Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomenruotsalaiset ovat niin kauniita ja menestyneitä?

Vierailija
25.08.2014 |

Miksi suomenruotsalaisilla on parempi tyylitaju, kauniimmat kasvonpiirteet jne kuin suomalaisilla?

Heillä on useimmiten enemmän rahaa, asuvat paremmilla alueilla, heillä on kauniimpi kansainvälinen kieli jne. Miten tähän on tultu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan erota ketään suomenruotsalaisia ja suomalaisia tuolla Helsingin kadulla, ennenkuin avaavat suunsa ja alkavat puhua muumimurre-suomenruotsia.

Sen sijaan ruotsinruotsalaisen erottaa kyllä, niillä on jotenkin valoisat kasvot ja he huokuvat tervettä itsetuntoa :)

Vierailija
22/24 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on olemassa paljon erilaisia suomenruotsalaisia. Tunnen Helsingissäkin useita, joilla ei ole kait minkäänlaista koulutusta, ihan normiperheistä tulevat. Sitä vain kiinnittää helpommin huomion niihin hyvätuloisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa sakkia tuntuvat olevan. Tuttavapiirissä on muutama perhe ja ihan tavallisia ovat kunhan ensin tutustuu. Sitä vaan saattaa tulla itse ennakkoluuloisuutta jos se suomen kieli ei olekaan täydellistä. Tuntuvat viihtyvän enemmän toistensa kanssa eli toisten suomenruotsalaisten kanssa. Ei mua se tosin liikuta mihinkään suuntaan.

Vierailija
24/24 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:21"]Siksi ovat kauniita koska eivät ole leuattomia, lyhytkaulaisia, kananpersetukkaisia, hyljevyötäröisiä persjalkaisia pallinaamoja.
[/quote]
Ei hitsi! Tää osui niin täydellisesti entiseen suom.ruotsalaiseen kaveriini! Vain akne puuttui. 8D Sama tyyppi katkaisi välit minuun koska olin "neiti täydellinen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan