Oudoimmat nettitreffikokemukset?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:51"]
Anteeksi, en jaksanut alkaa lukemaan kommentteja joten en tiedä onko joku muu jo tästä maininnut :)
Mutta asiaan: Asiallinen ja mukava mies kirjoittelee kohteliaasti ja vaikuttaa todella mukavalta, sitten et ehdikkään heti vastata hänen viestiinsä niin tuleekin jo "V*ttu mikä ämmä, tiesin ettei sua kiinnosta, mitä täällä pelleilet jos et ees viesteihin vastaa" jne.
[/quote]
Tässä on eräs mun saamista "mukavan miehen" viesteistä: "Vittu mikä kusettaja ämmä!!!Taidat olla pelkän kyrvän perässä täällä!!!" Laitoin ihan asialliset perustelut siitä, miksi en ole kiinnostunut. Olimme vaihtaneet kolme viestiä, hän halusi tavata heti, itse en ollut kiinnostunut. On siis kusettamista viestitellä ilman että tapaa...
[/quote]
tavallaan koska se että kirjoitat jollekin on jo lupaus enemmästä tai ainakin kiinnostumisesta ja miehet kun saa vähemmän viestejä kun naiset niin ne innostuu niistä vähistäkin ja tietenkin se tuntuu pahalle jos saa pakit mutta suomessahan mies ei niitä negatiivisia tunteita ilmeisesti kaiken lukemani perusteella saisi edes näyttää? pitää vaan toivottaa hyvää jatkoa ja silleen. jepjep.
Sovittiin tapaaminen ravintolaan, ihana nainen oli mennyt saman ketjun eri nimiseen paikkaan. Upea blondi, oli opettanut Oxfordissakin. En tavannut uudestaan, tällaisten kommunikaatio-ongelmien suhteen oon vähän karmauskovainen.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:30"]Olin yhteyksissä erään miehen kanssa n. kuukauden deittipalstan viesteillä. Juteltiin aika lailla kaikesta, paljon, ja olin ilahtunut, kun tyyppi ehdotti tapaamista. No, minä saavuin paikalle, hän ei. Ehkä hän oli jossain puskassa kyyläämässä ja totesi, etten vastannut hänen ulkonäkövaatimuksiaan, ja häipyi. Mitään vastausta tekstariini (jonka lähetin, kun olin odottanut treffipaikalla melkein tunnin) ei tullut. Hassuinta tässä on se, että ulkonäköni ei ole mikään kauhistuttava. Olen ihan nätti, hoikahko naiseläjä. Kaverini sanoivat siitä tyypistä, että "ei hitto mikä p*skahousu, ei voi olla totta". En tosiaan tiedä, mikä homman nimi lopulta oli, mutta hitusen ikävä maku jäi :/
[/quote]
Muistan myös hiukan samantapaisen "treffin". Soittelin kundille sitten lopulta missäs hää on ja mulle ei vastattu vaan laitettiin tekstari, että tää tyyppi oli käynyt mun fb-profiilissa enkä ollu ulkoisesti hänen tyyppiään. Ei sitten voinu ilmoittaa treffien peruuntumisesta. Juttu joka mua tuossa huvitti oli se, että oli kuulemma katsonut kaikki mun kuvat eikä tykänny. Mulla on suljettu profiili jonne ei pääse ja tiedän mun nimen antavan pitkälle toistakymmentä osumaa jo Helsingissä. Kivenkovaan väitti olleensa oikeassa profiilissa.
No mutta mitään en menettänyt 5ollaisessa kohteliaassa "aarteessa" eikä itsetuntokaan mennyt valokuvamallinkin hommia tehneellä neidillä ;)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:30"]
42 tälläistä kirjoitteli: ."..mutta suomessahan mies ei niitä negatiivisia tunteita ilmeisesti kaiken lukemani perusteella saisi edes näyttää? pitää vaan toivottaa hyvää jatkoa ja silleen. jepjep"
tämähän on ihan tavanomaisia kohteliaita käytöstapoja, ettei haistattele ihmiselle, jota ei sen paremmin tunne. Jos nainen ja mies viestittelevät muutaman viestin, niin ei se nyt sentään ole lupaus ikuisesta yhteiselosta. Niitten viestien tarkoituksenahan on päätellä, onko toinen ihminen käytökseltään ja arvomaailmaltaan sellainen, jonka kanssa voisi tavata. Jos jo kolmas viesti on hätäilyä tapaamisen suhteen ja neljäs haistattelua, niin ehkäpä sitten on vaikea kuvitella, että kemiat kohtaisivat.
