Mies kutsui syömään kotiinsa.Pettymys :(
Uudehko miesystäväni kutsui minut italialaiselle illalliselle kotiinsa.Emme ole aikaisemmin käyneet juuri missään joten ajattelin hänen yllättävän minut.Hänen asunnolle saavuttuani kuulin romanttista italialaista musiikkia ja ruuan tuoksun.Lasilliset viiniä juotuamme hän toivruuan pöytään joka oli saarioisen spagetti ja jauhelihakastike valmisruokaa...Sanomattakin lienee selvää että tässä vaiheessa lähdin ovet paukkuen ulos asunnusta.Olen ollut tänään todella kiukkuinen enkä ole vastannut miehen soittoihin.Tämä kaikki tapahtui siis eilen.
Kommentit (25)
En ymmärrä miks lähdit ovet paukkuen? Mä olisin vaan nauranut ja sanonut että sun pitää opetella kokkaamaan ens kertaa varten, tilattaisko vaikka pizzat tällä kertaa :D
eikö miehilla ole mitään käsitystä mistään....
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:03"]En ymmärrä miks lähdit ovet paukkuen? Mä olisin vaan nauranut ja sanonut että sun pitää opetella kokkaamaan ens kertaa varten, tilattaisko vaikka pizzat tällä kertaa :D
[/quote]Hei haloo?Pitäö ensin oikein musiikilla ja viinillä nostaa odotukset korkealle ja sitten karvas pettymys...
AP
Olitpa epäkohtelias!
Kuitenkin mies oli huomioinut musiikin, viinin... erittäin kehityskelpoinen siis!
No etkä lähtenyt. Tuohon saakka sun provosoi upposi muhun mutta tuo muka ovet paukkuen lähteminen ei ollut enää uskottavaa.
Hyvänen aika. Sukulaiseni on varakas lakimies, joka kutsui nykyvaimonsa syömään. Tarjosi lihakeittoa eikä sen jälkeen oo ruokaa laittanu. Mut tienaa 250 e tunnisda. Tai siis laskuttaa ron Olleet naimisissa jo20v.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:06"]No etkä lähtenyt. Tuohon saakka sun provosoi upposi muhun mutta tuo muka ovet paukkuen lähteminen ei ollut enää uskottavaa.
[/quote]Minä en anna miesten hyppiä silmilleni.Jos minua loukataan näin niin totta helvetissä lähden ovet paukkuen!
AP
Jos ruoan takia lähit, niin mies oli onnekas ku ei tuollaista riivinrautaa saanut! Jos toinen hyvässä uskossa sulle jotain laittaa, niin sitä EI arvostella! Olet TYPERYS!!!
Ehditkö jo pyytää miehen tilitietoja, saatananloinen!!!
Provo.
Tai todella kusipäinen "prinsessa".
Jos et provo, niin et edes miestä ansaitse, ennenkuin opettelet edes perusihmismäistä käytöstä.
Näitä provoja nyt tuntuu tulevan kuin sieniä sateella. Provokeksijä päätti tykittää kunnolla. Katsois välillä vaikka bb:tä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:03"]En ymmärrä miks lähdit ovet paukkuen? Mä olisin vaan nauranut ja sanonut että sun pitää opetella kokkaamaan ens kertaa varten, tilattaisko vaikka pizzat tällä kertaa :D
[/quote]Hei haloo?Pitäö ensin oikein musiikilla ja viinillä nostaa odotukset korkealle ja sitten karvas pettymys...
AP
[/quote]
Vaikutat aika kireeltä tyypiltä...
No okei keksitään jatkossa jotain muuta.
T. Porvoo
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:06"]No etkä lähtenyt. Tuohon saakka sun provosoi upposi muhun mutta tuo muka ovet paukkuen lähteminen ei ollut enää uskottavaa.
[/quote]Minä en anna miesten hyppiä silmilleni.Jos minua loukataan näin niin totta helvetissä lähden ovet paukkuen!
AP
[/quote]
Et oo uskottava vieläkään :)
Provo. Minusta tuo olisi ollut suloista:) Mut ihan selvä provo. Tuollainen nainen ei löydä miestä helpolla!
Mies on vätys nössö-jantteri, älä uhraa enää ajatustakaan sille törpölle. ==> Kohti uusia seikkailuja ja parempia illallisia. JEEEE!!!
Ehkä mies oli alkuun yrittänyt kokkailla, mutta ei ollut onnistunut ja tehnyt pikaisen päätöksen heittää ruoka roskiin ja tyytyä valmisruokaan? :) Tai tarkoitus oli kokata, mutta ei ollut ehtinyt? Itse olisin nauranut ja syönyt tyytyväisenä. Pääasia että olisi mukavaa seuraa...
Öö mitä silmille hyppimistä on siinä, että toinen kutsuu sinut kotiinsa syömään ja tarjoaa viinit ja ruokaa? Jollei spagetti kelpaa niin sitten olet syömättä. Kasva vaikka aikuiseksi :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:17"]Öö mitä silmille hyppimistä on siinä, että toinen kutsuu sinut kotiinsa syömään ja tarjoaa viinit ja ruokaa? Jollei spagetti kelpaa niin sitten olet syömättä. Kasva vaikka aikuiseksi :)
[/quote]Olen kyllä aikuinen.
AP
Minä en vastaisi tuolle enää ollenkaan!