Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäis ajatella miehestä joka sanoo itseään kusipääksi

Vierailija
24.08.2014 |

Tuntuu että on tapaillut muitakin naisia vaikka mekin ollaan nähty..Kysyi siis miksi haluan nähdä sitä vaikka on sellanen kusipää.. sanoin että mitenniin onkusipää niin kuulemma oon sanonut niin ja tietää sen itsekin..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua nähdä enää mutta ei kehtaa sitä suoraan sanoa. Yrittää saada sut lopettamaan tapailun.

Vierailija
2/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, et on saanut joskus jostain toiminnastaan siipeensä ja pelkää saman uusiutuvan, vaikka haluaisi muuttua, mutta ei oikein itsekseen osaa. Toivoo, että kestäisit hänen vikojaan. Toisaalta toi, että sanoi ap:n joskus sanoneen niin viittaa myös siihen, että ei itse ihan hyväksy tätä luonnehdintaa, mitta haluaisi siis silti, että ap kestäisi häntä myös vaikka ei pidäkään kaikista puolista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:18"]Ei halua nähdä enää mutta ei kehtaa sitä suoraan sanoa. Yrittää saada sut lopettamaan tapailun.

[/quote]. No se on kyllä sellanen ihminen joka sanoo ihan suoraan jos ei kiinnosta..

Vierailija
4/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottaa, että sinä sanot, että ok, niin se saa siitä luvan kusipäiselle käytökselle tulevaisuudessa. Käy pettämässä, jää kiinni, sanoo: "Mähän sanoin olevani kusipää ja se oli sulle ok.".

Vierailija
5/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo kohdella sua kuin paskaa ja rakentaa renttuimagoa. Voi oikeuttaa käytöksensä, kun on puhunut sinulle "suoraan". Ja ei se susta välitä.

Vierailija
6/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:28"]Se odottaa, että sinä sanot, että ok, niin se saa siitä luvan kusipäiselle käytökselle tulevaisuudessa. Käy pettämässä, jää kiinni, sanoo: "Mähän sanoin olevani kusipää ja se oli sulle ok.".

[/quote]

Mulla oli tämmöinen ihana joskus

Vierailija
7/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:28"]Se odottaa, että sinä sanot, että ok, niin se saa siitä luvan kusipäiselle käytökselle tulevaisuudessa. Käy pettämässä, jää kiinni, sanoo: "Mähän sanoin olevani kusipää ja se oli sulle ok.".

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
8/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies on saanut käyttäytymisestään palautetta ja uskoo siihen. Minulle on esimerkiksi sanottu, että olen välillä itseriittoinen, itsekäs ja kyyninen, ja olen samaa mieltä. Asetan oman onnellisuuteni muiden edelle, en koskaan suostu kynnysmatoksi enkä ole kovin tunteellinen tyyppi. Tämä tekee minusta kusipään jonkun silmissä. Olen kuitenkin myös kohtelias ja ystävällinen, joten kusipäinen puoleni paljastuu muille vasta, kun minut on tuntenut pidempään.

Vierailija
9/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:30"]

[/quote]

Juuri näin.

[/quote]

Allekirjoitan tämän myös. Kun mies on sinulle kertonut näin itse, niin samalla suhdetta jatkamalla olet hyväksynyt hänen tulevankin törttöilynsä. Siinä ei sitten enää kannata loukkaantua, vaikka luulitkin olevasi hänen elämänsä rakkaus, joka saa miehen parantamaan huonot tapansa.

Vierailija
10/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kysynyt, että mitä se kusipäisyys juuri hänen kohdallaan käytännössä tarkoittaa ja kohdistuuko tämä ominaisuus mahdollisesti itseenikin.