[/quote]
... ja onko se niin vaikeaa miehenkin kertoa jotain itsestään ja vastavuoroisesti kysyä jotain naiselta, viestitellä sellaisia asioita, jotka saavat edes jotenkin kiinnostumaan ihmisestä. En todellakaan ole kiinnostunut autosta, enkä kesämökistä, enkä edes suvun maatilasta toisella puolen Suomea, tai veljen kattorempasta, jota pitää mennä viikonloppuna tekemään. En itsekään kerro parisuhdekarikoista tai seksimieltymyksistäni ihmiselle, jota en tunne, enkä sitä halua ekoissa viesteissä kuulla. Ensisijaisesti tällä iällä etsin ystävää ja kumppania, jonka kanssa voi oikeasti jotain keskustellakin. Mutta sitä kai on suomenkielisistä miehistä vaikea löytää. Varsinkin ne, jotka ovat toisella kierroksella, ovat henkeen ja vereen jonkun harrastuksen kimpussa, jota ex-vaimo hyväksynyt, eikä rahaakaan silloin siihen purjeveneeseen riittänyt, kun piti lasten asioista olla maksamassa. Aikaakin löytyy purjehtimiselle nyt enempi, kun lapset asuu äitinsä kanssa. Viisikymppisenä nettitreffailu on tuhoontuomittu idea.
Mulla on muutama outo kokemus, ei mitään erityisen outoja, mutta ovat jääneet mieleen.
Olin viesteillyt miehen kanssa jo jonkin aikaa ja hän vaikutti ihan normaalilta. Jossain vaiheessa hän pyysi kuvaani, mikä oli ihan ok. Vastasin, että voin laittaa kuvani, jos hänkin laittaa, kummallakaan ei siis ollut yhtään kuvaa ilmoituksessaan. Tuolla kertaa viesteilimme aika lailla reaaliajassa (olimme kumpikin koneella yhtäaikaa), ja vastasin että minun pitää ensin ottaa kuva itsestäni, ja että voi mennä jonkin aikaa ennenkuin saan kuvan ladattua sivustolle (pitihän minun ensin vähän meikata yms., jotta saisin mahdollisimman hyvän kuvan itsestäni). Mies vastasi samantien isoilla kirjaimilla tyyliin: LAITAT NYT HETI SEN KUVAN KUN OLET SEN LUVANNUT LAITTAA!!!!!!!!!! Mies oli aiemmin ollut ihan asiallinen ja yhtäkkiä sit hajos, kun ei saanutkaan kuvaani heti. Ihmettelin vähän aikaa ja poistin sitten treffi-ilmoitukseni kokonaan, en halunnut jatkaa viesteilyä tommosen ihme purkauksen jälkeen.
Toinen tapaus oli sellainen, että olin samalla tavalla viesteillyt miehen kanssa jo jonkin aikaa. Jossain viestissä hän kysyi, että kuulunko kirkkoon. Vastasin että kuulun. Mies kirjoitti takaisin, että hän ei kuulu enää. Hän oli antanut kummilapselleen rippilahjan mutta kummilapsi ei ollut kiittänyt lahjastaan, ja sen takia hän erosi kirkosta. Olin ihan et wtf? Kirkosta saa kyllä erota jos haluaa, ei siinä mitään, mutta äijä eroaa sen takia kun kummilapsi ei kiittänyt lahjasta?! En jatkanut enää viesteilyä...
Ensimmäisellä tapaamisella (mun luona) se mies toi HK-sinisen lenkin ja muistaakseni jotain muutakin syömistä. No se oli eka ja vika tapaaminen.
42 tälläistä kirjoitteli: ."..mutta suomessahan mies ei niitä negatiivisia tunteita ilmeisesti kaiken lukemani perusteella saisi edes näyttää? pitää vaan toivottaa hyvää jatkoa ja silleen. jepjep"
tämähän on ihan tavanomaisia kohteliaita käytöstapoja, ettei haistattele ihmiselle, jota ei sen paremmin tunne. Jos nainen ja mies viestittelevät muutaman viestin, niin ei se nyt sentään ole lupaus ikuisesta yhteiselosta. Niitten viestien tarkoituksenahan on päätellä, onko toinen ihminen käytökseltään ja arvomaailmaltaan sellainen, jonka kanssa voisi tavata. Jos jo kolmas viesti on hätäilyä tapaamisen suhteen ja neljäs haistattelua, niin ehkäpä sitten on vaikea kuvitella, että kemiat kohtaisivat.
Vuosia sitten tapasin suomi24:n kautta miehen jonka kanssa sovimme treffit muutaman viestin vaihdon jälkeen paikallisen kirjaston aulaan. Olimme keskustelleet millaiset päällysvaatteet laitamme, jotta toisen tunnistaminen helpottuu (kai jotain pieniä/epäselviä kuvia olimme toisistamme myös nähneet). Menin paikalle ja odottelin muutaman minuutin. Kuvailtua henkilöä ei näkynyt, mutta kun lähdin takaisin autolle huomasin, että eräs mies lähti seuraamaan minua. Kulki toisella puolella katua, mutta selvästi seurasi huvittuneena/uteliaana jokaista askeltani. Tunnistin ihmisen täksi treffikumppaniksi, mutten ollut huomaavinanikaan, kun tajusin etten ollut "kelvannut". Ilmeisesti tämä ihminen teki tätä treffien sopimista julkisille paikoille vaan huvittelumielessä tai sitten halusi katsoa "anonyymisti" miellyttääkö treffikumppanin ulkonäkö ennen kuin ilmestyy paikalle tai ei ilmesty. Varmaan sanomattakin selvää ettemme enää vaihtaneet yhtään viestiä. Ja ei, en näytä suohirviöltä..