Oudoimmat nettitreffikokemukset?
Kertokaas kokemuksianne
Kommentit (51)
Nettitreffeissä mukavan ja normaalin oloinen mies ilmoitti heti ensialkuun ekoissa viesteissä työnsä ja koulutuksensa, vähän niin kuin kehuen olevansa akateeminen mutta ei kumminkaan ylistänyt itseään maasta taivaisiin. Miestä ei kumminkaan kiinnostanut kysyä minulta mitään, olin itse se joka koko ajan kyseli kunnes mies kyllästyi vastaamaan. Ilmeisesti miehen tarkoituksena oli vain löytää Heti lähiseudulta halukas nainen jolla on vieläpä sama koulutus kuin hänellä ja sen jälkeen ei sitten enää kiinnostanutkaan kun en ollut vieressä ja saman tasoista koulutusta. Ei väkisin jos ei kelpaa. Mutta kyllä miehilläkin on näitä runsaita vaatimuksia! vaikka aina valitetaan että "naiset ovat liian vaativia" kyllä ne miehetkin osaavat olla valikoivia ja vaativia.
Vastatavattu mies ilmoitti että olen varmaankin varastanut omat kuvani ja että olen oikeasti ylipainoinen vanha mies joka yrittää huijata häntä = vainoharhainen pöpi
Yksi mukavan ja kiinnostuneen oloinen mies kyseli onko minulla snapchat jota minulla ei ollut (en ollut kuullutkaan mutta tämä on sellainen chatti jossa voi heti poistaa/viestit häviää nopeasti). Juttelimme parin päivän ajan ja sitten mies yks kaks poisti koko profiilinsa. Ei ollutkaan kovin "tosissaan". Epäilen että mies oli varattu tai feikki
Yksi mukavan ja kiinnostuneen oloinen mies kyseli onko minulla snapchat jota minulla ei ollut (en ollut kuullutkaan mutta tämä on sellainen chatti jossa voi heti poistaa/viestit häviää nopeasti). Juttelimme parin päivän ajan ja sitten mies yks kaks poisti koko profiilinsa. Ei ollutkaan kovin "tosissaan". Epäilen että mies oli varattu tai feikki
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:15"]
Nettitreffeissä mukavan ja normaalin oloinen mies ilmoitti heti ensialkuun ekoissa viesteissä työnsä ja koulutuksensa, vähän niin kuin kehuen olevansa akateeminen mutta ei kumminkaan ylistänyt itseään maasta taivaisiin. Miestä ei kumminkaan kiinnostanut kysyä minulta mitään, olin itse se joka koko ajan kyseli kunnes mies kyllästyi vastaamaan. Ilmeisesti miehen tarkoituksena oli vain löytää Heti lähiseudulta halukas nainen jolla on vieläpä sama koulutus kuin hänellä ja sen jälkeen ei sitten enää kiinnostanutkaan kun en ollut vieressä ja saman tasoista koulutusta. Ei väkisin jos ei kelpaa. Mutta kyllä miehilläkin on näitä runsaita vaatimuksia! vaikka aina valitetaan että "naiset ovat liian vaativia" kyllä ne miehetkin osaavat olla valikoivia ja vaativia.
[/quote]
Miehethän ne vasta vaativia onkin, vaikka muuta antaisivat profiileissaan ymmärtää. Piilovaatimuksia pompsahtelee sitten esiin kuin sieniä satehella :) Poijat voi pitää tunkkinsa, livenä se elämänkumppani onkin parempi tavata. T. Nätti ja mukava, fiksukin nainen
Mies otti yhteyttä ilmoittamalla ensimmäisessä viestissään tylyyn sävyyn ainoastaan sen, että hän suostuu viestittelemään, mikäli olen sellainen nainen, että miehen ulkonäkö ei merkitse minulle mitään. En valehdellakaan halunnut, joten siihen jäi viestittely. :)
Kaikkein oudoin tapaus tulee tässä:
tutustuin kaverimielessä mieheen joka ei heti vongannut seksiä tai tapaamista. Miehelle riitti se, etten sanonut että me emme voi koskaan tavata, koska olin vastannut vain ehkä. Niinpä mies jaksoi yli puolen vuoden ajan yrittää ja minä kuvittelin että olimme vain ystäviä. En tiedä oliko se hänelle jokin maximi yritysaika, mutta kun tämä aika oli ylittynyt niin mies lopulta luovutti tehden niin että hän poisti vain profiilinsa. Luulin että olimme kavereita, koska olimme jutelleet kaikesta muusta. Ennen tätä mies yritti jutella seksistä vain pari päivää ennen kuin poisti profiilinsa, vaikka ei ollut koko aikana muuten maininnut mitään seksiin liittyvää. Luulen siis että mies etsi seksiä/suhdetta ja jaksoi noin kauan yrittää, koska etsi tietyn tyyppistä naista mutta lopulta koki ettei tuhlaa enempää aikaansa. Outoa tässä oli se ettei mies missään vaiheessa kovin tarkasti edes maininnut että mitä hän etsii että etsiikö seksiseuraa vai suhdetta, vaan puolen vuoden jälkeen mies töksäytti että hänen tekee kovasti mieli seksiä, vaikka olimme pelkkiä ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:22"]
Mies otti yhteyttä ilmoittamalla ensimmäisessä viestissään tylyyn sävyyn ainoastaan sen, että hän suostuu viestittelemään, mikäli olen sellainen nainen, että miehen ulkonäkö ei merkitse minulle mitään. En valehdellakaan halunnut, joten siihen jäi viestittely. :)
[/quote]
Oliko kuvallinen profiili?
Kaikkein oudoin tapaus tulee tässä:
tutustuin kaverimielessä mieheen joka ei heti vongannut seksiä tai tapaamista. Miehelle riitti se, etten sanonut että me emme voi koskaan tavata, koska olin vastannut vain ehkä. Niinpä mies jaksoi yli puolen vuoden ajan yrittää ja minä kuvittelin että olimme vain ystäviä. En tiedä oliko se hänelle jokin maximi yritysaika, mutta kun tämä aika oli ylittynyt niin mies lopulta luovutti tehden niin että hän poisti vain profiilinsa. Luulin että olimme kavereita, koska olimme jutelleet kaikesta muusta. Ennen tätä mies yritti jutella seksistä vain pari päivää ennen kuin poisti profiilinsa, vaikka ei ollut koko aikana muuten maininnut mitään seksiin liittyvää. Luulen siis että mies etsi seksiä/suhdetta ja jaksoi noin kauan yrittää, koska etsi tietyn tyyppistä naista mutta lopulta koki ettei tuhlaa enempää aikaansa. Outoa tässä oli se ettei mies missään vaiheessa kovin tarkasti edes maininnut että mitä hän etsii että etsiikö seksiseuraa vai suhdetta, vaan puolen vuoden jälkeen mies töksäytti että hänen tekee kovasti mieli seksiä, vaikka olimme pelkkiä ystäviä.
Mies, joka suuttui kun en neljännessä nettiviestissä paljastanut kuka olen ja mistä. "Terveitsetuntoinen nainen kertoo jo toisessa viestissä oikean nimensä, osoitteensa ja puhelinnumeronsa." Ilmoitin että aivan sama, mutta minä en kerro. Perään tuli haukkumiset vainoharhaisuudesta ja suomalaisnaisten sairaista ennakkoluuloista vieraita ihmisiä kohtaan ja suomalaisnaisten yleisestä kusipäisyydestä (ja mies itse oli täysin suomalainen keski-ikäinen mies). Jouduin blokkaamaan hänet lopulta, kun haukkumaviestit vaan jatkuivat, ja niissä hän käsitteli mm. sitä että vainoharhaiset naiset tehtailevat lähestymiskieltoja tyhjästä ja hyvä ettei jatkanut tutustumista minuun, koska kaikesta päätellen olen epäluuloinen ja vainoharhainen. Jäin vaan miettimään että ehtiiköhän hän koskaan treffeille, vai räjähtääkö aina jostain jo ennen ensitreffejä :D
Profiilissa lukee: kiltti ja kohtelias mies.
Mies ilmoitti hiukan ennen treffejä olevansa näkövammainen. Siis suurinpiirtein silloin kun olin jo matkalla treffeille. Ja hän sitten tosiaan oli lähes sokea. Ihan mukava hän kyllä oli. Ei tavattu uudelleen ihan siitä syystä, että meidän välillä ei ollut minkäänlaista kemiaa. Olin tuohon aikaan ihan vasta vähän aikaa sitten eronnut pitkästä suhteesta ja opettelin deittailua ja nettideittihommaa. Hänkin taisi olla vasta eronnut. Näkövammaisuus herätti sekavia tunteita. Kun esim omaan ulkonäkönsähän sitä mieluusti treffeillä panostaa, niin eipä olisi ollut niillä treffeillä tarvetta pynttäytymiseen. Ja pakostakin tunsin hiukan sääliä ja myötätuntoa sitä ihmistä kohtaan. Luulen kyllä että hänkin koki, että emme olleet samalla aaltopituudella, joten homma oli ok jättää siihen.
Outo tapaus tämäkin mutta oli ainakin mukava mies kumminkin. Tutustin netissä "sinkku"mieheen joka oli käymässä Suomessa. Juttelimme usein ja en oikein tiennyt onko mies sinkku, hän ei omien sanojensa mukaan etsinyt mitään mistään. Juttelimme ainakin vuoden ja yhdessä vaiheessa sitten selvisi että mies oli "varattu" tai omien sanojensa mukaan "varattu". Jotenkin minusta vain tuntui ettei hän ollut varattu kun hänellä jäi runsaasti aikaa tuosta noin vaan lähteä vaikka pariksi kuukaudeksi Kiinaan. Katsoin miehen fb:n jossa näkyi että miehen kuvien tykkääjänä oli vain yksi nainen, jolla oli jo miesystävä. Ehkä asia ei ole näin mutta luulen että ehkäpä mies oli salaa ihastunut siihen naiseen, joka löysikin toisen miehen. En tiedä miten asia oikeasti oli, tuollaista vain tuli mieleen. Mies suhtautui minuun omien sanojensakin mukaan kuin johonkin kaukaiseen/vanhaan lapsuuden ystävään, itse olisin toivonut olevani jotain muuta koska oli kumminkin fiksusta miehestä kyse mutta ei sitten.
olen myös törmännyt netissä miehiin, jotka eivät halua tutustua minuun tai edes kertoa itsestään mitään joka saisi kiinnostumaan heistä. Kun olen sitten kysellyt jotain, ja kertonut itsestäni, niin olen saanut vastauksen, jossa kehutaan minua sellaiseksi naiseksi jota hän etsii - muttei kerrota minulle mitään miksi häntä haluaisin edes tavata. paras tapaus oli sellainen, joka ei suostunut paljastamaan edes nimeään ennenkuin olisimme tavanneet. ja minähän en suostunut tapaamaan ennen kuin tietäisin nimen.
Olin yhteyksissä erään miehen kanssa n. kuukauden deittipalstan viesteillä. Juteltiin aika lailla kaikesta, paljon, ja olin ilahtunut, kun tyyppi ehdotti tapaamista. No, minä saavuin paikalle, hän ei. Ehkä hän oli jossain puskassa kyyläämässä ja totesi, etten vastannut hänen ulkonäkövaatimuksiaan, ja häipyi. Mitään vastausta tekstariini (jonka lähetin, kun olin odottanut treffipaikalla melkein tunnin) ei tullut. Hassuinta tässä on se, että ulkonäköni ei ole mikään kauhistuttava. Olen ihan nätti, hoikahko naiseläjä. Kaverini sanoivat siitä tyypistä, että "ei hitto mikä p*skahousu, ei voi olla totta". En tosiaan tiedä, mikä homman nimi lopulta oli, mutta hitusen ikävä maku jäi :/
Ymmärrän nettritreffeillä sitä, että tutustutaan netissä ja sitten tavataan. Täällä ei ole ollut yhtään tarinaa oudoista nettideitttailijoitten tapaamisista.
Raukkamainen käytös ja se, ettei voi kommunikoida suoraan (ettei kiinnosta) on jäänyt vituttamaan. Toimivatko nuo tyypit samalla tavalla irl? Itselläni ainakin on samat käytöstavat nettikommunikoinnissakin kuin livenä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:34"]
Ymmärrän nettritreffeillä sitä, että tutustutaan netissä ja sitten tavataan. Täällä ei ole ollut yhtään tarinaa oudoista nettideitttailijoitten tapaamisista.
[/quote]
siinäpä se, että ne ovat jääneet netissä treffatuiksi, kun tapaamisesta ei tule mitään...
Eräs mies vaikutti ensin ihan kiinnostavalta ja mukavalta ja ihan komeakin oli profiilikuvansa perusteella. Alkuun puhuttiin niitä näitä ja aivan fiksuja juttuja. Yhtäkkiä alkoi lähettämään elimestään kuvia ja vaati minulta samaa, alkoi ehdottamaan kaiken maailman pervouksia, jopa ihan sairaitakin juttuja :D tein kyllä selväksi, etten tavata halua ja keskustelut taisi olla tässä. Olin aluksi ihan hyvillä mielin ko. miehestä ja en siis ole mikään seksiä kaihtava tiukkapipo, mutta se jos ihminen muuttuu ihan yhtäkkiä aivan toisenlaiseksi ja alkaa vielä ehdottelemaan kaikkea normaalista poikkeavaa ja sairasta, niin jösses.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:22"]
[/quote]
Oliko kuvallinen profiili?
[/quote]
Ei valitettavasti ollut. Oli siis joko susiruma tai sitten ylikomea tapaus, joka halusi naisen, joka haluaa hänet vain sisäisen kauneuden perusteella. Jotenkin veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. ;)
Mies halusi tavata, en heti suostunut. Mies ilmoitti tulevansa samalla paikkakunalla käymään loman merkeissä. Sitten yhtäkkiä mies lopetti vastaamisen, kävi kyllä lukemassa kaikki viestit ja ilmoitti sen jälkeen että tapasi jo toisen naisen ja hauskaa oli. Että sellainen tapaus! ja kaiken lisäksi ko. heppu vielä tosissaan kuvitteli että tapaisimme vielä jonain päivänä. Oli niitä miehiä siis jotka kohtelevat naisia kuin ovimattoja ja aina on uusi nainen odottamassa joka nurkalla...