä, harrastaa liikuntaa kohtuudella. Energinen, mutta ei ole kuitenkaan missään asiassa fanaattinen, vaan sellainen kultaisen keskitien kulkija. Rento asenne elämään, kyky nauraa itselle ja suvaitsevaisuus muita kohtaan on tärkeitä myös. Oon vaan huomannut.
Kommentit (55)
No jos on humpuukikoulutus, kuten terveystieteet, lääketiede, humanistinen ala yleensä, ja kauppatiede, niin ei ole hurraamista, vailka maisterin/lisensiaatin papereita onkin.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 08:06"]
Miehiä on näköjään moneen junaan, mutta minä haluan ainakin korkeakoulutetun ja hyvin toimeentulevan, kauniin ja fitnesskropalla olevan tytön.
[/quote]
Näillä vaatimuksilla saa mieheltäkin varmasti vaatia jo jotain?
Vaimolla ei tarvitse olla mitään ammattia, ajokorttia, omia avaimia (kuljemme aina yhdessä, paitsi minä aviomies tietysti käyn töissä, harrastuksissa, kavereiden kanssa ulkona jne.), pankkikorttia tai pankkitiliä. Naisen pitää näyttää naiselta, eikä liikuntaharrastuksetkaan ole suotavia. Kuntosalilla treenaamiseen on ehdoton kielto. Netissä ei vaimo saa luuhata, koneelle on pääsy ainoastaan minulla. Vaimo hoitaa lapset, tekee ruokaa sekä siivoaa. Minä teen kotona miesten työt ja GRILLAAN, vaimo siivoaa jäljet.
t. Grillaaja-mies
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 08:17"]
No jos on humpuukikoulutus, kuten terveystieteet, lääketiede, humanistinen ala yleensä, ja kauppatiede, niin ei ole hurraamista, vailka maisterin/lisensiaatin papereita onkin.
[/quote] Lääkäri onkin humpuukiammateista se humpuukein. Mikä oma koulutuksesi mahtaa olla?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:28"]Koulutusosio pitää ainakin paikkansa. Aika monelle tuntuu olevan kova paikka naisen korkeampi koulutus. Ja tämän saa tuta ihan normaali maisterisnainen. [/quote] Te korkeasti koulutetut olette vaan niin pirun kuivaa seuraa. Liika järkevyys ei ole hyvästä. Se vie sijan sellaiselta leikkimielisyydeltä. Kokemusta on.
[/quote]
Koulutus ei ole sama asia kuin ihmisen löuonne, vaikka joku tyhmä niin uvittelisikin.
Sekä matalasti että korkeasti koulutetuissa on kuivia ja tylsiä sekä energisiä ja hauskoja ihmisiä. Ei se koulutustaso määrää, millainen ihmisne persoonallisuus ja temperamentti on.
Tosin ehkä keskimäärin korkeasti tai keskitasoisesti(esim. AMK) koulutetut nauravat vähän eri asioille ja pitävät vähän eri asioita kuivina ja tylsinä kuin peruskoulupohjalta tai amiksesta tai laiminlyödystä lukiosta ponnistavat.
Minä en esimerkiksi ymmärrä, miten joku jaksaa jauhaa jostain kuivasta tekniikasta tai BB:stä kavereiden tai vaimon kanssa, kun voi keskustella historiasta, politiikasta, kirjoista jne jne - EI siksi, että ne olisivat järkeviä puheenaiheita, vaan koska ne ovat kiinnostavia ja joskus hauskoja puheenaiheita.
Suurimmalleosalle kelpaisi aloittajan kuvaama nainen tai vastaava mies, mutta ongelmahan on se, että se pitäisi löytää nuorena, kun ei ole ehtinyt vielä leipääntyä elämään taiu rupsahtaa. Itsellänikin oli sixpack ja hyvä turnauskestävyys, kun tapasinvaimoni, mutta eipä ole enää, kun on 10 vuotta kulunut.
Kannattaa sisi löytää se elämänkumppani nuorena ja pitää siitä kiinni - eikä kelpuuttaa mitään onnettomia luusereita tai sekopäitä edes "kokeiltaviksi".
- laphilainen
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 08:48"]
Vaimolla ei tarvitse olla mitään ammattia, ajokorttia, omia avaimia (kuljemme aina yhdessä, paitsi minä aviomies tietysti käyn töissä, harrastuksissa, kavereiden kanssa ulkona jne.), pankkikorttia tai pankkitiliä. Naisen pitää näyttää naiselta, eikä liikuntaharrastuksetkaan ole suotavia. Kuntosalilla treenaamiseen on ehdoton kielto. Netissä ei vaimo saa luuhata, koneelle on pääsy ainoastaan minulla. Vaimo hoitaa lapset, tekee ruokaa sekä siivoaa. Minä teen kotona miesten työt ja GRILLAAN, vaimo siivoaa jäljet.
t. Grillaaja-mies
[/quote] Ja mä käyn höyläämässä sitä kun olet töissä.
t. huoltomies + ne avaimet
Täällä yksi kuvauksen mukainen nainen, miestä en ole saanut koskaan pidemmäksi aikaa :D Kaipa mussa on jotain ihmeellistä vialla mitä en itse ymmärrä ja tajua, kun kukaan mies ei kiinnostu kuin seksistä ylenmääräisesti, sen sijaan vakaa parisuhde on totaalisen tavoittamattomissa.
No mä taas olen kuvauksen mukainen nainen ja ottajia olis vaikka kuinka, minusta pidetään.
Te korkeasti koulutetut olette vaan niin pirun kuivaa seuraa. Liika järkevyys ei ole hyvästä. Se vie sijan sellaiselta leikkimielisyydeltä. Kokemusta on.
[/quote]
Pyhpyh sanon minä. Kyllä mun tuntemat yliopiston käyneet ovat yhtä hyvää seuraa kun muutkin.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 08:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 08:06"]
Miehiä on näköjään moneen junaan, mutta minä haluan ainakin korkeakoulutetun ja hyvin toimeentulevan, kauniin ja fitnesskropalla olevan tytön.
[/quote]
Näillä vaatimuksilla saa mieheltäkin varmasti vaatia jo jotain?
[/quote]
Kaikki tuo löytyy myös itseltä niin kait sitä vois sitten itsekin vähän vaatia1
Mies30v/42
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:39"]
Sopivan nätti (ei liian kaunis), normaalipainoinen, jokin koulutus (mielellään ei korkeampi kuin miehellä) ja työpaikka, hymyilevä, ystävällinen, pukeutuu nätisti (ei liian huomiota herättävästi), omaa mielipiteitä, harrastaa liikuntaa kohtuudella. Energinen, mutta ei ole kuitenkaan missään asiassa fanaattinen, vaan sellainen kultaisen keskitien kulkija. Rento asenne elämään, kyky nauraa itselle ja suvaitsevaisuus muita kohtaan on tärkeitä myös. Oon vaan huomannut.
[/quote]
Ei tämä nyt ihan väärin ole. Oma mieheni (ei välttämättä keskiverto, vaatii hyväitsetuntoisen miehen) on ottanut vaimokseen kuítenkin kiistatta kauniin naisen, joka ei kuitenkaan ole vain kauneuden varassa. Hänelle lienee ollut tärkeää myös älyni ja huumorintajuni. Laitan myös ihanaa ruokaa, ihan valehtelematta. Ja viimeisenä - miehen on hyvä jatkuvasti kokea, että nainen ei ole itsestäänselvyys.
Nämä tekijät yhdessä tekevät elämästä hauskaa, mielenkiintoista ja nautittavaa. Kukapa ei pitäisi siitä?
Onneksi miehiäkin on erilaisia, kaikkia ei keskitien kulkijat kiinnosta :) Keskitienkulkijamiehiä varmaan, mutta minä taas en halua tasapaksua peruspositiivista peruspukeutujaa.
Mun naisihanne on juuri tuo aloituksen kuvauksen omaava nainen.
Itse tykkään tehdä ruokaa, sisustaa, remontoida, lukea ja kaikkea, asun ihan pikkasen pääkaupunkiseudun ulkopuolella.
Miksi emme kohtaa?
Bias
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:10"]
Mua ei vittuakasn kiinnosta mitä mieltä minusta ollaan parisuhdemielessä!
[/quote]
jaa, no kiinnosti sen verran, että avasit viestin ja jopa jätit omankin.......
[/quote]
Huomasi ettei täytä kriteerejä ja möksähti?