Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui syömään kotiinsa.Pettymys :(

Vierailija
24.08.2014 |

Uudehko miesystäväni kutsui minut italialaiselle illalliselle kotiinsa.Emme ole aikaisemmin käyneet juuri missään joten ajattelin hänen yllättävän minut.Hänen asunnolle saavuttuani kuulin romanttista italialaista musiikkia ja ruuan tuoksun.Lasilliset viiniä juotuamme hän toivruuan pöytään joka oli saarioisen spagetti ja jauhelihakastike valmisruokaa...Sanomattakin lienee selvää että tässä vaiheessa lähdin ovet paukkuen ulos asunnusta.Olen ollut tänään todella kiukkuinen enkä ole vastannut miehen soittoihin.Tämä kaikki tapahtui siis eilen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaisi tuolle enää ollenkaan!

Vierailija
2/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miks lähdit ovet paukkuen? Mä olisin vaan nauranut ja sanonut että sun pitää opetella kokkaamaan ens kertaa varten, tilattaisko vaikka pizzat tällä kertaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö miehilla ole mitään käsitystä mistään....

Vierailija
4/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:03"]En ymmärrä miks lähdit ovet paukkuen? Mä olisin vaan nauranut ja sanonut että sun pitää opetella kokkaamaan ens kertaa varten, tilattaisko vaikka pizzat tällä kertaa :D

[/quote]Hei haloo?Pitäö ensin oikein musiikilla ja viinillä nostaa odotukset korkealle ja sitten karvas pettymys...

AP

Vierailija
5/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpa epäkohtelias!

Kuitenkin mies oli huomioinut musiikin, viinin... erittäin kehityskelpoinen siis!

Vierailija
6/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkä lähtenyt. Tuohon saakka sun provosoi upposi muhun mutta tuo muka ovet paukkuen lähteminen ei ollut enää uskottavaa.

Vierailija
7/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Sukulaiseni on varakas lakimies, joka kutsui nykyvaimonsa syömään. Tarjosi lihakeittoa eikä sen jälkeen oo ruokaa laittanu. Mut tienaa 250 e tunnisda. Tai siis laskuttaa ron Olleet naimisissa jo20v.

Vierailija
8/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:06"]No etkä lähtenyt. Tuohon saakka sun provosoi upposi muhun mutta tuo muka ovet paukkuen lähteminen ei ollut enää uskottavaa.

[/quote]Minä en anna miesten hyppiä silmilleni.Jos minua loukataan näin niin totta helvetissä lähden ovet paukkuen!

AP

Vierailija
9/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruoan takia lähit, niin mies oli onnekas ku ei tuollaista riivinrautaa saanut! Jos toinen hyvässä uskossa sulle jotain laittaa, niin sitä EI arvostella! Olet TYPERYS!!!

Ehditkö jo pyytää miehen tilitietoja, saatananloinen!!!

Vierailija
10/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Tai todella kusipäinen "prinsessa".

Jos et provo, niin et edes miestä ansaitse, ennenkuin opettelet edes perusihmismäistä käytöstä.

Vierailija
11/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä provoja nyt tuntuu tulevan kuin sieniä sateella. Provokeksijä päätti tykittää kunnolla. Katsois välillä vaikka bb:tä.

Vierailija
12/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:03"]En ymmärrä miks lähdit ovet paukkuen? Mä olisin vaan nauranut ja sanonut että sun pitää opetella kokkaamaan ens kertaa varten, tilattaisko vaikka pizzat tällä kertaa :D

[/quote]Hei haloo?Pitäö ensin oikein musiikilla ja viinillä nostaa odotukset korkealle ja sitten karvas pettymys...

AP

[/quote]

Vaikutat aika kireeltä tyypiltä...

Vierailija
13/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei keksitään jatkossa jotain muuta.

T. Porvoo

Vierailija
14/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:06"]No etkä lähtenyt. Tuohon saakka sun provosoi upposi muhun mutta tuo muka ovet paukkuen lähteminen ei ollut enää uskottavaa.

[/quote]Minä en anna miesten hyppiä silmilleni.Jos minua loukataan näin niin totta helvetissä lähden ovet paukkuen!

AP

[/quote]

Et oo uskottava vieläkään :)

Vierailija
15/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Minusta tuo olisi ollut suloista:) Mut ihan selvä provo. Tuollainen nainen ei löydä miestä helpolla!

Vierailija
16/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vätys nössö-jantteri, älä uhraa enää ajatustakaan sille törpölle.  ==> Kohti uusia seikkailuja ja parempia illallisia. JEEEE!!!

Vierailija
17/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies oli alkuun yrittänyt kokkailla, mutta ei ollut onnistunut ja tehnyt pikaisen päätöksen heittää ruoka roskiin ja tyytyä valmisruokaan? :) Tai tarkoitus oli kokata, mutta ei ollut ehtinyt? Itse olisin nauranut ja syönyt tyytyväisenä. Pääasia että olisi mukavaa seuraa...

Vierailija
18/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä silmille hyppimistä on siinä, että toinen kutsuu sinut kotiinsa syömään ja tarjoaa viinit ja ruokaa? Jollei spagetti kelpaa niin sitten olet syömättä. Kasva vaikka aikuiseksi :)

Vierailija
19/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:17"]Öö mitä silmille hyppimistä on siinä, että toinen kutsuu sinut kotiinsa syömään ja tarjoaa viinit ja ruokaa? Jollei spagetti kelpaa niin sitten olet syömättä. Kasva vaikka aikuiseksi :)

[/quote]Olen kyllä aikuinen.

AP

Vierailija
20/25 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi