Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoimmat nettitreffikokemukset?

Vierailija
25.08.2014 |

Kertokaas kokemuksianne

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin nettitreffeissä yhteen mieheen joka oli omien sanojensa mukaan ollut jo pitkään sinkkuna. Kehui olevansa fiksu, luotettava, rauhallinen ja kaikin puolin tasapainoinen ihminen joka etsii hyvännäköistä+mukavaa+fiksua naista. Viestittelin tämän miehen kanssa, mutta myös yhden toisen miehen kanssa johon olin tutustunut jo ennen tätä toista miestä. En ollut kummallekaan miehelle luvannut yhtään mitään, joten koin että minulla oli oikeus jutella netissä molemmille ja vasta sitten päättää kumman tapaan. Mies kertoi olevansa itse pitkään sinkkuna, fiksu ja kohtelias mies. Totuus oli kumminkin aivan toista. Mies myös väitti että haluaa ensin viestitellä pitkään ennen kuin mahdollisesti tapaisimme. Tämäkään ei pitänyt paikkaansa. Oikeasti minun olisi pitänyt tavata mies heti parin viestin jälkeen, se oli kuulemma riittävä nettitutustumisaika jolloin olisi päätettävä kaikki kuten että haluanko olla hänen kanssaan ja tavata hänet. En suostunut tähän ja mies alkoi useaan otteeseen todella hermostuneeseen sävyyn tivaamaan syytä ja että johtuiko se siitä toisesta miehestä! sitten mies alkoi haukkua minua toisen k'llin perässä kulkevaksi ja haukkui samalla myös toisen miehen, jota hän ei tuntenut. En voinut muuta kuin ihmetellä tätä käytöstä, etenkin kun en ollut edes tavannut kumpaakaan näistä miehistä! ja samalla selvisi ettei tuo mies ollut yhtään mitä hän sanoi olevansa, oikeasti oli pelkkä hermokimppu joka saa raivokohtauksen aina jos ei saa mitä milloinkin haluaa.

Vierailija
22/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta tutustuttiin tyypin kanssa, siirryttiin whatuppiin, juteltiin paljon ja tyyppi pyysi että nähdään. Sovittiin alustavasti päivä, ja edeltävänä iltana laitoin herralle viestiä seuraavan päivän suunnitelmista, missä nähtäis jne mutta tyypistä ei kuulunu mitään!! Eipä sitte nähty, mutta usean kuukauden päästä laittoi sitten viestiä ihan asiasta kukkaruukkuun sivuuttaen koko suunnitellut treffit. Ihme tyyppi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka halusi treffeillä laittaa sanat suuhuni ja silmänsä ja poskensa alkoivat hassusti nykiä pakkoliikkeitä, jos sanoin jotain sellaista, joka ei sopinut siihen mitä hän naiselta odotti. Hän korjasi lauseitani sanoen: "Ei, kun sun pitää sanoa että..." ja jatkoi lauseet puolestani uusiksi. En mm. saanut pitää golfista, matkustelusta, enkä autourheilusta, koska ne ei sopineet hänen mieltymyksiinsä. Treffit olivat oudoimmat, joilla olen koskaan ollut. Mies kysyi melkein heti kuppikokoni, vyötärönympärykseni ja pyysi mua avaamaan päälaella kiinni olevat hiukset, että näkisi hiusteni pituuden. Hän ilmaisi tyytymättömyytensä vartalonmalliani (suora) kohtaan. Eniten mua kuitenkin huvitti se kun hän treffien päätteeksi valitti sitä, että naisilla on netissä varaa olla kranttuja ja saavat valita "parhaat päältä", kun miehet taas joutuu tyytymään jämäpaloihin.

Vierailija
24/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin toiselle paikkakunnalle treffaamaan herraa. No, oli puolet lyhyempi mitä ilmoitti olevansa. Lisäksi oli ihan järkyttävä tyyli!! Ei sillä että itse olisin joku tyyliguru mutta.. Turvakengät, munapipo ja tuulitakin alta paljastui keksimonsteriprinttipaita??! Laskin sataan ja hoin päässäni että "älä tuomitse tyylin perusteella kun on mukava tyyppi." Lisäksi tyyppi hikoili kun sika ja viimenen pisara kun alkoi vauhkoamaan kuin hyvä joku BARBIE elokuva on, ja oli vielä ihan tosissaan!!! Huh huh, juoksin tuhatta ja sataa sinne vrn lipunmyyntiin. Siihen loppu nettideittailu hyi stna

Vierailija
25/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:42"]

Mies joka halusi treffeillä laittaa sanat suuhuni ja silmänsä ja poskensa alkoivat hassusti nykiä pakkoliikkeitä, jos sanoin jotain sellaista, joka ei sopinut siihen mitä hän naiselta odotti. Hän korjasi lauseitani sanoen: "Ei, kun sun pitää sanoa että..." ja jatkoi lauseet puolestani uusiksi. En mm. saanut pitää golfista, matkustelusta, enkä autourheilusta, koska ne ei sopineet hänen mieltymyksiinsä. Treffit olivat oudoimmat, joilla olen koskaan ollut. Mies kysyi melkein heti kuppikokoni, vyötärönympärykseni ja pyysi mua avaamaan päälaella kiinni olevat hiukset, että näkisi hiusteni pituuden. Hän ilmaisi tyytymättömyytensä vartalonmalliani (suora) kohtaan. Eniten mua kuitenkin huvitti se kun hän treffien päätteeksi valitti sitä, että naisilla on netissä varaa olla kranttuja ja saavat valita "parhaat päältä", kun miehet taas joutuu tyytymään jämäpaloihin.

[/quote]

Taisi olla jonkin sortin aspergeri, joka halusi että keskustelut etenee jonkin käsikirjoituksen mukaan :D

Vierailija
26/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka oli aiemmin ahdistellut minua irl, tuli sattumalta vastaan nettitreffeissä. Miehellä oli täysin eri kuva, varmaankin joku nuoruuden kuva itsestään tai jonkun ystävänsä kuva jolla esiintyi. En siis heti tiennyt kenestä oli kyse ja luulin miestä joksikin uudeksi tyypiksi, totuus selvisi myöhemmin. Mies laitteli viestejä ja muuttui koko ajan vain enemmän painostavaksi ja vihaiseksi. Lopulta mies tiuskaisi minulle viesteissään että minuahan ei kiinnostanut tavata että mitä oikein teen sivulla! käski minun myös mennä pois ja haukkui rumaksi. Luulin pitkään että tämä oli joku todella sekopäinen vieras mies joka laittaa joka naiselle tällaisia viestejä torjutuksi tulemisen pelossa, mutta ei ollutkaan. 

Vierailija
27/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus aiemminkin osallistunut vastaavaan ketjuun, mutta tässäpä taas:

1. Mies joka oli niin ujo ettei uskaltanut puhua mulle treffeillä.

2. Mies joka tuli treffeille järkyttävässä vatsataudissa ja haisi todella pahalle.

3. Mies joka halusi ehdottomasti naisen joka on kotirouva ja lähti suunnilleen siltä istumalta kävelemään kun sanoin ettei ole ihan mun juttu.

4. Mies joka ei halunnut puhua mistään itse, mutta piti kaikkia aiheita joista yritin jutella ihan tyhminä

5. Mies joka oli lähemmäs 40 eikä ollut koskaan seurustellut ja jonka kanssa ei muutenkaan oikein synkannut. Sai sitten kilarit keskellä katua kun kiitin kivasta illasta ja sanoin että tää ei nyt ehkä johda toisiin treffeihin.

Sitten on muutama sankari jonka kanssa en ole koskaan treffeille asti päässyt, niistä en edes jaksa puhua.

Vierailija
28/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut myös kokemus aggressiivisesta miehestä :( Hän oli netissä mukava ja luonnehti itseään sanoilla "mukava ja kiltti". Kuitenkin treffeillä hän olikin päällekäyvä ja ärtynyt tyyppi, joka pyysi kertomaan millaisista asuista tykkäisin seksileikeissä, miellyttääkö kumi tai pvc, voisinko käyttää suukapulaa jne. Ne ei olleet yhtään kahvilaan ensitreffeille sopivia juttuja. Kun annoin pakit niin mies alkoi haukkua minua mielenterveysongelmaiseksi ja kysyi mitä kaikkia lääkkeitä käytän. Minä typerä vielä vaivauduin vastaamaan että en käytä mitään, niin hän huusi että "Syytä olisi! Syytä olisi tutkituttaa pää!" Oli mun ekat ja vikat nettitreffit. Nostan hattua kaikille teille, jotka jaksatte huonoista kokemuksista huolimatta vielä yrittää!

Vierailija
29/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa 20 vuotta asunut nainen nauraa täällä katketakseen. Tuotahan se miesten valikoima Suomessa juuri on :D aspergereita ja aggressiivisia nörttejä ja kaikki sovinisteja, jotka ei näe itsessään mitään vikaa ikinä. Oma ruotsalainen mieheni aina lomilla Suomessa käydessämme kauhistelee, että kuinka suomalaismiehet ovat kuin jotain luolamiehiä :'D

Vierailija
30/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:44"]

Ruotsissa 20 vuotta asunut nainen nauraa täällä katketakseen. Tuotahan se miesten valikoima Suomessa juuri on :D aspergereita ja aggressiivisia nörttejä ja kaikki sovinisteja, jotka ei näe itsessään mitään vikaa ikinä. Oma ruotsalainen mieheni aina lomilla Suomessa käydessämme kauhistelee, että kuinka suomalaismiehet ovat kuin jotain luolamiehiä :'D

[/quote]

Siltähän tuo vähän näyttää. Pakkoruotsikeskusteluun tästä hyvä pointti! Tarviit ruottii kun haet sen miehes sieltä ruotsista!

Vierailija
31/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jaa. Muutama tänne kirjoittamistani on kyllä olleet esim. etelä-eurooppalaisia miehiä mahtuu joukkoon myös esim. se mies joka vertasi minua johonkin lapsuudenystävään ja valehteli seurustelevansa.

Vierailija
32/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en jaksanut alkaa lukemaan kommentteja joten en tiedä onko joku muu jo tästä maininnut :)

Mutta asiaan: Asiallinen ja mukava mies kirjoittelee kohteliaasti ja vaikuttaa todella mukavalta, sitten et ehdikkään heti vastata hänen viestiinsä niin tuleekin jo "V*ttu mikä ämmä, tiesin ettei sua kiinnosta, mitä täällä pelleilet jos et ees viesteihin vastaa" jne.

Vierailija
33/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen nainen joka kertoi suoraan, että oli naimisissa masentuneen ihmisen kanssa, ja että se oli molemmille lumeavioliitto. Sillä oli ihan rikkinäinen hollannin rekkareissa oleva auto. Oli hoikka, mutta söi pöydän tyhjäksi.

Vierailija
34/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistinen uzbekkityttö, joka puhui koko ajan. Lupasi seksiä niin, että uzbekkinainen tekee miehelleen pilafia torstaisin ja seksiä on sen jälkeen. Sitten kysyi, että haluaisinko joskus pilafia. Liian monimutkainen tapaus, mutta uskomattoman kaunis.

Vierailija
35/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:51"]

Anteeksi, en jaksanut alkaa lukemaan kommentteja joten en tiedä onko joku muu jo tästä maininnut :)

Mutta asiaan: Asiallinen ja mukava mies kirjoittelee kohteliaasti ja vaikuttaa todella mukavalta, sitten et ehdikkään heti vastata hänen viestiinsä niin tuleekin jo "V*ttu mikä ämmä, tiesin ettei sua kiinnosta, mitä täällä pelleilet jos et ees viesteihin vastaa" jne.

[/quote]

Tässä on eräs mun saamista "mukavan miehen" viesteistä: "Vittu mikä kusettaja ämmä!!!Taidat olla pelkän kyrvän perässä täällä!!!" Laitoin ihan asialliset perustelut siitä, miksi en ole kiinnostunut. Olimme vaihtaneet kolme viestiä, hän halusi tavata heti, itse en ollut kiinnostunut. On siis kusettamista viestitellä ilman että tapaa...

Vierailija
36/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:50"]

[/quote]

Jaa. Muutama tänne kirjoittamistani on kyllä olleet esim. etelä-eurooppalaisia miehiä mahtuu joukkoon myös esim. se mies joka vertasi minua johonkin lapsuudenystävään ja valehteli seurustelevansa.

[/quote]

Mä tarkoitin kyllä lähinnä viestejä 12, 21, 23, 26 ja 28 :) Muistan kyllä nuoruudestani hyvin, että Suomessa on paljon miehiä, joilla ei ole kovin pitkä pinna ja joiden käytöstavat on aika kaukana muiden skandinaavien käytöstavoista :)

t. se ruotsinsuomalainen

Vierailija
37/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen netissä ja vaihdettiin numeroita. Mies soitti minulle ja en saanut puhelua millään loppumaan. Sanoin usean kerran, että minun täytyy mennä nukkumaan, mutta mies jatkoi ja jatkoi. Ensimmäinen puhelu kesti yli 5 tunti ja siitä ajasta nukuin suurimmaksi osaksi. Välillä heräsin ja kun kuuntelin, mies jatkoi yksinpuhumistaan luurin toisessa päässä. Tapasimme myöhemmin livenä ja hän oli yhtä puhelias myös kasvotusten. Lopuksi puheliaisuus alkoi puuduttamaan, sillä huomasin, ettei hän osannut yhtään kuunnella. Kerran eräällä autoreissulla ehdin aloittamaan keskustelun ensiksi, puhuin jostain omasta asiastani ja mies alkoi puhumaan päälle ihan toisesta aiheesta. Jatkoin sinnikkäästi puhumistani ja katsoin kellosta aikaa, kuinka kauan hän puhuu päälleni. Lopulta totesin hänelle, että hän on puhunut yli 5 minuuttia minun puheeni päälle ja on todella epäkohteliasta puhua toisen päälle, varsinkin kun ehdin aloittamaan keskustelun ensiksi. 

Vierailija
38/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kymmenisen vuotta sitten tutustuin netissä oikein mukavaan ja komeaankin nuoreen mieheen ja meillä synkkasi heti. Kirjoiteltiin toisillemme tuntikausia ja puhuttiin puhelimessa, kunnes sitten sovittiin treffit. Treffit meni hyvin, puhuttiin taas paljon ja kemia oli melkein näkyvää kun niin kipinöi.

En edes huolestunut kun mies kertoi sairastavansa masennusta kohtauksittain. Sairastan itsekin.

Mutta sitten mies vaan hävisi. Katosi ihan noin vaan. Katosi internetistä, puhelin meni pois käytöstä, en enää koskaan löytänyt häntä. Ihan kuin olisin deittaillut kummitusta tai aikamatkaajaa.

Tähänkään päivään mennessä en ole häntä löytänyt ja välillä mietin, veikö masennus hänet vai teinkö jotain väärin joka sitten sai hänet katoamaan... Mutta tämä oli tosiaan mystinen tapaus.

Vierailija
39/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelun ja puhelujen perusteella mies vaikutti kivalta, kypsältä ja aikuiselta, myös tasapainoiselta, ihmiseltä. Tiedetään, too good to be true... Tärskyille saapui hauskannäköinen mies, jolla tuntui oevan alkoholiongelma. Rohkaisuryyppyjä oli otettu, kesken treffien piti mennä Alkoon hakemaan lisää häppää. Matkalla pitkäripaiseen mies sai aikaan riidan ohikulkevien ihmisten kanssa, ja sain toimia ihmispuskurina ettei olis lätty lätissyt. Jatkettiin kosteaa iltaa. Kyllästyin viinan kittaamiseen ja lähdin kotiin. Mies mökötti ratikassa syvästi loukkaantuneena. Luulin sitä viimeiseksi näköhavainnoksi ko. deitistä.

Itsellenikin tuntemattomasta syystä (epäilen ekatreffien keskustelua siitä, kuinka jännittämisen yms. takia aina ei pysty antamaan itsestään sitä parasta mahdollista kuvaa ensitreffeillä, jolloin toinen kerta toden sanoo), suostuin tapaamaan miehen uudelleen.

Nyt mies oli varautunut tapaamiseen kahden punaviinipullon voimin (joi molemmat itse). Äijä oli päissään, ja jutut senmukaiset. Kaikki nuoruuden kohellukset ja sekoilut selvisivät perin pohjin, samoin aikuisiän seksikokemukset ja suureelliset tulevaisuudensuunnitelmansa erinäisillä artistiestradeilla. Välillä mies katosi näköpiiristä omille teilleen ja suuntailin jo kaiken kokeneena kotiin päin. Puheluja soiteltiin tyyliin missä astuimme kerran, ootko vielä samassa kaupungissa. Kuinka ollakaan, viimeisimmän puhelunsa jälkeen näin "deittini" nurmikolla selällään kuin koppakuoriainen. - Tuu kattomaan! (koiranpaskaa, oletan)

Dagen efter yritin (tiedetään, osa 2) kysyä kaverilta, onko hänellä alkoholiongelma. - Kännissä sekoillaan, kuului vastaus.  Ja ikää on viiskyt vee.

Vierailija
40/51 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoimpia ovat kuvattomat profiilit jossa ei ole mitään infoa, ei yhtään mitään. Näiltä viestit tyyliä "kiinnostuin... ota yhteyttä jos kiinnostaa;)" - Niinkuin minkä pitäisi kiinnostaa? :D Peruskohteliaana ja aika pitkälti kaikkea erikoisuutta suvaitsevana (ja silloin nettitreffien aloittelijana) vastasin heillekin lyhyesti kiitos kiinnostuksesta mutta voisko pikkaisen kuulla lisää..? VIRHE, ne on näitä just pimeitä tapauksia, kunnon stalkkereita, jotka haukkuu kun et heidän parin sanan meileihin halua vastata. No, kiksinsä kullakin :)