Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdemielessä miehiä kiinnostaa eniten seuraavanlaiset naiset:

Vierailija
25.08.2014 |

Sopivan nätti (ei liian kaunis), normaalipainoinen, jokin koulutus (mielellään ei korkeampi kuin miehellä) ja työpaikka, hymyilevä, ystävällinen, pukeutuu nätisti (ei liian huomiota herättävästi), omaa mielipiteitä, harrastaa liikuntaa kohtuudella. Energinen, mutta ei ole kuitenkaan missään asiassa fanaattinen, vaan sellainen kultaisen keskitien kulkija. Rento asenne elämään, kyky nauraa itselle ja suvaitsevaisuus muita kohtaan on tärkeitä myös. Oon vaan huomannut.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saija Palin on kaikkien miesten keskiarvo ihannenainen.

Vierailija
22/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:21"]

[/quote]

Se on kyllä aika hyvä. Sopivan pienikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:10"]

Mua ei vittuakasn kiinnosta mitä mieltä minusta ollaan parisuhdemielessä!

[/quote]

jaa, no kiinnosti sen verran, että avasit viestin ja jopa jätit omankin.......

[/quote]

Tietenkin kiinnostaa tyhmien ihmisten jutut. 

[/quote]Ei taitanut kuvauksen jutut siis sopia sinuun? :-D Siellähän nyhräät yksinäisyydessä ja kiroilet palstalla, mä painelen nukkumaan oman aviomieheni kainaloon.

Vierailija
24/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusosio pitää ainakin paikkansa. Aika monelle tuntuu olevan kova paikka naisen korkeampi koulutus. Ja tämän saa tuta ihan normaali maisterisnainen.

Vierailija
25/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:21"]

[/quote]

Se on kyllä aika hyvä. Sopivan pienikin.

[/quote]

ja tod kaunis ja mukava

Vierailija
26/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ja melkein kaikki kohdat pätevät eniten kiinnostaviin miehiin.

Sopivan komea ja ryhdikäs (ei liian mallimainen eikä överiksi treenattu), normaalipainoinen, jokin koulutus (mielellään sama tai pykälää korkeampi kuin naisella, mutta ei liikaa) ja työpaikka, hymyilevä, ystävällinen, pukeutuu tyylikkäästi (ei kuitenkaan liian keikari), omaa mielipiteitä, harrastaa liikuntaa kohtuudella. Energinen, mutta ei ole kuitenkaan missään asiassa fanaattinen, vaan sellainen kultaisen keskitien kulkija. Rento asenne elämään, kyky nauraa itselle ja suvaitsevaisuus muita kohtaan on tärkeitä myös.

Vierailija
27/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:28"]

Koulutusosio pitää ainakin paikkansa. Aika monelle tuntuu olevan kova paikka naisen korkeampi koulutus. Ja tämän saa tuta ihan normaali maisterisnainen.

[/quote]

Sitten taas jotkut duunarimiehet saa kiksejä juuri maisterisnaisista, mutta sellaisista joilla ei ole liikaa palkkaa ja valtaa mutta silti siisti sisätyö.

Vierailija
28/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:15"]

Minulle mies sanoi, että jätä työsi, kun siitä ei paljoa palkkaakaan tule (osa-aikatyö lasten takia), ja sanoin, että jätän, jos et sitten ala vängätä takaisin, kun menetän hyvän paikkani, josta pidän. Lupasi. Jätin työn, mutta eipä mennyt kauaa, kun mies alkoi pakottaa minua takaisin töihin halveksien minua, kun olin kotona! Kyllä harmitti. Sain töitä, mutta loma-edut ym meni, ja ihana työpaikka! Kotona oli minulla kyllä riittävästi tekemistä, käsitöitä ym. Rahaa vaan ei tullut, niin olin loiseläjä!

Naiset, nuoret varsinkin, hankkikaa ammatti ja työ ja pitäkää omasta urastanne kiinni! Seisokaa omilla jaloillanne! Ja katsokaa TARKKAAN, millaisten miesten kanssa teette lapsia, ettei mies lähde kohta lasten teon jälkeen ja vie lapsia mennessään!!!

[/quote]

Heittikö miehesi sinut juuri pihalle ja noin satasen rahaa perään? 12 vuoden suhde tai siis avioliitto 18 vuotta yhdessä, pojat 14 ja 16v.?

Vierailija
29/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se pohja, joka tulee vähintään olla kunnossa, tuohon päälle tulee sitten ne kunkin omat lisävaatimukset ja mieltymykset.

Vierailija
30/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:48"]

Varmaan aika lailla. Tosin itse toivoisin, ettei vaimokandidaatti kävisi töissä. Tai ainakin tahtoisi tulevaisuudessa jäädä pois työelämästä.

Oma erikoisuuteni on, että pidän todella vastustamattomana naisia, joilla ei ole ajokorttia. En tiedä miksi.

[/quote]

Minä sopisin sinulle. Minulla ei ole ajokorttia enkä todellakaan viitsi käydä töissä.

Vierailija
31/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä asemalla ja kunnialla kun niitä saa suhteilla ja kyynärpäillä, mutta se suoritettu mmaisterinpaperi on aina jees. Bonuksena elämää riittävästi nähnyt eikä tosikko. Kauneus on sitten katsojan silmässä.

Vierailija
32/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mut eikös tätä ole tutkittu,että parhaiten kestää suhteet joissa nainen hieman miestä paremmin koulutettu? Joten en usko tuohon väittämään, että pitäisi olla huonommin koulutettu. Haloo, eletään vuotta 2014!!

Vierailija
33/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh man.
olen kaunis, laiha, korkeakoulutettu, ei vakituista ammattia ja välillä vittumaisen ja sarkastinen.

Ja lesbo. Hahhahahahhahahahahahahhahahhha.

Vierailija
34/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:07"]

[/quote]

Mut eikös tätä ole tutkittu,että parhaiten kestää suhteet joissa nainen hieman miestä paremmin koulutettu? Joten en usko tuohon väittämään, että pitäisi olla huonommin koulutettu. Haloo, eletään vuotta 2014!!

[/quote]

Niin varmaa kestääkin - ehkä se kertoo myös suhteen miehestä, jonka ego ei kärsi naisen menestymisestä :). Eri asia sitten, että moniko koulutettu nainen sellaisen miehen jostain löytäisi.

Vierailija
35/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä. Silti en voinut valita miestä, vaan piti ottaa mies jolle kelpasin. Ehkä tuolta listalta puuttuu hyvä itsetunto ja minulta myös.

Vierailija
36/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tärkeä unohtui ap:ltä: ruuanlaittotaito. Normimies haluaa kuitenkin että nainen tekee hyvää kotiruokaa ja hoitaa kodin siivouksen, pyykit jne. Tähän olen itsekin taipunut ja mies on varsin tyytyväinen :)

Vierailija
37/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:19"]

Oh man. olen kaunis, laiha, korkeakoulutettu, ei vakituista ammattia ja välillä vittumaisen ja sarkastinen. Ja lesbo. Hahhahahahhahahahahahahhahahhha.

[/quote]

Aivan kuin minä,  ilman lesboutta. Olen kuullut olevani "liian itsenäinen". Miehet juoksevat karkuun.

Vierailija
38/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä on poistunut. Miksi?

Vierailija
39/55 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ajattelen kymmentä läheisintä pitkässä parisuhteessa olevaa naispuolista ystävääni. Niin kaikilla on vähintään maisterin koulutus. Kolme on todella poikkeuksellisen kauniita, loput ovat ap.n kuvaamia nättejä. Yksi harrastaa "fanaattisesti" liikuntaa. Ystävällisyyden ja rentouden suhteen menevät laidasta laitaan. Kukaan ei ole fanaattinen yhden asian ihminen, mutta niitä kai on  aika vähän muutenkin. 

Vierailija
40/55 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:28"]Koulutusosio pitää ainakin paikkansa. Aika monelle tuntuu olevan kova paikka naisen korkeampi koulutus. Ja tämän saa tuta ihan normaali maisterisnainen.
[/quote]

Te korkeasti koulutetut olette vaan niin pirun kuivaa seuraa. Liika järkevyys ei ole hyvästä. Se vie sijan sellaiselta leikkimielisyydeltä. Kokemusta on.