hiukset lähtee
Olen varaamassa huomenna lääkärii aikaa. Silti haluaisin kysyä muiden mielipiteitä tai kokemuksia jos niitä sattuu olemaan
Mulla lähtee aivan hirveästi hiuksia. En nyt tarkjaa osaa sanoa aikaa mut ehkä n. Kuukauden verran on lähtenyt. Kyse ei ole parista hiuksesta vaan ihan kunnon tupoista. :( kilpirauhastestit on tehty ja maksa munuaiset ja haimaki kaikki on ok.
nyt mietin mistä tää voi johtua? Ruokavalio ei oo muuttunut . Oon kohta syönyt 4-5kk paniikkihäiriöön päivittäin lääkettä. Voiko se aiheuttaa tämmöstä? Tai joku sairaus? Missää ei näy kaljuja läiskiä päässä ja uutta hiusta on kasvanu suht paljon mut ei kai nyt kuitenkaa tämmönen kuulu asiaa et tuppoja hiuksia lähtee? Varsinkin suihkun jälkee lähtee vaikka en edes harjaa hiuksia märkänä.
Ikää mulla om vähän yli 20v.. ku ei vaa ois mtn vakavaa
Kommentit (53)
Voiskohan tää olla sitä hiusten uusiutumista tai jotaki koska oon huomannu ennen ku hiukset alko tippumaa et oli kasvanu suht paljon uutta hiusta ohimoille ja eteen että takahiuksiiki. Äsken otin taas pienen tupon pois sillee et laitoin hiukset ns yhtee ja otin kaikki irtonaiset pois ni ne lähtee sieltä sun täältä.
Kaikesta huolimatta oon huomen yhteydes lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:33"]Syömiset vaikuttaa kyllä ihan kokonaisvaltaisesti. Jos olet sitä mieltä, että syömiset ei vaikuta sinuun mitenkään, niin mene apteekkiin hakemaan lääkettä. Älä valita täällä!
[/quote]
en valittanu mut tarkotin ettei johdu varmaa sylmisist ku syön hyvin. .
[/quote]
korjaan syömisist.
[/quote]
Ä jäi vielä puuttumaan.
[/quote]
eihä jääny ku mä nyt vaa kirjotan näin. Kiitos kumminki.
Jos kyse on vain ihan tavallisesta hiustenlähdöstä (kaikilla lähtee runsaammin jossain vaiheessa), niin siihen voi kokeilla Strong hair and nail -valmistetta. Se on edullinen biotiini, jossa biotiinin määrä on sama kuin niissä eläimille tarkoitetussa valmisteissa. Lisäksi kunnon kuuri d-vitamiinia. Minulla nämä yhdessä auttavat ajoittaiseen hiustenlähtöön.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:39"]Jos kyse on vain ihan tavallisesta hiustenlähdöstä (kaikilla lähtee runsaammin jossain vaiheessa), niin siihen voi kokeilla Strong hair and nail -valmistetta. Se on edullinen biotiini, jossa biotiinin määrä on sama kuin niissä eläimille tarkoitetussa valmisteissa. Lisäksi kunnon kuuri d-vitamiinia. Minulla nämä yhdessä auttavat ajoittaiseen hiustenlähtöön.
[/quote]
saaks tota sit mistä ostettu strong hair and nail. Paljo maksaa? Ja onko muita tuotteita ku toi mis on biotiinia? En halua eläimille kuuluvaa.
Entä jos on kuiva päänahka mikä aiihe auttais?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:39"]Jos kyse on vain ihan tavallisesta hiustenlähdöstä (kaikilla lähtee runsaammin jossain vaiheessa), niin siihen voi kokeilla Strong hair and nail -valmistetta. Se on edullinen biotiini, jossa biotiinin määrä on sama kuin niissä eläimille tarkoitetussa valmisteissa. Lisäksi kunnon kuuri d-vitamiinia. Minulla nämä yhdessä auttavat ajoittaiseen hiustenlähtöön.
[/quote]
saaks tota sit mistä ostettu strong hair and nail. Paljo maksaa? Ja onko muita tuotteita ku toi mis on biotiinia? En halua eläimille kuuluvaa.
[/quote]
Mikset halua eläimille kuuluvaa? Samaa se on mitä ihmisille tarkoitettu valmistekin on, paitsi vahvempaa ja halvempaa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:47"]
[/quote]
[/quote]
Mikset halua eläimille kuuluvaa? Samaa se on mitä ihmisille tarkoitettu valmistekin on, paitsi vahvempaa ja halvempaa.
[/quote]
mistä sitä saa ? En oo ikin kuullu et joku söis jotai elukoille tarkotettuu .. auttaakohan se mitään?jos viel koittasin sitä yhdessä d vitamiinin kaa? Minkä vahvunen d vitamiini pitäs olla
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/biofarm/biotin-plus-vahva-biotiini-elaimille-p-1284.html
Olisikohan ollut tuo jota söin, tai vastaava. Eläinkaupasta hain. Hiuksissa en huomannut mitään eroa, mutta ihosta tuli tosi hyvä, johtui varmaan valmisteen sisältämästä sinkistä, jonka sanotaan auttavan ihovaivoihin, akneen yms.
D-vitamiinia syön 20-100 mikrogrammaa päivässä, välillä unohdan ottaa kokonaan. Nyt kesällä en ole ottanut d-vitamiinia mutta kohta taas aloitan.
Juu mäki syön omega3+D-vitamiinia talvisin sekä multifamily vitamiinia. Taijan jotain kuurii kokeilla mut sitä ennen puhun lääkärin kaa mitä se on mieltä täst hiuksen lähdöstä. Ei mul kuitenkaa kaljuja läiskiä oo ainakaa vielä:D et siinä mieles ei ole viel mikään kamala paniikki. Se vaa et sais nää haituvat piettyy päässä. Varmaa täytyy apteekist ostaa hoitoaine ja shampoo lisäks
Minäkin epäilin että minulle tuli samasta lääkkeestä hiustenlähtöä. Itselleni on hiukset niin tärkeät että siitä vasta ahdistus tulisikin jos ne lähtisi joten lopetin lääkkeen. Voithan kokeilla muita lääkkeitä, kyllä sinä saat itse valita syötkö jotain lääkettä vai et.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:43"]Minäkin epäilin että minulle tuli samasta lääkkeestä hiustenlähtöä. Itselleni on hiukset niin tärkeät että siitä vasta ahdistus tulisikin jos ne lähtisi joten lopetin lääkkeen. Voithan kokeilla muita lääkkeitä, kyllä sinä saat itse valita syötkö jotain lääkettä vai et.
[/quote]
miten toi lääke lopetetaa???
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:43"]Minäkin epäilin että minulle tuli samasta lääkkeestä hiustenlähtöä. Itselleni on hiukset niin tärkeät että siitä vasta ahdistus tulisikin jos ne lähtisi joten lopetin lääkkeen. Voithan kokeilla muita lääkkeitä, kyllä sinä saat itse valita syötkö jotain lääkettä vai et.
[/quote]
miten toi lääke lopetetaa???
[/quote]
No sen asian selvität siltä hoitavalta lääkäriltäsi
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:33"]Syömiset vaikuttaa kyllä ihan kokonaisvaltaisesti. Jos olet sitä mieltä, että syömiset ei vaikuta sinuun mitenkään, niin mene apteekkiin hakemaan lääkettä. Älä valita täällä!
[/quote]
en valittanu mut tarkotin ettei johdu varmaa sylmisist ku syön hyvin. .
[/quote]
korjaan syömisist.
[/quote]
Ä jäi vielä puuttumaan.