21v ja yksin raskaana. Löydänköhän enää koskaan kumppania? :(
Näin siinä sitten kävi. Tulin raskaaksi suht uudelle tuttavalle, joka laittoin heti täydellisesti välit poikki asiasta kuultuaan. Alkujärkytyksen jälkeen olen iloinen vauvasta ja odotan sitä kovasti. Raskaus on tätä nykyä jo pitkällä ja olen koko odotusajan ollut yksin. Jonkin verran kavereita toki löytyy, mutta kaipaisin kovasti kumppania ja hellyyttä, mitä suhteesta saa. Onkohan mulla enää mahdollisuutta saada miestä yh-äitinä? Varsinkin kun tämä saa varmaan jäädä ainoaksi lapsekseni ja en todellakaan usko, että nk. vela-miehiä kiinnostaa pikkulapsen tai edes vähän isommankaan yksinhuoltajaäiti :(
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:20"]
Ei lapsi mikään este ole, jos teet heti selväksi, ettet mitään elättäjää etsi, vaan itsellesi viihdykettä.
[/quote]
Kyllä se monessa tapauksessa on este. -9
[/quote]
Itse en ole yksinhuoltaja, mutta vientiä on miehestä ja lapsesta huolimatta. Yhden miespuolisen työkaverin kanssa meni välit rikki, kun raskausaikana tarjoutui isäksi, mikäli jotain käy parisuhteelleni. Ehkä sinä olet vain hapan ja siksi sinua ei huolita? :) t. 22 v kahden äiti
[/quote]
Minulla on jo vaimo. Kerroin vain, miten asia on. En siedä sitä, että nuorelle naiselle valehdellaan silmät ja suut täyteen. Monet miehet eivät periaatteesta seurustele äitien kanssa, enkä ihmettele asiaa lainkaan. -9
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:22"]
Ei lapsi mikään este ole, jos teet heti selväksi, ettet mitään elättäjää etsi, vaan itsellesi viihdykettä.
[/quote]
Kyllä se monessa tapauksessa on este. -9
[/quote]
Itse en ole yksinhuoltaja, mutta vientiä on miehestä ja lapsesta huolimatta. Yhden miespuolisen työkaverin kanssa meni välit rikki, kun raskausaikana tarjoutui isäksi, mikäli jotain käy parisuhteelleni. Ehkä sinä olet vain hapan ja siksi sinua ei huolita? :) t. 22 v kahden äiti
[/quote]
Minulla on jo vaimo. Kerroin vain, miten asia on. En siedä sitä, että nuorelle naiselle valehdellaan silmät ja suut täyteen. Monet miehet eivät periaatteesta seurustele äitien kanssa, enkä ihmettele asiaa lainkaan. -9
[/quote]
Käsitit nyt aivan väärin äitilogiikan. Jos mies ei ole pätkänvittua kiinnostunut lapsista, sen "markkina-arvo" tippuu samalle tasolle liukumiinan kanssa. Ellei kyseinen nainen ole tyhmä kuin saapas ja usko, että rakkaus parantaa. Pahoittelen väärinkäsitystä.
[/quote]
Niin viihde lastit minäkin voin ruikkia haluamaasi paikkaan ja peinetta on. Ei tule valuttamalla.