Onko lenovo Thinkpad hyvä kannettava?
Kommentit (38)
Edellinen duunikone oli lenovo ja olin tyytyväinen.
Lenovo kestää. Kokemusta on ja voin suositella.
Nyt huipputarjous aito Thinkpad verkkokaupassa 400€ Malli
A285.
Tykkään kyllä, että esim Fjällrävenin reput ovat parempia kannettavia kuin läppäri.
Lenovo Thinkpad + Fedora Linux = huippukombinaatio
Inisinöörikoneita, kalliimmassa päässä laadukkaita sellaisia verrattuna esim aceriin. Tattiohjaus on ergomisesti suurinpiirtein karseinta mitä Lenovo/IBM on onnistunut maailmalle esittelemään.
Kysymys on vähän kuin että onko
 hyvä auto.
Ei, vanha ja kankea. Nimi maksaa, vaikka nykyään kiinalaisten.
Samanlaatuisia kuin muutkin bisnesläppärit. Suosittelen jotain muuta, niin ei mene niin paljon rahaa Kiinan brutaalille kommunistipuolueelle.
https://m2.findit.fi/fi/1890309.htm
Minulla olisi käytetty Lenovo Thinkapad myynissä 99€ se on kyllä vanha mutta ikinä ei ole ollut mitän ongelmia sen kanssa.
Paljon löytyy netin verkkokaupoista ja kirppiksiltä tai joistain firmojen poistomyynneistä 2-4 vuotta vanhoja bisnes-luokan Lenovoita jotka uutena on maksanu helposti 2000€ paikkeilla, mutta käytettynä saa paljon edullisemmin.
Toi toinen Asus mitä minulla on on ihan sounta ei minä edes tiedä vitsinkö minä tuon myydä kun se on minun parempi läppäri mutta ehkä jos joku teke niin nopean dilin että minä en ehdi ajatella rauhassa ja järkevästi.
Apple on ainoa, joka osaa tehdä sellaisen touchpadin, jota käyttäessä ei tule ulkoista hiirtä ikävä. Tosin ei se kuulemma windowsin puolella toimi yhtä hyvin, joten osa optimoinneista on istutettu käyttöjärjestelmään.
Myydän Lenovo Thinkpad yritys kannetava missä on Windows 11 Pro 64 bit käyttö järjestelmä eli paras mitä nykyän saa ja 180 gt kovalevy ja 8 gt keskus muisti vanha armejan kestävyys vaatimuukset täytävä Lenovo Thinkpad eli ne uudemmat Lenovo Thinkpad on huonommat kun ne vanhat kun ne ei täytä armejan kestävys vaatimukset ja uusi tarvike akku maksa tähän noin 20€ eli olen harkinnut osta uusi tarvike akku mutta en nyt tee sittä kun laittan tämän myyntin eikä akku ole ihan loppu nouto pietarsaari keskusta jolloin laitettan sinulle kone uudellen käyttön eli sinä saat sihen laitta omat sähköpostit ja näyttön pin koodi kun Windows 11 Pro 64 bit vaati outlook tiliä ennen kun se otettan käyttön niin tehdän se minun luona mutta ennen kun se tehdän niin näytät minulle että sinulla on 99€ raha muukana.
Minulla on tuetokonekierrätyksestä parilla sadalla ostettu uudehko yrityskäytössä ollut lenovo thinkpad. Ainakin puoli vuotta toiminut moitteetta.