Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

21v ja yksin raskaana. Löydänköhän enää koskaan kumppania? :(

Vierailija
24.08.2014 |

Näin siinä sitten kävi. Tulin raskaaksi suht uudelle tuttavalle, joka laittoin heti täydellisesti välit poikki asiasta kuultuaan. Alkujärkytyksen jälkeen olen iloinen vauvasta ja odotan sitä kovasti. Raskaus on tätä nykyä jo pitkällä ja olen koko odotusajan ollut yksin. Jonkin verran kavereita toki löytyy, mutta kaipaisin kovasti kumppania ja hellyyttä, mitä suhteesta saa. Onkohan mulla enää mahdollisuutta saada miestä yh-äitinä? Varsinkin kun tämä saa varmaan jäädä ainoaksi lapsekseni ja en todellakaan usko, että nk. vela-miehiä kiinnostaa pikkulapsen tai edes vähän isommankaan yksinhuoltajaäiti :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit löytää :) Jos toiseen oikeasti rakastuu niin ei lapsi ole siinä esteenä. Onhan myös ihan kunnollisia ja lapsirakkaitakin miehiä, osalla voi olla lapsi jo itselläänkin joten naisenkin lapsi on ihan okei. Toki löytyy sekä miehistä että naisista niitä joiden kiinnostus lopahtaa heti kun kuulee toisella olevan lapsi, mutta semmoista kumppania tuskin kaipaatkaan. Itsekin onnistuin löytämään kahden lapsen totaaliyksinhuoltajana (heidän isä kuollut) ihanan miehen joka hyväksyi lapseni pakettiin kuuluvana. Itsekin olin varma etten kenellekään kelpaisi enkä seuraa tietoisesti etsinytkään mutta niin se elämä vaan yllätti :) Nyt vuosien päästä meillä on vielä yksi lapsi lisää ja hyvin on mennyt.

Tsemppiä sinulle! tuo on haastava tilanne mutta selviät varmasti :) Keskity nyt tulevaan vauvaasi. Parisuhteen ehdit kyllä löytää vielä.

Vierailija
2/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella et

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikeuttaa. En miehenä ihan allekirjoita sitä, että kun toisesta kunnolla välittää niin lapsi ei haittaa. Kyllähän se haittaa. Toisen miehen lapsi. Mitäs jos mies päättääkin, että haluaa olla osa lapsen elämää? Mielummin etsin naisen jonka kanssa voi aloittaa "puhtaalta pöydältä" :/

Vierailija
4/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vielä nuori, tottakai löydät! Kaveri sai 19-v. lapsen yksinään ja löysi nykyisen ihanan aviomiehensä lapsen ollessa alta vuoden.

Vierailija
5/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:02"]Sä olet vielä nuori, tottakai löydät! Kaveri sai 19-v. lapsen yksinään ja löysi nykyisen ihanan aviomiehensä lapsen ollessa alta vuoden.

[/quote]

Niin ja heidän suhteensä on kestänyt jo 10v. :)!

Vierailija
6/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että kaikki yh on sinkkuja? Tuskin yksin jäät. Nyt on sinun ja vauvan aika ja parisuhteelle myöhemmin.

Vierailija
7/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelleni ainakin kelpasi 25 vuotias pienen lapsen äiti ihan vaimoksi asti :) Veli oli tällöin 28v ja lapseton itse. Hän kuitenkin aina ollut suht rauhallinen ja perhekeskeinen,eli ei siis mikään bilehile. Lapsi ei ollut veljelleni koskaan ongelma ja nykyään pitää lasta ihan omanaan ja saman arvoisena kahden muun avioliitosta syntynen lapsen kanssa. Myös minä pidän tätä lasta veljenpoikanani, samaten vanhempamme lapsenlapsenaan. Tämä siis lohdutuksena sinulle, kyllä kelpaat taatusti jollekin miehelle :) Ei lapsi ole kaikille mikään kynnyskysymys tai ajatus perhe-elämästä karkoita jokaista miestä tiehensä. Toki sitoutumishaluttomat pelimiehet kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
8/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et tehnyt aborttia? Olet kuitenkin äidiksi hyvin nuori, ja lapsi kyllä väistämättäkin heikentää mahdollisuuksiasi pariutua. Monet miehet eivät seurustele äitien kanssa.

Vierailija
9/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap pää pystyyn! Ei lapsi ole este uudelle suhteelle. Nyt tsemppiä loppuraskauteen ja synnytykseen ja ennekaikkea lapsen kanssa arkeen totutteluun. Ota asenteeksesi positiivinen "tulee sitten kun on tullakseen" suhteen kannalta. Tsemppiä vielä! :)

Vierailija
10/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa keskittyä lapseen , antaa sille koko aika. Miehet myöhemmin

Vierailija
11/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:05"]

Miksi ihmeessä et tehnyt aborttia? Olet kuitenkin äidiksi hyvin nuori, ja lapsi kyllä väistämättäkin heikentää mahdollisuuksiasi pariutua. Monet miehet eivät seurustele äitien kanssa.

[/quote]

Miinuspeukutusta faktoille, jotka eivät miellytä. Jep, AV:lla ollaan.

Vierailija
12/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu, joka sai esikoisensa lyhyestä suhteesta 20-vuotiaana. Keskittyi vuoden-kaksi lapseensa ja löysi puolivanhingossa sitten tosi mukavan nuorenmiehen, jolla ei ollut lainkaan kokemusta lapsista eikä todellakaan ollut aiemmin nähnyt itseään isä/isäpuoliehdokkaana. Mitä se haittasi, nykyisin ovat olleet viisi vuotta yhdessä ja tämä nuorimies puhuu itsestään lapsen isänä, lapsi ei muita isiä edes tunne. Heillä menee todella hyvin, häntä pystyyn ap:)

Vierailija
13/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile! Nyt keskityt ihan rauhassa raskauteen, vauvaan ja äidiksi kasvamiseen. Parisuhdeasioita ehtii miettimään myöhemminkin.

Tulin itse raskaaksi 20-vuotiaana vastaavanlaisessa tilanteessa. Lapsi on nyt jo yli 10-vuotias, ihana alakoululainen. Mulla ei ole koko lapsen elinaikana ollut vakavaa seurustelusuhdetta, mutta olen itse ihan tyytyväinen elämääni. Mulla on omistusasunto ja auto, lisäksi olen opiskellut itselleni uuden ammatin. Meillä on hyvä elämä, puutetta ei ole mistään. Ainoastaan seksiä kaipaan joskus, mutta sekin menee ohi :).

Vierailija
14/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi mikään este ole, jos teet heti selväksi, ettet mitään elättäjää etsi, vaan itsellesi viihdykettä.

Vierailija
15/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tuntosarvet auki ja pukeudu seksikkäästi imetysaikana. Miehet eivät voi vastustaa mojovia imetystissejä.

Vierailija
16/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:20"]

Ei lapsi mikään este ole, jos teet heti selväksi, ettet mitään elättäjää etsi, vaan itsellesi viihdykettä.

[/quote]

Kyllä se monessa tapauksessa on este. -9

Vierailija
17/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä miehenä vähän säikähdän jos 21-vuotiaalla on jo lapsi.

Vierailija
18/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:20"]

[/quote]

Kyllä se monessa tapauksessa on este. -9

[/quote]

Itse en ole yksinhuoltaja, mutta vientiä on miehestä ja lapsesta huolimatta. Yhden miespuolisen työkaverin kanssa meni välit rikki, kun raskausaikana tarjoutui isäksi, mikäli jotain käy parisuhteelleni. Ehkä sinä olet vain hapan ja siksi sinua ei huolita? :) t. 22 v kahden äiti

Vierailija
19/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon suorastaan hämmästynyt miten paljon vientiä mun parikymppisillä yh-äiti kavereilla on ollut.

Vierailija
20/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vela-miehiä? Mä oon kolmekybänen mela-mies ja mua ainakin kiinnostaa.