Hoikat ja normaalipainoiset; oletko allerginen tunikoille vai
Kommentit (13)
Olen normaalipainoinen, en ole ikinä käyttänyt tunikaa enkä nähnyt ketään ketä se pukisi hyvin.
Tykkään sellaisista aika niukan mallisista tunikoista. En teltoista.
Minulla tulee raskausfiilis tunikoista. En tykkää käyttää. Sopivat pyöreämmille.
Olen hoikka ja käytän kyllä tunikoita toisinaan, mutta mallilla on väliä. Käytän mieluiten sellaisia melko vartalonmyötäisiä, mutta joissa on hivenen rentoa löysyyttä ja malliltaan lievästi A-linjaisia.
KKuten vaatteissa yleensäkin, on tärkeää, että tunika istuu omalle vartalotyypille. Itse esim. näytän sellaisessaempirelinjaisessa tai korkealta vyötäröltä rypytetyssä tunikassa raskaana olevalta missä painossa tahansa, toiselle taas vyötärön korostaminen sopii kaikkein parhaiten jne.
Käytän talvisin paljon neuletunikoita. Teen joka syksy uuden jostakin lämpimästä ja ilmavasta langasta. Ne on malliltaan yleensäaika leveitä ja kauniisti laskeutuvia ja rinnan alapuolella on useassa nauha jolla kiristää helma rypytykselle.
Olen normaalipainoinen ja käytän paljon tunikoita/lyhyitä mekkoja esim farkkulegginsien tai trikoiden kanssa. Tykkään
Käytän niitä aika harvoin. Tykkään korostaa vyötäröäni ja pitkiä jalkojani, niin hameet ja mekot on siihen parempia.
Käytän sellaisia rinnoista ja rintojen alta istuvia mutta muuten väljempiä tunikoita. Ei näy mahan turvotus ja muu ja pysyy vaate paikallaan. Tiukat paidat aina nousevat käytössä vyötärölle ylös ja niitä saisi sitten kiskoa paikalleen koko ajan.
Olen normaalipainoinen, mutta ilmeisesti minulla on PCOS joten rasva kertyy helposti vatsan kohdalle. Käytän mielelläni hyvin leikattuja tunikoita, jotka peittävät vatsan ja saavat vyötärön näyttämään kapeammalta sekä korostavat ylävartalon siroutta. Mallilla on väliä! Telttamaisia malleja vältän.
En tykkää käyttää sellaisia jotka näyttävät mekoilta, koska mielestäni se näyttää naurettavalta kun on housut ja mekko yhtäaikaa päällä. Käytän kyllä ns 'oversized' yläosia, jotka ovat pidemmän mallisia mutteivat kuitenkaan mekkomaisia (esim alaspäin levenevää mallia tai rimpsuisia).
Ei sovi minulle. Olen isorintainen mutta hoikkavyötäröinen tiimalasi, joten tunika peittäisi vartalonmuotoni ja tekisi minusta tasapaksun pötkylän näköisen.
Hoikka ja lihaksikas BMI 19 ja kyllä käytän tunikoita, mutten tietenkään mitään telttoja vaan omankokoisiani (34-36).
Käytän melko paljon. Tykkään enemmän pitkistä ja väljistä paidoista, jotka peittää kunnolla alaselän ja