Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ekaluokkalaisesta, jolla korvikset, hiusraitoja ja harjotusrintsikat?

Vierailija
24.08.2014 |

Tai pikemminkin hänen vanhemmistaan... Tyttö kävi lapseni luona leikkimässä ja olin hieman ihmeissäni. Korvikset ok, hiusraidatkin olis vielä ymmärtänyt, mut nää liivit.... Siis eikö lapsi vois saada ihan oikeasti olla LAPSI?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:44"]

No luultavasti se lapsi on ite ne halunnu. Motä kauheaa tuossa nyt sitten on? Kauheampaa mielestäni liian paljastavat vaatteet jne.

[/quote]

Vielä pahempaa jos lapsi saa kaiken mitä haluaa.

Vierailija
42/45 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset ok.

Pinkit raidat, ne lähtee muutamassa pesussa ellei yhdessä pesussa pois. Haloo :D

Harjoitusrintsikoista en osaa sanoa. Riippuu varmaan tytön koostakin.

Aluks mietin että ei herranjestas mutta jos tarvii ja on kiinnostunut niin miksei voisi käyttää harjotusrintsikoita (minkälaisia ne nyt sitten onkaan? :D) tai sellasia pikkutoppeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämmättä toppi, vaan ihan rintsikat kokoa AA 65 näitähän myydään pikkuneideille. Mun tytär 8v haluaa myös stringit koska mullakin on, pitää varmaan tilata aasiasta kun on vaikeaa löytää muuten. Toki tyttö saa käyttää mitä alusvaatteita haluaa, jestas. On sillä tamponikin repussa siltä varalta että menkat alkaa. Valmistautuu aikuisuuteen murunen.

Vierailija
44/45 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt naiset tyhmälle mammalle mitä niillä harjoitusrintsikoilla harjoitellaan ja kuka on keksinyt noin typerän nimen saati koko asian.

Vierailija
45/45 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,täällä on tosi vanha ja kalkkis tokaluokkalaisen mutsi 45v, ja juu, tytöllä on asuja, jossa pikkarit ja toppi, en minä niitä harkkarintsikoina miellä. Kesällä ne oli tytöllä yöasuna, nyt paidan alla pikkulämmikkeenä. Korvikset saa, jos tahtoo 10v jälkeen. Hiusten värjäys vasta 15 v,ja toivottavasti ei silloinkaan, hirveä kemikaalialtistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän