Munakas yhdelle - montako munaa?
Montako kananmunaa laitatte yhden henkilön munakkaaseen? 2 tuntuu vähältä, kolme paljolta :) Ja kyse on kokonaisista munista, ei mitään valkuaisilla kikkailua!
Kommentit (25)
Taidat todella olla "kädetön". Emme tajua:
2 liian vähän - 3 liikaa. Voi jumalauta, etkö osaa kokeilla itse ja päätyä sopivaan määrään. Onneksi et ole minun puolisoni.
Mahtaa sinun arki olla todella vaikeaa. Oivoi.
1 muna riittää, jos mies osaa käyttää sitä oikein
Mä laitan 5 ja vielä nakkeja täytteeksi. Tämä on siis ateria. Yleensä teen silloin kun kaikilla on jo huutava nälkä eikä ehdi tekemään muuta.
2 munaa ja tilkka maitoa + kinkkua/makkaraa ja kasviksia ja ihan kyllä maha täyttyy ääriään myöten tuolla annoksella.
2 jos täytettä, jos pelkkää munaa, sitten 3 keskikokoista.
Laitan aina 4 munaa. Se on gastronomi-oppien mukainen määrä, yhden henkilön ravintola-annos.
riippuu nälästä ja muista aineksista. yhden munan munakasta en alkaisi edes paistamaan.
Yleensä 2, jos on isompi nälkä niin 3.
Laitan kaksi ja jatkan tilkalla kermaa tai maitoa. Yleensä mukana on vielä jotain täytettä, esim. sipulia ja suppilovahveroita tai pinaattia ja fetaa.
2 Ei kannata enenpää laittaa. Kaksi munaa pitää paremmin nälkää kuin kolme.
riippuu munan koosta siitä millon oot saanu viimeks.
yleensä 1 riittää mutta 3 - 6 menee ahmatille.
pienissä munissa on suhteellisesti enempi terveellisiä aineita
jotain xxl -munat on joutavia ja riistävät munuaisilta oikeuden
olla normaali osa ihmisessä.
3, ellen syö samalla jotain muuta täyttävää.
2 munaa ja mukaan laitan yleensä esim. 1-2 viipaloitua tomaattia, ehkä vähän sipuliakin.
Laitoin kolme ja lisäksi kirsikkatomaattia, kinkkua, sipulia ja purkin pohjalta vähän fetaa. Edellisesta ateriasta on 5h enkä aio tänään syödä enää kuin iltapalan (rahkaa, marjoja ja banaanin). Pienempään nälkään riittäisi varmaankin 2 munaa. Ap.
Mä syön välillä 4 munaa kerralla.
162/55
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 16:36"]
2 Ei kannata enenpää laittaa. Kaksi munaa pitää paremmin nälkää kuin kolme.
[/quote]