Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaanko Siwassa yhtä tarkkoja henkkareiden voimassaolon kanssa kuin Postissa?

Vierailija
25.08.2014 |

Kun Postista ei saa nykyään pakettia vanhoilla henkkareilla, niin saako Siwasta?(siis sellaisesta jossa on posti)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin hain tänään paketin postista puoli vuotta vanhoilla henkkareilla

Vierailija
2/5 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

t. Siwan myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon minäkin saanut vanhoilla. Jos en ole saanut, niin olen kirjoittanut valtakirjan jollekkin, jolla on voimassa henkkarit. Omani meni yllättäen vanhaksi, en tajunnut että passi on nykyään voimassa vain 5 v. Pian saan uudet, huh.

Vierailija
4/5 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla henkkareilla saattaa mennä läpi, jos on siitä itse hipihiljaa. Tiskin takana eivät välttämättä huomaa, että vanhentunut asiakirja. Mutta jokin henkilötodistus täytyy näyttää, muutenhan paketit voisivat päätyä kenelle tahansa. Uudet saa poliisilta nopeasti noin viikossa, ja valmiit asiakirjat noudetaan ärrältä.

Vierailija
5/5 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, et riippuu kuinka kauan vanhentumisesta on. Kysehän on siitä, kykenetkö todistamaan kuitenkin henkilöllisyytesi uskottavasti. Paketin haku ei ole sellainen vakava paikka kuin pankkiasiointi, ettei sit keksittäisi jotain, jos sulla on vaikka viikko sitten vanhentunut ainoa henkkari. Olen ollut niin pitkään myyjänä, että voisin siis katsoa asiaa ihan tapauskohtaisesti. Kuitenkin kannattaa huomioida, että Siwassa voi kassalla olla melko kokematon kassahenkilö, joka arvelisi toimivansa väärin, jos luovuttaa vanhoilla henkkareilla sulle.

Ne Siwan paketit muuten on Matkahuollon paketteja, ihan selvyyden vuoksi. Moni pahoittaa mielensä, kun ei kykene ymmärtämään, että paketti on Matkahuollon toimittama ja siksi nouto ja palautus on Siwaan/Valintataloon eikä Postiin.

t: palveleva Siwa-täti