Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saada mies tajuamaan...

Vierailija
05.08.2014 |

...että olen oikeesti ihan loppu sen touhuun? Olen sanonu hyvällä ja pahalla, muutos kestää max viikon...lähtisin jos ei olisi lasta.

Kotona ei tee muuta kun räplää puhelinta tai valittaa minulle.

Mies sanoo tulevansa kohta kotiin, menee väh. 2h.

Hereillä ollessaan on kotona noin 4h...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette niin nuoria vielä, että en oikein osaa edes uskoa tuosta tulevan mitään vuosisadan rakkaustarinaa. Listaa paperille suhteenne hyvät ja huonot puolet. Käske myös miehen tekemään sama juttu. Jos ei suostu, en välttämättä edes lähtisi enempää yrittämään, mutta jos mies yrittää edes, niin siitä saatte jutun juurta. Älkää syytelkö, älkää liioitelko, vain fakta. Katsokaa listat yhdessä ja päättäkää sitten mitä teette. Teidän kaikkien elämä saattaisi olla onnellisempaa erillään, mutta eroa ei tarvitse pelätä.

Vierailija
2/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:28"]Eipä työssä käyvä ihminen juuri tuon enempää ehdi kotonaan hereillä aikaa viettämään. Valitettavasti. 

[/quote]

Saatika pitämään puolisoa kädestä kiinni. Sitä vasta töihin paluussa tajuaa, että kolmessa tunnissa pitää tehdä se mihin oli ennen aikaa koko päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitäkin olen joskus epäillyt, mutta mitään todisteita ei mistään löytynyt, eikä itsekkään kertonut, joten olen aika luottavainen ettei ole...tai jos onkin niin näköjään saa oman kaveripiirinkin pistää sitten uusiksi.

Ap

Vierailija
4/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"]Te olette niin nuoria vielä, että en oikein osaa edes uskoa tuosta tulevan mitään vuosisadan rakkaustarinaa. Listaa paperille suhteenne hyvät ja huonot puolet. Käske myös miehen tekemään sama juttu. Jos ei suostu, en välttämättä edes lähtisi enempää yrittämään, mutta jos mies yrittää edes, niin siitä saatte jutun juurta. Älkää syytelkö, älkää liioitelko, vain fakta. Katsokaa listat yhdessä ja päättäkää sitten mitä teette. Teidän kaikkien elämä saattaisi olla onnellisempaa erillään, mutta eroa ei tarvitse pelätä.

[/quote]

Joskus tuo tehtiin ja yhdessä pysyttiin, ehkä olisi taas sen aika.

Ap

Vierailija
5/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan selvä merkki siitä, että miehesi joutui tyytymään sinuun, kun ei saanut haluamaansa. Tosin jos kaikki tekisivät kuten minä eivätkä huolisi muita kuin haluamansa, jos sattuvat saamaan, parisuhteet olisivat onnellisia, mutta harvinaisia.

Vierailija
6/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takes to two tango... Ei perhe tarkoita 24/7 käsikädessä kulkemista. Onko sulla omaa elämää vai elätkö vain miehesi kautta. Entä onko isällä ja lapsella yhteistä aikaa vai ohjaatko ja sääteletkö koko perhettä.

Vierailija
7/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mies se kyllä piiritti minua ja pitkään..mutta selvä, olen toinen vaihto-ehto

Ap

Vierailija
8/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:46"]Takes to two tango... Ei perhe tarkoita 24/7 käsikädessä kulkemista. Onko sulla omaa elämää vai elätkö vain miehesi kautta. Entä onko isällä ja lapsella yhteistä aikaa vai ohjaatko ja sääteletkö koko perhettä.

[/quote]

On oma elämä, isä ja lapsi on vähintään kerran viikossa illan kaksin kun minä harrastuksessa.

En odota mitään 24/7 menoa, olisi edes 2/7..

Mutta selväksi on jo av mammojen mielipide tullut. Pitää vakavasti puhua erosta tuon kanssa seuraavaksi.

Ap

Vierailija
9/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Pidä pääsi kylmänä. Jos jäät säälistä, tilanne on taas kohta samanlainen. Ainakin, jos palaatte liian nopeasti yhteen.

Hyvää jatkoa sinulle ja läheisillesi, mitä sitten päätättekin.

Vierailija
10/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Vipattaako miehesi juoksujalkaa?

Vierailija
11/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lapsen ja isän suhde on? Jos hän vähät välittää lapsestaan, olisi parempi lähteä. Järjestetyissä tapaamisissa joutuisi ainakin todella hoitamaan lastaan.

Voihan aina palata yhteen, jos tilanne selkenee. Sitä ennen kova kovaa vastaan.

Vierailija
12/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ja 23, yhdessä 8 vuotta, viime vuonna oli ennemmin meno vaihe, nyt on aina kahvilla jonkun kanssa, kaupassa, salilla.

Vierailija
13/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 siis ap.. ja välittää kyllä lapsesta, ainakin luulen niin.

Ap

Vierailija
14/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tuli puskista taas että mies on kusipää, eikö? oli ihan pakko bongata tuota kusipäätä ja päästä naimisiin sen kans, eikös? Ja oliko ihan toisenlainen ennen liittoa? Jaa että oli? Paskat Se mitään ollut toisenlainen, ihan sama paskapää Se oli mutta tunnustapa tyhmä ap itsellesi että kuvittelit muuttavasi sen kunhan pääsette kimppaan! Huoh, mistä noita tyhmiä ja naiiveja naisia oikein sikiää?

Vierailija
15/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teille tekisi hyvää vähän vetää henkeä. Olette sentään olleet yhdessä kauan ja nuoresta asti.

Vierailija
16/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:20"]ja ihan tuli puskista taas että mies on kusipää, eikö? oli ihan pakko bongata tuota kusipäätä ja päästä naimisiin sen kans, eikös? Ja oliko ihan toisenlainen ennen liittoa? Jaa että oli? Paskat Se mitään ollut toisenlainen, ihan sama paskapää Se oli mutta tunnustapa tyhmä ap itsellesi että kuvittelit muuttavasi sen kunhan pääsette kimppaan! Huoh, mistä noita tyhmiä ja naiiveja naisia oikein sikiää?

[/quote]

Emme ole naimisissa, oli se sen verran erilainen että muisti myös mua välillä.

En ole koskaan olettanut miehen täysin muuttuvan, mutta kyllä naivisti ajattelin että näin pitkässä suhteessa ajatellaan joskus myös toista, minä kun menen lähes täysin hänen ehdoillaan.

Ap

Vierailija
17/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:21"]Ehkä teille tekisi hyvää vähän vetää henkeä. Olette sentään olleet yhdessä kauan ja nuoresta asti.

[/quote

Niin ehkä...mies kyllä viime vuonna tosiaan oli enemmän pois kun kotona. Jos tauko otetaan se tuskin enää palaa..

Ap

Vierailija
18/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä työssä käyvä ihminen juuri tuon enempää ehdi kotonaan hereillä aikaa viettämään. Valitettavasti. 

Vierailija
19/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies se on kuin ennenkin. Sinun vaatimukset vain muuttuivat. Rakasta häntä nytkin!

Vierailija
20/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kyllä. Ja siis mies on tuollainen myös lomillaan ja vkl..ja en omasta mielestä paljoa vaadi, viettäisi välillä aikaa myös minun kanssa ja puhuisi edes, puhelin kun menee kaiken edelle.

Ehkä se joskus kasvaa aikuiseksi..

Ap