Mies kutsui syömään kotiinsa.Pettymys :(
Uudehko miesystäväni kutsui minut italialaiselle illalliselle kotiinsa.Emme ole aikaisemmin käyneet juuri missään joten ajattelin hänen yllättävän minut.Hänen asunnolle saavuttuani kuulin romanttista italialaista musiikkia ja ruuan tuoksun.Lasilliset viiniä juotuamme hän toivruuan pöytään joka oli saarioisen spagetti ja jauhelihakastike valmisruokaa...Sanomattakin lienee selvää että tässä vaiheessa lähdin ovet paukkuen ulos asunnusta.Olen ollut tänään todella kiukkuinen enkä ole vastannut miehen soittoihin.Tämä kaikki tapahtui siis eilen.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:17"]Öö mitä silmille hyppimistä on siinä, että toinen kutsuu sinut kotiinsa syömään ja tarjoaa viinit ja ruokaa? Jollei spagetti kelpaa niin sitten olet syömättä. Kasva vaikka aikuiseksi :)
[/quote]Olen kyllä aikuinen.
AP
[/quote]
Epäilen vahvasti.
Oi olipa romanttinen sielu, vaikka ehkä vähän tumpelo ruuanlaittaja. Hyvä kun lähdit, koska tuolle on varmasti ottajia. Minä mukaan lukien.
Antakaa olla rakkaat av-mammat jo :D
T.Porvoo
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:59"]
Minä en vastaisi tuolle enää ollenkaan!
[/quote]
Heh, aikuinen hyvin kasvatettu ihminen ei käyttäydy kuten ap eli ekaa kertaa tekis mieli huutaa et provo. En suostu uskomaan et joku on tehnyt noin. Ovet paikkuen? =D =D =D
Et tuu ikinä löytämään miestä tolla asenteella, sori vaan. Miehet tykkää hauskoista ja rennoista, elämäniloisista naisista. Tsemppiä miehen etsimiseen ap.