Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***PAINONPUDOTTAJAT 2006 vk 35***

28.08.2006 |

Hiljaistapa on edelleen meidän pinossa, missä olette..? Kerrankin itselläni loistava viikko takana, paino tippui 2,1kg!!! Pinoutukaas nyt tytöt, vai ovatko kaikki luovuttaneet?!

78/72,5/70 OOOXXXXX

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pidin taukoa painontarkkailusta ja pääsinkin jo keväällä tavoitepainooni 65 kg. Nyt kuitenkin ajattelin pinnistää vielä muutaman kilon lisää.

73,9/62,6/59

XXXXX XXXXX XOOOO

Vierailija
2/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minäkin jatkoin taas pisteiden laskentaa,mutta en ole liittynyt mihinkään muuhun ryhmään.Netin kanssa vain on ollut ongelmia niin ei ole päässyt ilmoittautumaan.

Tasaisesti paino laskee,välillä vain muutaman sata grammaa ja välillä vähän enemmän.Nyt painoa 71,7kg ja eka tavoite 70 häämöttää.Sen kun rikki saisi niin sitten yritän sitä 65kg.

Jospa porukka taas piristyy näin syksyn tullen.;)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tippui viime viikosta noin 1,5 kg. Tarkkaan en tiedä, kun vanha vaaka meni rikki ja uutta vaakaa oon nyt käyttänyt ekaa kertaa. Muu perhe väittää uuden näyttävän noin 1,5-2 kg enemmän kuin vanha, mutta mä sain sillä saman tuloksen kuin vanhalla viime viikolla, joten toiveissa on että tiputusta olis just toi vaakojen ero eli 1,5 kg. Salilla oon edelleen käynyt ja sauvakävelees. Jotain uuttakin haluaisin kokeilla, mutta säännöllisiin jumppiin meno kolmen lapsen harrastusten lomassa tuntuu aika mahottomalta.

Tästä kuitenkin jatketaan....

Minna -66 103/90,5/80

Vierailija
4/4 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIENOA LEIDIT, onnea kaikille teille.

Minulla lepsu kesä takana ja vaatteet taas kiristää... Nyt aloitan 1.9 taas pisteillä ja maamantai taas punnituspäiväksi ja onhan se vielä meidän pino päivä?

Tilanne tällä hetkellä +5kg :o(

88/79/70

Toivottavasti jaksan jatkaa pudottamista niin, että paino menee alle ton 70...

Tavataan taas maanantaina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä